Kampioenenviering

bubuke
Highest Break: 42
Club: Play Snooker

Kampioenenviering

Postby bubuke » 18 Jun 2005, 11:03

De kampioenenviering zit er op.

Alle spelers werden uitgenodigd op een feest. Broodjes (van de Nouveau Matin), bouletten (van slagerij Hugo en Lieve - Asse) en kaaspensen (van slagerij Hugo en Lieve - Asse) in overvloed.
De tournekes van Brabant mochten er zijn, een schoon en lieve hostes, champagne voor de goede prestaties op het BK, prijzengeld, DJ COPEZ die voor de gepaste muziek zorgde ... en nog veel meer.

De voorzitter die een oorverdovend applaus kreeg toen hij melde dat hij zich nog enkel met Brabant ging bezighouden en ontslag genomen had als voorzitter BBSA. De spelers dachten dat ze hun voorzitter aan het verliezen waren.

Daniel Bontinck werd persoonlijk door de voorzitter bedankt voor de steun en medewerking op het BK. Daniel was tot voor het BK een onbekende (op manier van spreken) maar op het BK heb ik deze man echt leren kennen. Er zijn veel te weinig mensen die beseffen wat hij allemaal doet. Hij werd an ook bedankt voor zijn aanwezigheid met flesje CH....AGNE.
De aanwezigheid van Ann "van het secretariaat" werd ook op prijs gesteld.

Voor het eerst werd er een wisselbeker ingevoerd voor Ere-divisie. Dit jaar mag deze een jaartje in The Pocket 1 staan.

Voor het eerst werd een scheidsrechter, speler en revelatie van het jaar verkozen door de aanwezigen.

De speler van het jaar werd STEVE LEMMENS met 1 punt voorsprong op THIJS KRIS.
De revelatie van het jaar werd THIJS KRIS met grote meerderheid.
En scheidsrechter van het jaar werd LYNN JULIEN met enkele stemmen voorsprong op JAN SCHEERS.

Ik dank alle spelers, bestuurders en medewerkers voor deze geslaagde avond die om 1u nog aan de gang was.

In juni 2006 weer afspraak voor de viering.

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 19 Jun 2005, 00:01

Wie was die hostess eigenlijk? :lol:

ElPulga

Postby ElPulga » 19 Jul 2006, 12:49

Kan iemand me het adres geven van Slagerij Hugo en Lieve aub ?

ElPulga

Postby ElPulga » 19 Jul 2006, 18:24

Thx

Return to “Archief Vlaams-Brabant”