Acuerate

Indy
Highest Break: -1

Acuerate

Postby Indy » 25 May 2005, 11:38

Dinsdag 14 juni 2005 om 19h30 organiseert Golden Key een demonstratie van Acuerate Cues met Chris Henry.

Tijdens die demonstratie worden technische aspecten van het spelen met effect nader toegelicht. Verder kan uw cue gratis uitgetest worden op "throw off" en is er een "mini coaching" sessie voorzien waarbij uw vragen beantwoord worden.

Golden Key
Zaal: Charly's
Kalkoven 83
1730 Asse

peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141
Club: De Komma

Postby peterbullen » 25 May 2005, 17:08

Allen daar NIET heen zou ik zeggen... :twisted:

ASSKICKER
Belgium Ranking: 47
Highest Break: 91

Postby ASSKICKER » 26 May 2005, 20:23

Ik vermoed dat de meeste wel 'throw' zullen hebben! :lol:

edde
Highest Break: 99
Club: De Leug

Postby edde » 27 May 2005, 07:47

peterbullen wrote:Allen daar NIET heen zou ik zeggen... :twisted:

Peter, is e een speciale reden om daar niet heen te gaan ? :?:

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 27 May 2005, 11:19

Wie heeft er hier een acuerate?
Speel je daarmee beter?
En hebben de betere profspelers ook een acuerate?

Bungda
Highest Break: 92

Postby Bungda » 28 May 2005, 10:41

De meeste hebben het al door denk ik.
1: verkoops techniek.
2: je moet al een ervaren speler zijn om te weten wat er anders is aan deze keu.
3: je moet weten hoe ver je kan gaan en hoe het te gebruiken.

Mijn mening:
Goede keu als je bovenstaande goed begrijpt, als de demo met de juiste uitleg was dan zou het anders aanvaard worden zonder de kritiek die er nu opvolgd.

Bungda

peterbullen

Postby peterbullen » 29 May 2005, 20:40

edde wrote:
peterbullen wrote:Allen daar NIET heen zou ik zeggen... :twisted:

Peter, is e een speciale reden om daar niet heen te gaan ? :?:

Omdat die vent alleen zijn zakken probeert te vullen met zever... die keus kunnen goed zijn, maar gene bullshot vertellen om iets te verkopen... 't wilt nie zeggen omdat ge engelsman zijt dat ge alles kunt verkondigen eh...
Als ik ne keu probeer te verkopen, zeg ik ook nie dat die automatisch op de goeie hoek mikt... das ongeveer tzelfde... den tutter...

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 29 May 2005, 21:26

peterbullen wrote:Omdat die vent alleen zijn zakken probeert te vullen met zever... die keus kunnen goed zijn, maar gene bullshot vertellen om iets te verkopen... 't wilt nie zeggen omdat ge engelsman zijt dat ge alles kunt verkondigen eh...
Als ik ne keu probeer te verkopen, zeg ik ook nie dat die automatisch op de goeie hoek mikt... das ongeveer tzelfde... den tutter...

Ge kunt het anders wel goed uitleggen! :)

Maar ge zult wel gelijk hebben, al heb ik z'n verkoperstactiek nog niet live meegemaakt... :twisted:

Indy
Highest Break: -1

Postby Indy » 14 Jun 2005, 08:42

Nog even bumpen. :wink:

Vanavond in Golden Key (Asse) demonstratie van Acuerate Cues.

Won Ton Ton

Postby Won Ton Ton » 24 Aug 2005, 01:09

Jammer toch dat dergelijke forums steeds weer gebruikt worden om gal te spuwen.

Ik was op deze avond, en kan iedereen zeggen dat afwezigen ongelijk hadden.

Verkoopstechnieken heeft iedereen, doch dit was hier niet van toepassing.
Er werden zelfs geen bepaalde verkoopstechnieken toegepast.
Verder heb ik ondervonden dat men helemaal geen ervaren speler hoeft te zijn om dit te begrijpen, en de voordelen ervan in te zien.
Alles werd perfect utgelegd en was goed gestoffeerd.
Het was geen dikke zever, en er werd geen bullshit verteld om iets te verkopen. Niemand probeerde zijn zakken te vullen, enz, enz...

Ik vermoed dus dat de meningen die ik hier las allesbehalve onpartijdig of objectief zijn. En dat zij niet echt gefundamenteerd zijn.
Ik heb ondervonden dat, om iets te begrijpen, je daar ook moet voor openstaan. En af en toe moet men eens kunnen vaststellen dat men het niet beter weet. Verkeerde indrukken vloeien vaak voort uit onwetendheid.
Enfin, ik ben daar een kijkje gaan nemen, en ik heb me daar destijds ook goed geamuseerd, en wat iemand anders daarvan denkt is eingelijk bijzaak. Doch ik wou dit toch even melden, aangezien ik deze avond toch een aanrader vond.

Dit Forum is een goed initiatief, doch het wordt jammer genoeg ook al vervuild door galspuwerij. En dat is jammer voor de initiatiefnemers.

Ik had dit forum zopas gevonden doch betwijfel toch of ikzelf nog terug keer naar dit forum. Omdat ik weinig zin heb om mijn tijd te stoppen in het zoeken naar constructieve items tussen al dit.
mensen zouden toch beter moeten weten.

Vriendelijke groeten,

Renaat

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 24 Aug 2005, 14:19

Won Ton Ton wrote:Ik had dit forum zopas gevonden doch betwijfel toch of ikzelf nog terug keer naar dit forum. Omdat ik weinig zin heb om mijn tijd te stoppen in het zoeken naar constructieve items tussen al dit.

Jammer dit te moeten lezen Renaat, een forum (Latijn voor marktplaats, plaats om te discussieren) dient nu eenmaal om positieve én negatieve dingen te vermelden. Stel nu dat bv. we alleen maar de positieve dingen laten staan komen we nergens naar mijn mening. Mag ik je toch welkom heten op dit forum? Wie weet kom je nog eens langs op dit forum ;-)

peterbullen

Postby peterbullen » 30 Aug 2005, 00:37

Won Ton Ton wrote:Jammer toch dat dergelijke forums steeds weer gebruikt worden om gal te spuwen.

Ik was op deze avond, en kan iedereen zeggen dat afwezigen ongelijk hadden.

Verkoopstechnieken heeft iedereen, doch dit was hier niet van toepassing.
Er werden zelfs geen bepaalde verkoopstechnieken toegepast.
Verder heb ik ondervonden dat men helemaal geen ervaren speler hoeft te zijn om dit te begrijpen, en de voordelen ervan in te zien.
Alles werd perfect utgelegd en was goed gestoffeerd.
Het was geen dikke zever, en er werd geen bullshit verteld om iets te verkopen. Niemand probeerde zijn zakken te vullen, enz, enz...

Ik vermoed dus dat de meningen die ik hier las allesbehalve onpartijdig of objectief zijn. En dat zij niet echt gefundamenteerd zijn.
Ik heb ondervonden dat, om iets te begrijpen, je daar ook moet voor openstaan. En af en toe moet men eens kunnen vaststellen dat men het niet beter weet. Verkeerde indrukken vloeien vaak voort uit onwetendheid.
Enfin, ik ben daar een kijkje gaan nemen, en ik heb me daar destijds ook goed geamuseerd, en wat iemand anders daarvan denkt is eingelijk bijzaak. Doch ik wou dit toch even melden, aangezien ik deze avond toch een aanrader vond.

Dit Forum is een goed initiatief, doch het wordt jammer genoeg ook al vervuild door galspuwerij. En dat is jammer voor de initiatiefnemers.

Ik had dit forum zopas gevonden doch betwijfel toch of ikzelf nog terug keer naar dit forum. Omdat ik weinig zin heb om mijn tijd te stoppen in het zoeken naar constructieve items tussen al dit.

Vriendelijke groeten,

Renaat

Ik heb nog nergens die keus afgebroken, tis waarschijnlijk voor u de eerste keer dat er keus op die manier aan u worden voorgesteld.. ieder heeft toch zijn mening, dit is dan die van u, die ik ook niet zal afbreken, dat andere was mijn mening, en daar blijf ik bij.. welkom op een forum dat dient om te discussiëren ..

pevsteen
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 87

Postby pevsteen » 24 Sep 2005, 09:13

de show, de avond is inderdaad zeer leuk.

De 'kunst, kracht' :?: van deze keus is vooral voor 'side".
Laat het dat nu zijn dat ik weinig gebruik.

Natuurlijk is het een goede verkoper. Ik denk echter dat de onderliggende kwaliteit niet beter is dan een doorsnee keu.
Bij ons in de club waren ze met 3 aanwezig, nog eens 50 of 25 euro voor de club per verkochte club.
Als club hebben we toen toch maar beslist om dit geld aan het lid terug te geven . Meer dan 300 euro per keu is toch niet niets.

Persoonlijk denk ik dat je beter geld geeft aan een op maat gemaakte keu.
Info kan je bij mij bekomen.

snookerjunkie

acuerate

Postby snookerjunkie » 17 Nov 2005, 23:42

hey snookeraars,

Ik heb mezelf ook een acuerate aangeschaft, 1.5 jaar geleden.
De uitleg op die demonstratie is idd geweldig en die klopt ook. Ikzelf snooker ondertussen al bijna 20 jaar en kan het toch een beetje. Als je met side speelt is het idd zo dat je pot beter is en dat ook je positie dan beter is, geweldig dus.
Maar, daar stopt het dan. als je een beginnende snookerspeler bent raad ik iedereen aan om zo een keu te kopen, wel een serieuze prijs, maar hij is het wel waard, incl. hulpstukken en kist.
Ongeveer een half jaar geleden heb ik mijn oude keu terug boven gehaald omdat ik in een serieus dipje zat en de zelfde avond maak ik een break van 128. Men hoogste met de acuerate was 82.
Voor een ervaren speler zijn er wel plus punten, maar zeker ook min punten,bv het safetyspel waar je veel side speelt en je ziet de bal "krullen", niet bij de acuerate wat dan betekent dat je de object ball te dik raakt. dat is maar 1 vb en er zijn er nog.
Hopende hiermee iedereen een dienst te bewijzen.
Groetjes
Snookerjunkie

Return to “Archief Vlaams-Brabant”