Verwittigde ff op tornooi wegens werk

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Verwittigde ff op tornooi wegens werk

Postby Anthony » 11 Jan 2014, 18:34

Vorige rankingtornooi heeft een clubgenoot ff moeten geven op een regionale rankingtornooi wegens werk.
Hij heeft dit 3 dagen op voorhand verwittigd en heeft onmiddelijk zijn inschrijving betaald en alles was in orde.
Ik krijg gisteren een email dat mijn clubgenoot nog een bijkomende boete van 10€ moet bijbetalen omdat hij geen papier van het werk heeft afgegeven binnen de 5 dagen.
Ik vroeg aan de tornooiverantwoordelijke ovl waarom ik pas gisteren weet dat er een papier van het werk moest afgegeven worden aan hun.
' je moet maar de reglementen kennen ' :o
Het is het bestuur van ovl die mij erop moet verwijzen wat ik moet doen !
Triestig dat ze zo antwoorden want ze kennen zelf hun eigen reglementen niet en dan moet ik ze wel kennen :shock:

buks
Highest Break: 52

Re: Verwittigde ff op tornooi wegens werk

Postby buks » 12 Jan 2014, 18:02

't ja, als het voor aan geld te geraken is zijn ze overal hetzelfde, in WVl ook zo. En dan zijn ze verwonderd dat de snookersport achteruit gaat :x

POTBLACK
Highest Break: 138

Postby POTBLACK » 13 Jan 2014, 11:31

Beste 'Buks',

laat mij toe toch hier even op te reageren.

Als je forfait geeft voor een tornooi nadat de inschrijvingen zijn afgesloten,moet je overal de inschrijving betalen. Jou kritiek dat we in West-Vlaanderen ook uit zijn op geld inhalen, houdt al zeker geen steek. Ik denk trouwens niet dat er nog een provincie is waar zo'n soepele houding wordt aangenomen.
Een klein voorbeeld : moesten we effectief uit zijn op boetes en deze toepassen op de kledij, dan kunnen we gerust elk jaar een kampioenviering organiseren.....in Tenerife !!!

Dergelijke ongefundeerde opmerkingen doen alleen maar het enthousiasme dalen bij de weinige personen die zich nog willen engageren voor de snookersport.... En sta er misschien toch maar even bij stil dat zonder deze personen, snookersport niet meer mogelijk is (en dan heb ik het wel over gans belgië).

Tot slot nog een spreuk om te eindigen : 'de beste stuurlui staan aan wal'.....

Nog veel snookerplezier.

Luc Heirewegh
penningmeester W-Vl.

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 20 Jan 2014, 16:25

POTBLACK wrote:Beste 'Buks',

laat mij toe toch hier even op te reageren.

Als je forfait geeft voor een tornooi nadat de inschrijvingen zijn afgesloten,moet je overal de inschrijving betalen. Jou kritiek dat we in West-Vlaanderen ook uit zijn op geld inhalen, houdt al zeker geen steek. Ik denk trouwens niet dat er nog een provincie is waar zo'n soepele houding wordt aangenomen.
Een klein voorbeeld : moesten we effectief uit zijn op boetes en deze toepassen op de kledij, dan kunnen we gerust elk jaar een kampioenviering organiseren.....in Tenerife !!!

Dergelijke ongefundeerde opmerkingen doen alleen maar het enthousiasme dalen bij de weinige personen die zich nog willen engageren voor de snookersport.... En sta er misschien toch maar even bij stil dat zonder deze personen, snookersport niet meer mogelijk is (en dan heb ik het wel over gans belgië).

Tot slot nog een spreuk om te eindigen : 'de beste stuurlui staan aan wal'.....

Nog veel snookerplezier.

Luc Heirewegh
penningmeester W-Vl.

Inderdaad. Perfect verwoord.

buks
Highest Break: 52

Postby buks » 25 Jan 2014, 09:37

Dit seizoen is het aantal ploegen in West-Vlaanderen toch met een 15-tal gedaald, dus zeggen dat het goed gaat lijkt mij ook niet correct te zijn. Dit ligt evenwel ook gedeeltelijk nationaal en daardoor zie ik komend seizoen nog enkele ploegen wegvallen.

Dringend tijd dat het nationaal bestuur inziet dat een inperking van het aantal ploegen van 1 club tot 3 per reeks flauwe kul is.

Return to “Oost-Vlaanderen”