Tornooien voor vrouwen

Sine Metu
Highest Break: 25
Club: SC Norbe

Tornooien voor vrouwen

Postby Sine Metu » 16 Sep 2007, 18:51

Heeft er iemand van jullie weet of er in (Oost-) Vlaanderen ook tornooien georganiseerd worden voor vrouwen? Ik heb een beetje zitten rondsurfen, maar ik vind niet direct iets terug. De meeste snookersites hebben ook wel eens een restyling nodig! Manmanman. Neway, on topic: ik speel zelf geen competitie, maar 'k zou mij wel eens willen meten aan andere vrouwen, daarom dat ik het hier eens wou vragen...

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Re: Tornooien voor vrouwen

Postby luchtzak » 16 Sep 2007, 19:53

Op nationaal gebied ben je het beste gediend met de nationale ranking voor ladies. 5 jaarlijkse tornooien en het BK als je goed geeindigd bent: viewtopic.php?f=7&t=705

Zijn er geen regionale rankings voor dames in Oost-Vlaanderen misschien? :?:

Sine Metu

Postby Sine Metu » 16 Sep 2007, 20:30

i don't know. ik weet er niets van. daarom dat ik hier eens mijn licht kom opsteken! ;-)

euch, nationale tornooien. that's way above my league. :)

loteling
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Postby loteling » 16 Sep 2007, 21:27

tja..

bij ons in't clubke ...
snookert er slechts ééntje....
en ...ja..??? hoe zit da eigelijk in de andere clubs???

via deze weg iets te organiseren??
indien belangstelling wil ik daar wel eens een tornooike voor arrangeren!
ik ben al zeker van 1 deelneemster...Sine Metu..niet meegeteld!!!

grts,

koen.

Sine Metu

Postby Sine Metu » 17 Sep 2007, 15:54

allee, met mij erbij zijn we dan al met 2! ik zou da wel tof vinden moest er zo ne keer iets georganiseerd worden! hopelijk duiken er hier nog een aantal kandidaten op! wie weet organiseer ik dan zelf eens een tornooi! :-)

Sine Metu

Postby Sine Metu » 27 Sep 2007, 15:04

Ik ben dit weekend eens gaan zien naar het rankingtornooi voor dames in wetteren. In de poules vond ik het niveau eigenlijk wat tegenvallen (nuja, ik wist totaal niet wat te verwachten). Maar later heb ik ook nog de halve finales gezien en dat was al wat anders...

Jammer dat er hier nie meer vrouwen op't forum zitten! :(

moon
Highest Break: 139
Club: Riley Inn nGenk

Postby moon » 29 Sep 2007, 11:16

Hé Siné,
als het niveau je tegenvalt in de poules, is er niets meer dat je tegenhoudt om deel te nemen.
Ik coach zelf één van die dames (heeft niet gespeeld op NR 1, omdat ze in het ziekenhuis lag), en zo evident is het toch allemaal niet.
Ik zou zeggen: " probeer het gewoon eens" !!

Johnny Peetermans

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 30 Sep 2007, 00:35

Langs de zijlijn "lijkt" het altijd zo gemakkelijk hé... :lol:

Sine Metu

Postby Sine Metu » 01 Oct 2007, 19:10

moon wrote:Hé Siné,
als het niveau je tegenvalt in de poules, is er niets meer dat je tegenhoudt om deel te nemen.
Ik coach zelf één van die dames (heeft niet gespeeld op NR 1, omdat ze in het ziekenhuis lag), en zo evident is het toch allemaal niet.

Johnny Peetermans

Ja, ik weet het, het is altijd makkelijk als toeschouwer dan als deelnemer! Mja, ik speel eigenlijk volleybal en snooker is maar een hobby, ik zou mij gewoon eens willen meten aan andere dames om te zien hoever ik sta... want volleybal ga ik niet kunnen blijven doen he. En misschien kan ik dan overstappen naar snooker?! En dan ga'k zelf ook een coach moeten zien te vinden, want zonder hulp ga'k da nie kunnen.

Nuja, ik wil ook niet neerbuigend doen hoor! Wat ik daar in de halve finale gezien heb, daar stond ik toch versteld van. Ik heb ook gehoord dat Isabelle Jonckheere een 95 break gemaakt heeft in de finale tegen Candide Binon! Daar sta ik met wijdopen mond van te kijken hoor! Echt knap!

Cueball
Highest Break: 52

Postby Cueball » 19 Nov 2007, 14:31

moon wrote:Hé Siné,

Johnny Peetermans

En als ze een coach zoekt en ze ziet er wa goe uit moogt altijd is ne pm sturen he :lol: :lol: 8)

CueBoy
Highest Break: -1

Postby CueBoy » 21 Nov 2007, 12:27

Cueball wrote:En als ze een coach zoekt en ze ziet er wa goe uit moogt altijd is ne pm sturen he :lol: :lol: 8)

Tsss, het sexistische snookerzwijn is opgestaan :lol:
'k Heb Siné nog niet zo lang geleden gezien, en dat viel goed mee

Cueball
Highest Break: 52

Postby Cueball » 21 Nov 2007, 20:11

CueBoy wrote:
Cueball wrote:En als ze een coach zoekt en ze ziet er wa goe uit moogt altijd is ne pm sturen he :lol: :lol: 8)

Tsss, het sexistische snookerzwijn is opgestaan :lol:
'k Heb Siné nog niet zo lang geleden gezien, en dat viel goed mee

voila ze hebben mij altijd geleerd dat de lettertjes int klein zeeeer belangrijk zijn :D

Sine Metu

Postby Sine Metu » 12 Dec 2007, 21:43

Amaai, wat een kleine lettertjes. Ik moest enorm veel moeite doen om ze te kunnen lezen! 'k Vraag mij nu wel af waar?? :D

Ik denk dat ik deze week in Ninove ook een member van dit forum gezien heb...

Trouwens, over snookerzaken in Oost-Vlaanderen gesproken. The Corner heeft potentieel, maar er ontbreekt precies een beke snookermentaliteit. Tafel 4 is absoluut niet onderhouden bijvoorbeeld. De andere tafels vallen redelijk goed mee (Allee, enkel op 1 en 3 nog gespeeld) in vergelijking met wat je elders soms ziet! Maar het is nu al meerdere keren voorgevallen dat er daar gewoon groepen binnenstuiken die daar letterlijk op n'een bal komen stampen. Ik denk dat het een voetbalploeg was deze week, een soort teambuilding of 't een of 't ander. Amaai, ik had te doen met de mannen van The Corner die competitie moesten spelen...

CueBoy

Postby CueBoy » 13 Dec 2007, 00:15

Sine Metu wrote:Amaai, wat een kleine lettertjes. Ik moest enorm veel moeite doen om ze te kunnen lezen! 'k Vraag mij nu wel af waar?? :D

Ah, maar dat is een gemakkelijke vraag : gewoon bij Kenneth's.

Sine Metu wrote:Trouwens, over snookerzaken in Oost-Vlaanderen gesproken. The Corner heeft potentieel, maar er ontbreekt precies een beke snookermentaliteit.

Dan hoop ik voor jou dat de mentaliteit in The Corner veranderd is tov. een 10-tal jaar geleden (oude koeien en zo, ik weet het 8) ) : wij hebben daar ooit een klacht ingediend na een interclubwedstrijd waar de thuisploeg nogal sexistisch uit de hoek kwam tegenover mijn toenmalige vrouwelijke ploeggenoot. :(

Sine Metu

Postby Sine Metu » 13 Dec 2007, 08:19

Ik had het toch ook over het ontbreken van snookermentaliteit?

CueBoy

Postby CueBoy » 13 Dec 2007, 10:50

Sine Metu wrote:Ik had het toch ook over het ontbreken van snookermentaliteit?

Sorry, 'k had niet begrepen dat jouw "snookermentaliteit" ging over opmerkingen over borsten en billen.

Sine Metu

Postby Sine Metu » 13 Dec 2007, 12:19

nene, je hebt gelijk. ik had het niet over borsten en billen. ik had het over de snookermentaliteit daar in't algemeen! :)

loteling
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Postby loteling » 13 Dec 2007, 18:26

@ Sine Metu

Sine Metu wrote:Amaai, wat een kleine lettertjes. Ik moest enorm veel moeite doen om ze te kunnen lezen! 'k Vraag mij nu wel af waar?? :D ...

om die klein letterkes te kunnen lezen... probeer hetvolgende ne keer...

houd de ctrl knop ingedrukt en scrol me uw muiswieleke... en je kan de letters zo groot maken als je wil...

SIMPEL...
mor ge mot het wete...

grts,

koen.

Return to “Archief Oost-Vlaanderen”