coaching

lemmie
Highest Break: 147

coaching

Postby lemmie » 28 Apr 2008, 14:25

In de ban van snooker, maar lukt het (nog) niet zo goed?

Of toch al een tijdje in het snookercircuit, maar vastberaden om nog vooruitgang te maken?

Schrijf je dan nu in voor de snookerlessen van Steve Lemmens. Deze voormalige profspeler deelt voortaan zijn brok aan ervaring op het vlak van zowel techniek als tactiek, maar ook op mentaal gebied.

De lessen zullen doorgaan in snookerclub Shooters te Tremelo (nabij Aarschot). Voor 20 euro per uur (op afspraak) krijg je de ultieme kans om op korte tijd een schat aan ervaring op te doen.

Heb je interesse om door Steve te worden bijgestaan, neem dan hier met hem contact op.
steve.lemmens1@telenet.be

lemmie
Highest Break: 147

Re: coaching

Postby lemmie » 24 Feb 2009, 20:22

Dag spelers(sters),

Hier ben ik weer se
Ik ben nu toch al een aantal maanden met coaching bezig en het loopt wel lekker moet ik zeggen.
Ikzelf leer ook nog bij na elke sessie want er komt wel wat bij kijken zene...

Zoals ik al zei in de eerste post ben ik van plan een team op te starten.
Ik ben de kleine details nog aan het uitwerken maar het komt op neer dat ik een team zou willen vormen met een 10 tal spelers.
Er zullen groepssessies gehouden worden, spelers zullen individuele coaching krijgen, spelers zullen elkaar beter maken, ook het mentale zal aan bod komen,....

Ben nog aan het zien wat allemaal mogelijk is.

De spelers die interesse hebben om in het "2Q team" te komen, mogen me altijd mailen op steve.lemmens1@telenet.be of op steve.lemmens@staff.telenet.be.

Groetjes en veel succes aan iedereen.

Lemmie

Return to “Archief Vlaams-Brabant”