2012-2013 Uitslagen Ere Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

2012-2013 Uitslagen Ere Afdeling

Postby FrenzY » 03 Sep 2012, 10:25

Vanavond beginnen we er weer aan!

snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Re: 2012-2013 Uitslagen Ere Afdeling

Postby snookerlover » 04 Sep 2012, 11:31

snookerfactory2 - snookerfactory1 = 12-6

patrick werrebrouck 4
davy wittoeck 3
steven geurs 5

kasra khavaran 1
danny pauwels 2
werner van vooren 3

grtz

FrenzY

Postby FrenzY » 04 Sep 2012, 11:36

Valse start voor Pallieter 1: op verplaatsing bij SCAB onderuitgegaan met 12-6 cijfers.
Winst zat er nooit in: gebrek aan vorm en de run zit dan meestal ook niet mee.

Kevin: 3
Bjorn: 1
Cedrick: 2

Snel op naar de volgende :lol:

Missypops
Belgium Ranking: 1001
Highest Break: 76
Club: SNC EVERGREEN

Postby Missypops » 04 Sep 2012, 19:11

Wij Evergreen 1 geen valse start :D

Voor de allereerste derby in de derby's tussen de Evergreens in ere; uitslag Evergreen 2 - Evergreen 1: 4 - 14
Eigenlijk een simpele en onverhoopt zware overwinning tegen de promovendus Evergreen 2...
Duidelijk een 1ste seizoenswedstrijd met veel slordigheden aan beide kanten waarbij de ballen goed rolden op de cruciale momenten voor ons (of is dit ervaring ;) ).
Tomke (4) al goed op dreef met paar 30-tigers en 47 break :)
Sergenator en de Missypops toch nog niet op niveau en dus zeer blij met elk 5 frames op de teller ;)
William had wel wat tegenslag en nam er maar 1 na een 3 tal verliezen op black ball game... :(
Voor Glenn en Thijs was wellicht deze avond niet verlopen zoals ze gehoopt hadden maar het was dan ook hun allereerste wedstrijd (leerproces) in ere met een Thijs die toch nog maar aan zijn 2de seizoen competitie bezig is en een Glenn die denk ik, beiden nog wat last hadden van de zenuwen ;)
Soit, het seizoen is nog lang en de zenuwen gaan de volgende wedstrijd(en) wat meer onder controle zijn zodat de resultaten hopelijk snel zullen volgen :mrgreen:

Als alles goed gaat tot volgende week, grtz... :D

snookerlover

Postby snookerlover » 12 Sep 2012, 17:18

snookerfacory1 - ter walle = 9-9

zeer mooi resultaat want na de eerste 6 frames sonden we 1-5 achter !
wederom kon ik mijn eerste 2 frames niks klaarspelen tegen rene hemelsoet ! 0-2
daarna nie echt goed gespeeld maar toch kunnen winnen van erwin goethals en wilfried ide.

kasra 2
danny 3
werner van vooren 4

grtz

the_nugget
Club: Evergreen

Postby the_nugget » 13 Sep 2012, 07:22

Corner 2 - Evergreen 2 8-10

Onze eerste match in ere aller tijden winnend kunnen afsluiten.
Een gezellige wedstrijd in goede sfeer. Niet zagen, gewoon spelen: zoals het hoort dus.

Corner
Raf vd Maele: 5 (beste van de avond, 2x 50+)
Marc Julien: 1 (fysiek niet 100% denk ik maar sloot toch af met een meesterlijke frame ball tegen mij on the black...)
Olivier Pauwel: 2 (zeker niet altijd de runs mee op de belangrijke momenten)

Evergreen
Glenn Dossche: 4 (niet slecht op je 18de, stijgend vormpeil)
William Baele: 3 (ervaring troef, als hij zijn nieuwe lenzen gewoon is, gaan we echt wat zien)
Ik: 3 (4 had gemoeten, 5 met wat meer killerinstinct tegen Raf)

Op naar volgende week tegen... The Corner (1)

Missypops

Postby Missypops » 13 Sep 2012, 08:55

Eerst en vooral een dikke proficiat aan onze Evergreen 2 boys met hun 1ste overwinning... :)

Wij dinsdagavond, Evergreen 1 - Sint - Martinus 2 ; 11 - 7 winst.

In de 1ste sessie waren de spelers geconcentreerd wat resulteerde in deftig snooker met enkele 30 tigers en 40 tigers tot gevolg maar toen kwam den voetbal en ging bij iedereen de focus wat naar beneden ;) bij de ene wat meer dan bij de andere wat dan weer resulteerde in een neerwaartse spiraal wat betreft het snookerniveau.
Frames Evergreen 2:

Sergenator: 5
Missypops: 4
Munk: 2 (was totaal van de kaart door het geroezemoes in de zaal :roll: )

Frames Sint - Martinus 2:

David: 1 (had eveneens redelijk wat last)
Rob: 2
Ronny: 4 :o (hier en daar gingen er al stemmen op over doping maar, zijn "whereabouts" toonden aan dat hij de laatste weken en dagen zo clean was als het helderste bronwater)

PS: Volgende keer zorgen we dat onze dopingcontroleur ter plaatse is :lol: ;) .

Grtz en tot volgende...

snookerlover

Postby snookerlover » 17 Sep 2012, 22:10

arena - snookerfactory1 = 5-13

jimmy vdw 1
hans coppens 2
krisof de mulder 2

kasra khavaran 6
danny pauwels 4
werner van vooren 3

grtz

the_nugget

Postby the_nugget » 19 Sep 2012, 07:14

Onze tweede tripje naar Ninove nu met een verlies afgesloten.

The Corner 1 - Evergreen 2 11-7

Jimmy Den Tandt 4/6 (oerdegelijk, weinig op aan te werken)
Tom Vanwelsennaers 4/6
Dimitri Bury 3/6 (nog op zoek naar zijn beste vorm denk ik, ergerde zich vooral aan zichzelf)

Glenn Dossche 4/6 (man of the match: op weg naar century maar miste op 64, klasse bezig)
William Baele 1/6 (nu mét twee verschillende lenzen!)
Ikzelf 2/6 (Kon er eentje meer zijn, wel blij met pressure clearance tegen Tom, die er niet echt mee kon lachen)

Missypops

Postby Missypops » 19 Sep 2012, 19:25

Evergreen 1 - Corner 2 : 9 - 9

Het was vrij simpel, elke sessie 3 - 3 dus logisch gelijkspel tot gevolg ;)

Frames Evergreen;

Sergenator: 4
Missypops: 3 (de laatste 2 waren er teveel aan vbtje; x aantal blacks op spot missen, laatste rode fluken, geel potten en dan op groen spelen, concentratie was op diene moment al thuis denk ik, gevolg geel, groen, bruin gepot door tegestander en bam inpakken en concentratie achterna :lol: :mrgreen: )
Munk: 2 (beste vorm nog niet te pakken maar, ben zeker dat ie komende weken wel eens zal uitpakken ;) )

Corner;

Wim: 2
Olivier: 1
Raf: 6 (zeer solide, weinig missen en snel breakskes (kloof met tegenstander) maken :) )

Grtz en tot volgende...

snookerlover

Postby snookerlover » 26 Sep 2012, 08:09

Snookerfactory 1 - new crucible 1 = 6-12

Danny 1
Jan dey 2
Werner 3 ( tegen elk 1 gewonnen )

Nico devlies 5
Peter de vuyst 3
Dominique vieuvalet 4

Leuke ploeg en goede sfeer !

Grtz

Missypops

Postby Missypops » 26 Sep 2012, 09:09

Gisteren wedstrijd om snel te vergeten (wat mij betreft) gespeeld: Evergreen 1 - Westbury 2: 10 - 8

Frames Evergreen;

Munk: 5
Sergenator: 4
Missypops: 1 (normaal altijd 2!!!)

Frames Westbury:

Tom: 2
Tang: 2
Paul: 4 (normaal altijd maar 3!!!)

Even recapituleren; in het laatste frame tegen Paul staat het 26 - 29 in zijn voordeel met nog 4 rode ballen op tafel, de Missypops krijgt plots de kans om afstand te nemen van zijn tegenstander nl; ik pot rood, zwart opnieuw rood, zwart en lig positie om nog eens rood, roze en eventueel de laatste rode ook met kleur te potten en toen gebeurde er iets wat ik nog nooit mee gemaakt heb nl; de Paul zegt stop net toen ik mijn 3de rode wou potten!!! Wat was er aan de hand???
We waren tot de conclusie gekomen dat de groene bal niet op tafel lag!!!
Nu moet men weten dat de groene (na veel denkwerk :lol: ) gepot werd bij de 1ste of de 2de rode maar mijn witte was binnen gerold en dus nooit terug op spot gelegd was!!!
Dus na nog eens een 10 tal rode verder wil Paul de frame opnieuw spelen en toen heb ik de balletjes mooi in het doosje gestopt ;) !
Met als gevolg een frame dat ik op dat moment bijna niet meer kon verliezen opgegeven...
Ik weet 1 ding als dit bij mij gebeurt dan is dat groen balleke gewoon terug op tafel en we spreken der niet meer over (voor hetzelfde sta ik 40 tig punten voor of achter) want ik bekijk, dat op dat moment geen enkele invloed had op de 16 of meer dat toen gepot werd (en ja ook als de tegenstander dit overkomt!) alsook het feit dat beide spelers (wij pleiten schuldig :lol: )de fout lange tijd niet gezien hadden.
Maar ik verwijt Paul niks want hij heeft het misschien bij het rechte eind maar niemand van ons had enig idee wat er toen werkelijk moest gebeuren... :roll:

Soit, daarna nog een goede pint gedronken met die mannen en het leven gaat voort, grtz en tot volgende...

the_nugget

Postby the_nugget » 26 Sep 2012, 09:28

Hmm, interessante wending bij de match van de Evergreen 1-boys.
Als zoiets gebeurt leg je toch altijd gewoon die 'vergeten' kleur terug en veeg je gewoon je voeten aan de regels? Jammer dat zoiets gebeurt...

Enfin onze eigen match: onze tweede (vooraf onverhoopte) overwinning van het seizoen tegen een team dat duidelijk nog op zoek is naar zijn beste vorm.
Pallieter 1 - Evergreen 2 7-11

Pallieter
Cedrick Ponnet: 0/6 ("ik mocht proberen wat ik wilde", was de reactie achteraf)
Kevin Meiresonne: 4/6 (niet echt imponerend maar sloot toch af met twee mooie clearances tegen William B.)
Bjorn Misseghers: 3/6 (op zijn gemakje zijn frames gepakt zonder op te vallen, eigenlijk weinig over te zeggen)

Evergreen 2
Glenn Dossche 4/6 (blijft onze beste man, voor de tweede keer op rij een 64 binnengejast)
William Baele 3/6 (hij moet nog warmdraaien, maar toch op ervaring weeral 3 frames)
Tijs Van Puyenbroeck 4/6 (geen wereldschokkende prestatie, gewoon paar ballen gepot. Soms ongelofelijke longpots en dan zwart van de spot missen en dat soort toestanden)

Volgende week zonder stress tegen de nieuwe kampioe... euhm... Westbury 1

Missypops

Postby Missypops » 26 Sep 2012, 09:34

Hmm, interessante wending bij de match van de Evergreen 1-boys.
Als zoiets gebeurt leg je toch altijd gewoon die 'vergeten' kleur terug en veeg je gewoon je voeten aan de regels? Jammer dat zoiets gebeurt...

Naar ik vernomen heb is het zo dat de bal gewoon gerespot wordt en we verder doen, maar schiet mij niet dood als dit toch niet waar mocht zijn ;)
Last edited by Missypops on 26 Sep 2012, 21:46, edited 2 times in total.

FrenzY

Postby FrenzY » 26 Sep 2012, 09:43

the_nugget wrote:Enfin onze eigen match: onze tweede (vooraf onverhoopte) overwinning van het seizoen tegen een team dat duidelijk nog op zoek is naar zijn beste vorm.

Pallieter
Kevin Meiresonne: 4/6 (niet echt imponerend maar sloot toch af met twee mooie clearances tegen William B.)
Bjorn Misseghers: 3/6 (op zijn gemakje zijn frames gepakt zonder op te vallen, eigenlijk weinig over te zeggen)

Ik had er maar drie hoor, en cedrick eentje ;)
Beste ploeg gewonnen, niets op aan te merken.
Wij gewoon nog verre van in form (en als ik voor mezelf spreek beetje last om mij op te peppen voor/tijdens een match).

the_nugget

Postby the_nugget » 26 Sep 2012, 12:43

FrenzY wrote:
the_nugget wrote:Enfin onze eigen match: onze tweede (vooraf onverhoopte) overwinning van het seizoen tegen een team dat duidelijk nog op zoek is naar zijn beste vorm.

Pallieter

Ik had er maar drie hoor, en cedrick eentje ;)
Beste ploeg gewonnen, niets op aan te merken.
Wij gewoon nog verre van in form (en als ik voor mezelf spreek beetje last om mij op te peppen voor/tijdens een match).

Mijn excuses aan het adres van Cedrick :p.
Hopelijk komt die goede form er op tijd aan zodat jullie onze degradatieconcurrenten voldoende frames kunnen afsnoepen (en nee, jullie zijn zelf geen degradatiekandidaat als antwoord op de logische vraag die volgt :))

RDKW
Highest Break: 119
Club: Prismas Zwalm

Postby RDKW » 26 Sep 2012, 16:45

Beste Missypops ,

Ik veronderstel dat er niemand aanwezig was met een referee graad of dat er geen reglement boekje beschikbaar was , misschien was Paul dan wel te overtuigen geweest .
Elke ten onrechte niet gespotte gekleurde bal zal herspot worden zonder strafpunten , indien het voordien niet opgemerkt werd (reglement deel 3 , punt 7, c, i) .
De groene bal is er bij uw laatste stoot niet ingegaan dus was hij onterecht niet gespot . Dus geen strafpunten en de stoter blijft aan beurt .

Met vriendelijke groeten ,
Rik De Ketele

Missypops

Postby Missypops » 26 Sep 2012, 21:25

RDKW wrote:Beste Missypops ,

Ik veronderstel dat er niemand aanwezig was met een referee graad of dat er geen reglement boekje beschikbaar was , misschien was Paul dan wel te overtuigen geweest .
Elke ten onrechte niet gespotte gekleurde bal zal herspot worden zonder strafpunten , indien het voordien niet opgemerkt werd (reglement deel 3 , punt 7, c, i) .
De groene bal is er bij uw laatste stoot niet ingegaan dus was hij onterecht niet gespot . Dus geen strafpunten en de stoter blijft aan beurt .

Met vriendelijke groeten ,
Rik De Ketele

Bedankt voor de info en na inzage van dit reglement kom ik tot de conclusie dat mijn 16 punten geldig bleven (tot de fout opgemerkt werd) groen terug gespot wordt en ik gewoon verder kon doen...

Missypops

Postby Missypops » 01 Oct 2012, 23:01

Vanavond onze 1ste nederlaag geleden tegen SCAB : 11 - 7

Zeer zwak gespeeld door de Missypops, 2de week op rij slechts 1 frameke :( :oops:
Sergenator: 3 (met 2 * 52 en 46 break toch wat te weinig beloond geweest!)
Munk: 3

Dieter : 3
Christiaen : 3
Andere (naam ontgaat mij) : 5

Een toch wel onverwachte nederlaag mijn inziens maar toch, dit doet niks af aan het andere team die het zeker verdiend hebben ;)

Dus zoals Ron Jans (trainer standard) het gezegd heeft, neemt Missypops de volledige verantwoordelijkheid op zich voor de (wan)prestatie van vanavond :oops: maar, is het ook de bedoeling dat we er samen uit geraken :lol:

Grtz en tot volgende...

the_nugget

Postby the_nugget » 02 Oct 2012, 11:40

Deze week Westbury 1 over de vloer gekregen met een 5-13 nederlaag tot gevolg hoewel er misschien wel 6-12 of 7-11 in zat.

Westbury 1
Jürgen Van den Bossche 5/6 (Niet op zijn gebruikelijke niveau denk ik maar alsnog de framekes binnen gehaald)
Stein De Sterck 5/6 (Zijn eerste 4 frames liepen ook niet zoals gewenst maar hij pakte er 3 van omdat onze William het niet afmaakte, 2 laatste frames tegen Glenn wel sterk)
Andy Van Landeghem 3/6 (0/6, 3/6 of 6/6 who cares? Als er maar nog iets te eten valt achteraf)

Evergreen 2
William Baele 1/6 (Zat zeker eentje meer in, maar op de laatste bal lukte het niet echt)
Glenn Dossche 1/6 (Goed gestart maar daarna niet meer de vorm van de voorbije weken)
Tijs Van Puyenbroeck 3/6 (Tegen elk eentje dus best tevreden)

Maar eigenlijk was heel de match absoluut onbelangrijk in vergelijking met de 18e verjaardag van de Glenn vergezeld met een uitgebreide traktatie na de match door ma en pa.
Nog eens proficiat!

Op naar de volgende tegen Norbe 1

Return to “Oost-Vlaanderen”