Snookerzaak regio Oudenaarde-Gavere-Deinze

backdraft10
Highest Break: -1

Snookerzaak regio Oudenaarde-Gavere-Deinze

Postby backdraft10 » 06 Nov 2006, 19:42

Zoals u ziet ben ik nieuw hier op het forum, nu wil ik eigenlijk het volgende vragen.Het is bij mij jaren gleden dat iknog snooker gespeeld heb, ondanks dat ik dit vroeger wel zeeer regelmatig deed wil ik nu de draad opnieuw op pikken maar vraag ik me eigenlijk af waar in de buurt ik nog een degelijke snookerzaak kan vinden, liest waar het dan ook rustig is want voor mij is dit ontspanning en wil ik de stress van tijdens week kwijt geraken.Vroeger waren er verscheidene in Deinze op de markt, maar deze lijken van de aardbol verdwenen te zijn.Is er iemand die mij enkele zaken aan de hand kan doen waar ik terecht kan liefst met adres he als het kan.Alvast bedankt, ondertussen ga ik kijken of de houtworm mijn snookerkeu nog niet helemaal verorberd heeft.
Grtzzz.

FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Re: Snookerzaak regio Oudenaarde-Gavere-Deinze

Postby FrenzY » 06 Nov 2006, 20:39

Ik weet er drie:

THE NEW CRUCIBLE Leiedam 9800 Deinze
(maar rustig is anders...)

CHAMBERLAINS Markt 125 9800 Deinze
(nog niet geweest)

KEIZER KAREL Gelukstede 1 bus 1 9700 Oudenaarde
(maar slechte tafels)

backdraft10

Postby backdraft10 » 06 Nov 2006, 20:50

FrenzY wrote:Ik weet er drie:

CHAMBERLAINS Markt 125 9800 Deinze
(nog niet geweest)

KEIZER KAREL Gelukstede 1 bus 1 9700 Oudenaarde
(maar slechte tafels)

De Chamberlains ken ik van vroeger maar ik dacht dat die ook verdwenen was, bedankt voor de info.

danny

Postby danny » 08 Nov 2006, 18:08

backdraft10 wrote:Zoals u ziet ben ik nieuw hier op het forum, nu wil ik eigenlijk het volgende vragen.Het is bij mij jaren gleden dat iknog snooker gespeeld heb, ondanks dat ik dit vroeger wel zeeer regelmatig deed wil ik nu de draad opnieuw op pikken maar vraag ik me eigenlijk af waar in de buurt ik nog een degelijke snookerzaak kan vinden, liest waar het dan ook rustig is want voor mij is dit ontspanning en wil ik de stress van tijdens week kwijt geraken.Vroeger waren er verscheidene in Deinze op de markt, maar deze lijken van de aardbol verdwenen te zijn.Is er iemand die mij enkele zaken aan de hand kan doen waar ik terecht kan liefst met adres he als het kan.Alvast bedankt, ondertussen ga ik kijken of de houtworm mijn snookerkeu nog niet helemaal verorberd heeft.
Grtzzz.

moest je eens zin hebben in partijtje kan je me altijd bereiken op 0476/45.72.36 of mailto:T_H_Y_B_I@hotmail.com

gr

backdraft10

Postby backdraft10 » 08 Nov 2006, 20:31

danny wrote:
backdraft10 wrote:Zoals u ziet ben ik nieuw hier op het forum, nu wil ik eigenlijk het volgende vragen.Het is bij mij jaren gleden dat iknog snooker gespeeld heb, ondanks dat ik dit vroeger wel zeeer regelmatig deed wil ik nu de draad opnieuw op pikken maar vraag ik me eigenlijk af waar in de buurt ik nog een degelijke snookerzaak kan vinden, liest waar het dan ook rustig is want voor mij is dit ontspanning en wil ik de stress van tijdens week kwijt geraken.Vroeger waren er verscheidene in Deinze op de markt, maar deze lijken van de aardbol verdwenen te zijn.Is er iemand die mij enkele zaken aan de hand kan doen waar ik terecht kan liefst met adres he als het kan.Alvast bedankt, ondertussen ga ik kijken of de houtworm mijn snookerkeu nog niet helemaal verorberd heeft.
Grtzzz.

moest je eens zin hebben in partijtje kan je me altijd bereiken op 0476/45.72.36 of mailto:T_H_Y_B_I@hotmail.com

Bedankt voor je aanbod, ik da dit zeker onthouden en zal zeker eens contact opnemen wanneer ik geen partner heb om mee te spelen.

gr

Sine Metu
Highest Break: 25
Club: SC Norbe

Postby Sine Metu » 17 Jan 2007, 12:20

FrenzY wrote:Ik weet er drie:

Een aantal jaar geleden waren daar nog tafels achter glas... Is dit niet meer zo? Want dan zat je wel afgesloten van't café en had je het lawaai niet!

Sine Metu

Postby Sine Metu » 17 Jan 2007, 12:22

backdraft10 wrote:De Chamberlains ken ik van vroeger maar ik dacht dat die ook verdwenen was, bedankt voor de info.

Deze zaak heeft inderdaad een aantal jaren niet bestaan. Maar nu toch alweer een paar jaar wel weer open. Ik kan me wel niet voorstellen dat het daar rustig is. Dan nog liever The New Crucible.
Nuja, ik heb sowieso al ondervonden dat je beter niet in't weekend gaat als je echt geconcentreerd wil snookeren. Want dan is er teveel volk dat ne keer voor de leute komt spelen! Die komen vaak nie voor de sport, maar wel voor de ambiance en dat is echt wel storend!

robby
Highest Break: 33
Club: gestopt

Postby robby » 19 Jan 2007, 13:17

New Crucible in Deinze is inderdaad 1 grote ruimte geworden, toen wij daar interclub gaan spelen zijn was er niet veel volk, dus ook niet veel lawaai.

Wel mooie bediening :twisted:

Sine Metu

Postby Sine Metu » 19 Feb 2007, 10:54

Donderdagavond ga ik nog eens spelen in Deinze. Maar 't zal pool zijn. Robby, weet jij of er tegenwoordig nog pooltafels staan in The New Crucible?

robby
Highest Break: 33
Club: gestopt

Postby robby » 19 Feb 2007, 17:21

Ik dacht dat er vooraan wel nog stonden, maar weet het wel niet zeker. Het was mooie bediening, dat weet ik wel nog :twisted:

juiced

Postby juiced » 22 Apr 2007, 21:16

om effe op in te pikken.
Chaimberlains heeft nog tafels, 3 om precies te zijn, maar kwaliteit is niet alles en gezellig spelen is het er ook niet.

En in the New Crucible staan nog pool tafels.
Speel zelf in de New Crucible en speel er zelfs graag, maar t is een feit dat het er in het weekend af en toe rumoerig kan zijn, maar na 23u valt da allemaal best mee :p

snookerlover
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Postby snookerlover » 29 Apr 2007, 23:39

tja en slechte tafels in de new crucible amai op de ranking zijn er zelfs spelers door gestopt !!!

Sine Metu

Postby Sine Metu » 30 Aug 2007, 18:32

ben ondertussen al een paar keer naar deinze geweest. veel pooltafels en ook wel een stuk of 8 snookertafels. wij speelden telkens op een van de slechtste tafels denk ik, maar ik heb de andere eens bekeken en 't zagen er goeie tafels uit. het was daar niet zo lawaaierig als ik had verwacht. wat wel positief is. ben wel telkens op een weekdag 's avonds gegaan... dus ik kan niet zeggen hoe 't daar in't weekend is!

Sine Metu

Re:

Postby Sine Metu » 30 Aug 2007, 18:32

juiced wrote:om effe op in te pikken.
Chaimberlains heeft nog tafels, 3 om precies te zijn, maar kwaliteit is niet alles en gezellig spelen is het er ook niet.

En in the New Crucible staan nog pool tafels.
Speel zelf in de New Crucible en speel er zelfs graag, maar t is een feit dat het er in het weekend af en toe rumoerig kan zijn, maar na 23u valt da allemaal best mee :p

btw, ken ik jou?
ben ook afkomstig van Nevele. :-)

Return to “Archief Oost-Vlaanderen”