Sparringpartners gezocht.

robby
Highest Break: 33
Club: gestopt

Sparringpartners gezocht.

Postby robby » 17 Sep 2006, 13:32

Ik ben een beginnend snookerspeler en zou graag tegen betere spelers spelen om toch maar een beetje mijn niveau op te krikken. Ik speel bij SC 't Zand en we zijn momenteel maar met 7 leden.

Toch hebben wij 3 ploegen in competitie, eentje in 3eC, eentje in 4eB (waar ik bij speel) en een veteranenploeg.

Daarom zou ik iedereen willen uitnodigen om eens bij ons te komen spelen. Onze vaste trainingsdag is Maandag. Ieder lid zal er baat bij hebben om tegen een betere speler te kunnen spelen. En misschien bevalt de sfeer je wel bij ons en blijf je plakken...

robby

Postby robby » 26 Oct 2006, 19:16

Er hebben er precies niet veel goesting om iemand een beetje wegwijs te maken op een snookertafel.
Je moet geen schrik hebben, ik kan een keu vasthouden en kan een bal potten. Het is juist de breakbuilding en positiespel waar ik nog veel moet aan werken.

Sine Metu
Highest Break: 25
Club: SC Norbe

Postby Sine Metu » 26 Dec 2006, 17:49

Ik wil anders wel eens afspreken in Appels. Wij wonen in Erpe-Mere en zooooo ver is da nu ook weer niet. En ik wil ook wel eens tegen iemand anders spelen!

robby

Postby robby » 28 Dec 2006, 13:10

Awel dan zullen we eens afspreken, ik kan u al zeggen dat onze vaste trainingdag maandagavond is, behalve nu (1 januari) trainen we op dinsdagavond (2 januari).

Anders spreken we wel eens een andere datum af.

Sine Metu

Postby Sine Metu » 28 Dec 2006, 13:36

de maandag is anders goe voor ons. maar nu past het idd niet. dinsdag kan het zijn dat we misschien eens afkomen. we moeten wel weg overdag, maar als we op tijd terug zijn komen we nog eens af. anders is't voor een keer na de kerstvakantie op een maandagavond.

wij hebben sinds kort nog een goeie zaak in de buurt ontdekt. kenneth's snooker in Lede. 't café is apart van de snookertafels en da's wel tof, want als je wil snookeren heb je weinig afleiding (behalve op tafel 1, daar is nog veel passage).

hoe gaan we mekaar erkennen?

robby

Postby robby » 28 Dec 2006, 20:22

Vanaf 19.30u zijn we aan het spelen op tafels 4 en 5. Of anders vraag je gewoon naar Robby aan de toog. :wink:

Sine Metu

Postby Sine Metu » 09 Jan 2007, 08:46

Hmmm, ik twijfelde om gisteren te komen, maar 'k ga eerlijk zijn, ik heb nog wat plankenkoorts om tegen onbekenden te spelen! Ik ben daar nog niet goed genoeg voor! Eerst nog wat oefenen! :)

robby

Postby robby » 09 Jan 2007, 13:54

Van mij moet ge geen schrik hebben, ik speel in 4e. Dit is het laagste wat er is. In de ranking sta ik ergens rond de 40e plaats met een gemiddelde van 2 frames per wedstrijd. Wees gerust dit zijn geen goede adelbrieven :)

Sine Metu

Postby Sine Metu » 17 Jan 2007, 12:19

Eerst nog wat oefenen! De moment komt wel!
Ik ben nu aan't overwegen om te stoppen met volleyballen en mij meer op't snooker toe te leggen... Ik wil echt beter worden. Gewoon voor mezelf. Heb geen ambities om competitie te spelen. Misschien 't laagste niveau omdat je dan regelmatig tegen anderen kan spelen...

Return to “Archief Oost-Vlaanderen”