Nacht van de dubbels - The Pocket Leuven

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Nacht van de dubbels - The Pocket Leuven

Postby luchtzak » 21 Dec 2006, 21:56

Is er al meer nieuws bekend over de nacht van de dubbels in de pocket te Leuven? Wanneer, hoe laat, tot wanneer inschrijven, etc... ?

marc_dierens

Postby marc_dierens » 28 Dec 2006, 10:50

Nacht van de Dubbels zal voor 99% zeker doorgaan op 3 en 4 maart 2007, inschrijving zal opnieuw 50 EUR bedragen (tornooi, BBQ, soep, ontbijt, frietjes), afsluiting van de inschrijvingen ongeveer anderhalve week voordien. De bevestiging, met PDF van de affiche, volgt hier hopelijk binnen 2 weken.

marc_dierens

Postby marc_dierens » 19 Jan 2007, 13:37

Tijdens het weekend van 3 en 4 maart organiseert The Pocket Leuven zijn jaarlijkse Nacht van de Dubbels.

- Start 20u, aanwezig vanaf 19u
- Prijzenpot 2000 EUR (afhankelijk van aantal inschrijvingen)
- Inschrijven tot 18/02/2007 via mailto:thepocket@fastmail.fm of 0476/45 58 85
- Inschrijving is definitief na ontvangst van inschrijvingsgeld op 735-0095303-37 van 98 EUR met vermelding van de 2 namen
- Inschrijving van 49 EUR per persoon omvat deelname aan het tornooi, BBQ, ontbijt en middagmaal
- Maximum aantal inschrijvingen is 42 dubbelteams

Indien er vragen zijn kan u ons contacteren via mailto:thepocket@fastmail.fm of iemand van het bestuur aanspreken: Bart Van Casteren, Curt Ceulemans of Marc Dierens

Pocket Bestuur gegevens

Wij hopen jullie massaal te mogen verwelkomen, en we zijn er zeker van dat het even gezellig zal zijn als vorig jaar !!!

marc_dierens

Postby marc_dierens » 14 Feb 2007, 11:50

Even een update: we zitten aan 15 inschrijvingen, dat is meer dan vorig jaar op hetzelfde tijdstip. Dit zijn de duo's die voor de titel gaan:

Trovato Luigi – Leenders Victor
Christop Hermans – Davy Prosmans
Ziya Belek en zoon
Kim Mertens – Kristof Kustermans
Cristos Savidis – Fabrice Houtevelt
Manu Van Goethem – Jan Sabaj
Geert Arron – Kristof Vanoirbeek
Tim De Guchtenaere – Marc Dierens
Bruno De Joncker – Didier Debusscher
Bart Delahaye – Simon Schauwers
Tom Snijders – Merijn Geerts
Ward Decre – Serge Moeyersons
Nico De Vos – Michel Vermeulen
Benny Janssens – Gerrit Vandendael
Pascal Decommer – Erwin Six

Wie voelt zich geroepen om deze mensen te kloppen? ;)

Inschrijven kan nog steeds via mailto:thepocket@fastmail.fm of 0476 45 58 85

Komaan mensen, een lekkere BBQ, ontbijt, friet met stoofvlees en geweldig veel snookerplezier gegarandeerd !!! 8)

VNV 242
Highest Break: -1

Postby VNV 242 » 23 Feb 2007, 03:51

Ik hoorde daarstraks bij ons in de club (merodesnookers), dat er nog een zevental teams zijn ingeschreven uit Turnhout, graag een up to date inschrijvingslijst zodat ik weet in hoeverre ik moet presteren. Verleden editie ben ik bijna met alle prijzen gaan lopen en dit jaar neem ik niet met minder vrede, kwestie van de lat hoog genoeg te leggen.

see ya

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 23 Feb 2007, 17:22

VNV 242 wrote:Ik hoorde daarstraks bij ons in de club (merodesnookers), dat er nog een zevental teams zijn ingeschreven uit Turnhout, graag een up to date inschrijvingslijst zodat ik weet in hoeverre ik moet presteren. Verleden editie ben ik bijna met alle prijzen gaan lopen en dit jaar neem ik niet met minder vrede, kwestie van de lat hoog genoeg te leggen.

see ya

Ge had chance da ik nooit aan 't spelen was toen de prijzen verdeeld werden! :twisted:

marc_dierens

Postby marc_dierens » 23 Feb 2007, 17:24

Stoefer :lol:

Dit is de meest recente lijst:

Trovato Luigi – Leenders Victor
Christop Hermans – Davy Prosmans
Ziya Belek – Ziya Mikh
Kim Mertens – Kristof Kustermans
Cristos Savidis – Fabrice Houtevelt
Ward Decre – Serge Moeyersons
Bruno De Joncker – Didier Debusscher
Pascal Decommer – Erwin Six
Gert Hendrickx – Gert Verhoeven
Rik Seymus – Daan Leyssen
Gert Van Gorp – Rajesh Van Gorp
Ruelle - Sneessens
Manu Van Goethem – Jan Sabaj
Geert Arron – Kristof Vanoirbeek
Tim De Guchtenaere – Marc Dierens
Bart Delahaye – Simon Schauwers
Tom Snijders – Merijn Geerts
Nico De Vos – Michel Vermeulen
Benny Janssens – Gerrit Vandendael
Bart Van Casteren – Curt Ceulemans
Koen Jacobs - Frank Van Aken
Mario Geudens - Evelyne De Bie
Thomas Broeckx - Hugo Broeckx
Mark Andriessen - Kevin Segers
Eddy Gierts – Dimitri Cuyvers
Herman Muylaert – Stijn Schouppe
Kevin Lambeens – Tim Van Goubergen

VNV 242
Highest Break: -1

Postby VNV 242 » 25 Feb 2007, 22:37

Hmmz..., blijkbaar zijn er meerdere kapers op de kust dit jaar en is turnhout sterk vertegenwoordigd. Maar let wel, als ik aan tafel niet kan winnen, zuip ik de tegenstander aan den toog wel onder tafel. :lol:

grtz

BrunoC
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 76
Club: The Corner

Nacht van de dubbels Leuven

Postby BrunoC » 05 Mar 2007, 16:14

Mijn maat en ik hebben er aan meegedaan.Niveau lag toch tamelijk hoog,het eten was HEEL lekker en verzorgd :D ,maar...
Eerst waren ze ons vergeten in te schrijven (menselijke fout) en er was nergens iets te zien van over in welke "poule" je zat...(tip!) :roll:
Moet wel zeggen dat de zaal wat klein was om zoiets te organiseren,bedoel 6 tafels voor 28 koppels (56 man!) is nipt en toch was de sfeer algemeen gezien vrij goed,mag er niet aan denken dat hier 42 koppels zouden deelnemen zoals op de affiche stond(84 man op 6 tafels).
Alles bij elkaar hebben we 10 frames gespeeld op 16 uur tijd,eerst moest je 2x tegen dezelfde,is dan herbekeken om dat de frames te lang duurde(begrijpelijk),nadien was het best of 3.
Leuk was het feit dat Mario Geudens meespeelde,wel niet tot het eind maar was wel mooi om eens een speler van (hoog) niveau in een ontspannen sfeer te zien spelen.
Verdict : nie slecht maar kon iets beter...gewoon een papiertje met de "trekking" erop zoals bij een ranking had al veel geholpen...
:idea:

marc_dierens

Postby marc_dierens » 06 Mar 2007, 10:57

Onze excuses voor het missen van de inschrijving, zal nie meer gebeuren :wink:

We beseften vrij snel dat we niet iedereen 2 frames tegen mekaar konden laten spelen, we hadden gehoopt dat het veel sneller zou gaan. We hebben dat systeem dan aangepast. Het plan was dat alle teams na de 1e ronde zouden verderspelen, maar er hebben veel teams afgehaakt rond 8u 's morgens. Uiteindelijk zijn 22 teams begonnen aan de 2e ronde. Winnaars waren Gottenbos-Fernandez die om 20u met 3-2 wonnen van Savidis-Houteveldt.

Bij 42 teams zouden er 6 poules van 7 geweest zijn, dat had helemaal anders gegaan natuurlijk.

We hadden een print out gemaakt van de poule-indeling, maar door omstandigheden vergeten op te hangen. Tip voor de volgende keer: kom da gewoon even vragen en we doen een bijkomende print out.

Bedankt voor de feedback, zeker tips voor een eventuele volgende editie.

En nog es bedankt aan alle teams om deel te nemen!!!

Return to “Archief Vlaams-Brabant”