netheid van sommige clubs

Tcheppen
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 87

netheid van sommige clubs

Postby Tcheppen » 22 Nov 2005, 20:05

Ik zet volgend onderwerp eens op het forum en ben benieuwd naar jullie reactie.
DE NETHEID VAN SOMMIGE CLUBS
Indien er een trofee zou gegeven worden voor de properste club dan ken ik er wel een paar, en niet van de minste, die zeker niet in de prijzen zouden vallen. :(
Er wordt door het bestuur aan de spelers gevraagd om in een nette en reglementaire kledij aan te treden in de competitie en ik ben er daar ook volledig mee akkoord, maar wat staat men daar soms te doen in onze nette kleren wanneer men in een club terecht komt waar ze nog nooit van een stofzuiger, emmer, dweil of poetsdoek hebben horen spreken.
Hebben die clubeigenaars dan geen beetje respect voor hun zaak dat ze die gewoon nalaten van te onderhouden, of zijn ze gewoon te leven in het vuil.
Ikzelf speel al meerdere jaren in de forum in Veurne en dat is nu echt wel een voorbeeld voor vele andere clubs. Het is er altijd net en de tafels zijn goed onderhouden, bij deze bedankt aan JP en zijn vriendin Roma.
Vele clubs vinden dat de snooker achteruit gaat, minder succes kent…blablabla…dat ze eens beginnen met hun zaak in orde te brengen, ze zullen wel meer volk aantrekken.
:idea:

Giotn

Re: netheid van sommige clubs

Postby Giotn » 25 Nov 2005, 08:29

Tcheppen wrote:Ik zet volgend onderwerp eens op het forum en ben benieuwd naar jullie reactie.
DE NETHEID VAN SOMMIGE CLUBS
Indien er een trofee zou gegeven worden voor de properste club dan ken ik er wel een paar, en niet van de minste, die zeker niet in de prijzen zouden vallen. :(
Er wordt door het bestuur aan de spelers gevraagd om in een nette en reglementaire kledij aan te treden in de competitie en ik ben er daar ook volledig mee akkoord, maar wat staat men daar soms te doen in onze nette kleren wanneer men in een club terecht komt waar ze nog nooit van een stofzuiger, emmer, dweil of poetsdoek hebben horen spreken.
Hebben die clubeigenaars dan geen beetje respect voor hun zaak dat ze die gewoon nalaten van te onderhouden, of zijn ze gewoon te leven in het vuil.
Ikzelf speel al meerdere jaren in de forum in Veurne en dat is nu echt wel een voorbeeld voor vele andere clubs. Het is er altijd net en de tafels zijn goed onderhouden, bij deze bedankt aan JP en zijn vriendin Roma.
Vele clubs vinden dat de snooker achteruit gaat, minder succes kent…blablabla…dat ze eens beginnen met hun zaak in orde te brengen, ze zullen wel meer volk aantrekken.
:idea:
toevallig over serena bezig??? :?: :d

Tcheppen

re:

Postby Tcheppen » 25 Nov 2005, 08:55

Nee, heb tot nu toe nooit te klagen gehad over Serena.
Jij wel misschien ??

Jupiler

Postby Jupiler » 25 Nov 2005, 14:17

Ik moet zeggen dat ik ook direct aan de Serena dacht bij jouw verhaal, Tcheppen. Welke clubs bedoel je dan wel?

Tcheppen

netheid

Postby Tcheppen » 25 Nov 2005, 15:10

Ik wacht het einde van het seizoen af om zo in alle clubs, in mijn reeks natuurlijk, gespeeld te hebben en zo een correct oordeel te geven (ik oordeel maar veroordeel niet). Het kan goed zijn dat clubs die in het verleden niet en soms helemaal niet net waren dit jaar een "gedaantewisseling" ondergaan hebben.
Maar ik kan je wel een paar noemen waar ik dit jaar al ben geweest en die wel in orde waren: Trickshot, Paris, Santiball, Triangle.
Hopelijk volgen er nog meer natuurlijk maar een club zoals Eurosnooker, gelukkig niet meer in onze reeks, is in het verleden (en ik speel al 20 jaar) nooit in orde geweest en ik denk niet dat daar ooit enige verandering in zal komen. Cueball Torhout is nog zo één, maar die is nu gesloten (tiens, oe is da nu meugelijk ??)

Jupiler

Postby Jupiler » 25 Nov 2005, 18:41

Ben je de laatste tijd nog in de Eurosnooker geweest? Ik heb er in oktober gespeeld en kvond dat het er eigenlijk in orde was, juist een hoekje met wat bouwmateriaal, ze waren daar aan het verbouwen of zo. En de tafels waren zeker in orde.

Tcheppen

Postby Tcheppen » 25 Nov 2005, 18:55

Verbetering zeg je...hmm. Dat kan, hopelijk blijft het zo.
In ieder geval t'is niet te vroeg.
Speel jij al lang, indien ja moet je wel weten hoe het vroeger was en kun je vergelijken.
Ik heb nog meegemaakt dat ik met mijn hemd aan de muur bleef plakken v/d vettigheid en die kwam niet van mijn hemd :lol:

Jupiler

Postby Jupiler » 25 Nov 2005, 19:08

Ik ben er vroeger een keer geweest, maar herinner me dat niet echt.

Wat je daar noemt is inderdaad niet echt 'net' te noemen (zwaar understatement :P), maar ik heb laatste keer toch niets daarvan gemerkt. Ben niet alle randjes gaan controleren op stof, maar 't zag er toch goed uit.

Tcheppen

Postby Tcheppen » 25 Nov 2005, 19:16

In +/- 20 jaar competitie moet ik er in de laatste 10/12 jaar zo'n 20 keer geweest en t'was nooit om over naar huis te schrijven.
Maar ik hoorde dat er een nieuwe gerant/uitbater zou zijn, hopelijk heeft die wat meer verstand dan de vorige en blijft het dus, zoals je zei, te doen.

Giotn

Postby Giotn » 26 Nov 2005, 10:54

als je in serena naar toilet gaat neem dan maar een paraplu mee
en de tafels bollen goe zolang ge genen band nodig hebt da ist jumpersnookeren ...

Tcheppen

Postby Tcheppen » 26 Nov 2005, 11:14

Dat komt ervan als je zelf je tafels wil onderhouden en je denkt er alles van af te weten, maar er komt veel meer bij kijken dan een paar vijzen aan te spannen. :oops:
Laat een goede "tablefitter" komen, t'zal wel wat kosten maar t'is tenminste in orde. :wink:

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 26 Nov 2005, 22:29

Tja, ken ook zo'n club in regio Antwerpen waar de tafels opgewollen staan van't vocht :roll: Echt een miseria ;)

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 27 Nov 2005, 00:02

Denk wel dat je dat in elke provincie voorhebt... 8)

Tcheppen

netheid snookerclubs

Postby Tcheppen » 23 Mar 2006, 15:01

Ik heb verleden jaar gezegd dat ik een lijst zou maken op basis van netheid, weliswaar in de reeks waar ik speel.
Ik heb de clubs in reeks 1a allemaal bezocht en heb ze onderverdeeld in 3 categoriën met daarbij nog een cotatie, de volgorde v/d clubs in de categoriën zelf is willekeurig.
Op volgende punten heb ik gelet: snookertafels en materiaal, netheid zaak, netheid toiletten, vriendelijkheid en sfeer.

1 THE TRICKSHOT BRUGGE ***
1 TRIANGLE VEURNE ***

2 J. CEULEMANS ROESELARE *
2 NEW ASTRID BREDENE *
2 PURITAS RUMBEKE **
2 SNOOKER POOL PARIS OOSTENDE **
2 THE SANTIBALL LICHTERVELDE *

3 CALYPSO OEDELEM
3 SNOOKERPALACE BRUGGE *

De clubs in categorie 1 zijn voor mij de beste, waar niets of dan zeer weinig op aan te merken viel. Categorie 2 is zeker nog goed maar t'kan toch beter, deze clubs hebben toch zeker op één of ander punt iets te verbeteren.
In categorie 3 zitten de clubs waar het meeste aan gewerkt moet worden. Snookerpalace geef ik toch een * voor de sfeer, maar ik vind de tafels de slechtste uit heel de reeks en laat dit nu juist de club zijn waar zo veel sterke spelers zitten en Bibi beloofd al jaren er iets aan te doen maar... Toch moet anders mogelijk zijn, kijk maar naar de Trickshot waar ook heel veel volk naar toe gaat en waar het wel in orde is.
K'ben benieuwd naar jullie reactie, ik weet dat er velen zijn die er ook zo over denken maar liever hun mond houden maar ik ben niet zo en waarom zou ik eigenlijk ?

Return to “Archief West-Vlaanderen”