trainingspartner gezocht :-) regio deinze

pinky floyd
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 124
Club: <new crucible, Buckingham

trainingspartner gezocht :-) regio deinze

Postby pinky floyd » 02 Mar 2008, 13:57

goeiedag,

ik ben op zoek naar mensen met wie ik kan snookeren. ik zelf speel al op een redelijk niveau, heb 5 jaar in ere gespeeld in het Antwerpse maar nu woon ik in Deinze en heb hier niet echt een trainingsmaat, wie zich aangesproken voelt kan altijd een mailtje sturen, om gewoon eens wat ballekes te potten op een redelijk niveau!

groetjes tom
animals_pinkfloyd@hotmail.com

FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Re: trainingspartner gezocht :-) regio deinze

Postby FrenzY » 01 Mar 2009, 15:53

pinky floyd wrote:goeiedag,

ik ben op zoek naar mensen met wie ik kan snookeren. ik zelf speel al op een redelijk niveau, heb 5 jaar in ere gespeeld in het Antwerpse maar nu woon ik in Deinze en heb hier niet echt een trainingsmaat, wie zich aangesproken voelt kan altijd een mailtje sturen, om gewoon eens wat ballekes te potten op een redelijk niveau!

groetjes tom
animals_pinkfloyd@hotmail.com

Mja, als ge goesting hebt om es naar Ertvelde te komen, dan moet ge 't maar laten weten ;)

Sine Metu
Highest Break: 25
Club: SC Norbe

Re: trainingspartner gezocht :-) regio deinze

Postby Sine Metu » 03 Mar 2009, 12:59

Ik heb nog in Deinze gewoond, maar nu nie meer! Enfin, daar heb je dus ook niets aan! :-)

Maar in The New Crucible speelt toch redelijk wa volk? Normaalgezien moet je daar wel een sparringsparnter vinden! En verder is de Sint-Martinus in Gent ook dichtbij en daar is ook altijd volk om tegen te spelen!

Return to “Archief Oost-Vlaanderen”