Nieuw forum

Kabouter
Highest Break: 97

Nieuw forum

Postby Kabouter » 31 May 2005, 10:11

Ook vanuit West-Vlaanderen wordt het nieuwe forum aanzien als een goed initiatief.
In West Vlaanderen leeft het gevoel dat veel te weinig info van nationaal tot bij de spelers komt. Dit forum kan daar misschien een hulpmiddel voor zijn.

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Re: Nieuw forum

Postby luchtzak » 01 Jun 2005, 13:19

Kabouter wrote:Ook vanuit West-Vlaanderen wordt het nieuwe forum aanzien als een goed initiatief.
In West Vlaanderen leeft het gevoel dat veel te weinig info van nationaal tot bij de spelers komt. Dit forum kan daar misschien een hulpmiddel voor zijn.

Bedankt voor het vertrouwen in dit nieuw project Kabouter.

Hopelijk wordt de website wat beter bekend voor het begin van volgend seizoen zodat alle nuttige datums van tornooien, interclub, vergaderingen en alle andere belangrijke informatie per gewest en nationaal bij de actieve snookerspelers terechtkomen ;-)

GDM
Highest Break: -1

Postby GDM » 21 Jun 2005, 11:33

Beste,

Nog een Westvlaming die zich geregistreerd heeft. Laat de info maar komen.
Gezien dankzij het forum van VSF West-Vlaanderen.

Dat 'konijn' ken ik precies ergens van...

Geert

bobdebower25

Postby bobdebower25 » 10 Oct 2005, 20:48

hallo iedereen .
veel info weet ik niet want ik ben nog maar net een beginner .
ik speel wel al 5 jaar pool en die heb ik stop gezet en als ik iedereen tip mag geven laat die pool vlug vallen want ik heb het mij beklaagt dat ik niet eerder begonnen was met snooker en als ik nu train doe ik het op de snooker tafel en als je dan op een pool tafel komt is het een hele makie . voordien had ik ook wel regelmatig een 7 up maar ja ik wil mij nog verbeteren en dat wel zo zijn met het snookeren denk groetjes

pro-Xi

Postby pro-Xi » 28 Feb 2006, 23:26

ik ben ook west-vlaaming en ben hier via zoekrobots opgeraakt en ik moet zeggen kheb al veel bijgeleerd :) zelf ben ik 18 en ben ik beginnende snooker speler, mij vind je vooral in de snooker in meulebeke, nog mensen die daar spelen?

Greetz

Psycho

Postby Psycho » 04 Mar 2006, 15:30

Tuurlijk, dat is onze home café en de dichtste plaats om op het gemak een spelleteje te snookeren. Zelf ben ik ook nog beginner. Ik speel nu al anderhalf jaar. Ik vind dat een forum ook een grote stap naar de meer "jeugdige" spelers is.
Bert aka Psycho

pro-Xi

Postby pro-Xi » 04 Mar 2006, 23:59

idd ik en psycho zijn teammates! en proberen hier zoveel mogelijk jongeren op te krijgen :) zodat het snookeren weer een jeugdige vorm krijgt :) + de oudere ook natuurlijk!

Jupiler

Postby Jupiler » 05 Mar 2006, 11:27

Edit: Dat weet ik, ik heb je pm gezien :) moet je me dus niet meer op wijzen...

Return to “Archief West-Vlaanderen”