Snookerzaken Oost-Vlaanderen

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Re: Snookerzaken Oost-Vlaanderen

Postby luchtzak » 28 Jul 2008, 23:12

De Leug in Aartselaar ;)

moon
Highest Break: 139
Club: Riley Inn nGenk

Postby moon » 29 Jul 2008, 08:02

Josan in Ternat heeft ook airco.

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Postby Snookerfreakske » 29 Jul 2008, 16:42

Maar allé Luchtzak,

de leug is wel provincie Antwerpen,uwe aardrijkskunde eens nazien mss :D

maar als het over aangenaam snookeren gaat in de warme maanden,de bce in Mechelen (thuisplaats vd beste
ploeg van de streek) heeft ook airco(maar helaas ni de beste tafels tschijnt :? )

groeten van snookerfreakske

BrunoC
Belgium Ranking: 0
Club: The Corner

Postby BrunoC » 29 Jul 2008, 18:25

Bedankt voor de locaties,afstand vormt géén enkel probleem :wink:

Woon vrij centraal,net naast Oost Vlaanderen(in Vlaams Brabant),heb mijn eerste 2 jaar in VL BR gespeeld maar door de files(onze lieve ring) naar OVL gegaan.

THX!!!

PS
ben helemaal geen luxedier die overal airco moet hebben zenne,maar om te snookeren is het gewoon aangenamer met dit weer.

Sine Metu
Highest Break: 25
Club: SC Norbe

Postby Sine Metu » 30 Jul 2008, 07:24

Amaai, ik heb toch al afgezien met dit warme weer om te snookeren. Dus airco lijkt me ook geen overbodige luxe... Goed om te weten dat de Josan airco heeft, dat is voor mij ook niet eens zo ver!

FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 30 Jul 2008, 07:42

eerlijk gezegd vind ik het zalig te snookeren in warme zalen :)
maakt mijn arm precies wa losser :D

enig nadeel in 'belgisch' warm weer: constant kicks :(

BrunoC

Postby BrunoC » 30 Jul 2008, 08:03

Wel,gisteravond eens naar De Leug getrokken...
Viel goe mee,is maar 45 min rijden en moet zeggen dat ik nog nooit op zulke snelle tafels heb gespeeld :wink:
Heel snelle tafels zelfs,vraag me af hoe ze dat doen,er bestaan van die producten om de ballen en het laken te kuisen of zou het de kwaliteit (lees prijs) van het laken zijn?
In elk geval een plezier om op te spelen :D

Sine Metu

Postby Sine Metu » 28 Aug 2008, 08:52

Sine Metu wrote:Amaai, ik heb toch al afgezien met dit warme weer om te snookeren. Dus airco lijkt me ook geen overbodige luxe... Goed om te weten dat de Josan airco heeft, dat is voor mij ook niet eens zo ver!

@ Frenzy: het mag wat warm zijn, maar te is teveel zenne.

Over 't laatst nog een naar de Josan geweest. Ik viel daar bijna in slaap van de warmte. Dat was niet te doen. Gevraagd om de airco op te zetten en dan konden we weer deftig spelen. :D

BrunoC

Postby BrunoC » 28 Aug 2008, 19:01

Van warmte gaan we niet veel last meer hebben,jammer genoeg...

In The Corner te Ninove liggen op de eerste 3 tafels nieuwe lakens :mrgreen: heel goede dan nog wel,paar pockets zijn vernieuwd ook en van afbergen geen sprake meer,een plezier om op te spelen nu!

FrenzY

Postby FrenzY » 28 Aug 2008, 20:54

BrunoC wrote:Van warmte gaan we niet veel last meer hebben,jammer genoeg...

In The Corner te Ninove liggen op de eerste 3 tafels nieuwe lakens :mrgreen: heel goede dan nog wel,paar pockets zijn vernieuwd ook en van afbergen geen sprake meer,een plezier om op te spelen nu!

ha, das goe nieuws, Corner 1 staat vrij vroeg op de kalender tegen ons :)

Sine Metu

Postby Sine Metu » 28 Aug 2008, 22:50

Ik ben al ne keer gaan piepen in The Corner en 't ziet er idd dik in orde uit!

Sine Metu

Postby Sine Metu » 09 Sep 2008, 16:27

De Pomerans in Lochristi is de naam snookerzaak meer dan waardig! Goede en verzorgde tafels. Niet de makkelijkste pockets (maar dat kan ook aan mezelf liggen natuurlijk). Maar ik vond het er rustig en heel aangenaam om te spelen. Jammer dat het voor mij net iets te ver is om er regelmatig naartoe te gaan...
Een dikke pluim! ;)

FrenzY

Postby FrenzY » 09 Sep 2008, 21:23

Sine Metu wrote:De Pomerans in Lochristi is de naam snookerzaak meer dan waardig! Goede en verzorgde tafels. Niet de makkelijkste pockets (maar dat kan ook aan mezelf liggen natuurlijk). Maar ik vond het er rustig en heel aangenaam om te spelen. Jammer dat het voor mij net iets te ver is om er regelmatig naartoe te gaan...
Een dikke pluim! ;)

Ja, schone zaak, gezellig spelen, verzorgde tafels...
En ze hebben nen fantastische schonen bar/vergaderruimte :)

En Sine, uwen Tour of East Flandres is ver rond zeker? ;)

Sine Metu

Postby Sine Metu » 10 Sep 2008, 07:27

Ik ben in jullie club nog niet geraakt hé! Maar dat komt er nog wel eens van! ;)

Sine Metu

Postby Sine Metu » 14 Oct 2008, 16:41

BrunoC wrote:Wel,gisteravond eens naar De Leug getrokken...
Viel goe mee,is maar 45 min rijden en moet zeggen dat ik nog nooit op zulke snelle tafels heb gespeeld :wink:
Heel snelle tafels zelfs,vraag me af hoe ze dat doen,er bestaan van die producten om de ballen en het laken te kuisen of zou het de kwaliteit (lees prijs) van het laken zijn?
In elk geval een plezier om op te spelen :D

Wat vond je van de tafels in Lede gisteren?

(en wie heeft gewonnen eigenlijk?)

Sine Metu

Postby Sine Metu » 25 Nov 2008, 09:08

Afgelopen weekend (zoals zovelen) in de Quality in Zele gespeeld. Voor mij was't de eerste keer. Wat een mooie club daar. Ik heb op 3 verschillende tafels gespeeld (4, 5 en 12). Het laken op tafel 12 is duidelijk aan vervanging toe, maar voor de rest vond ik het dik in orde. Al had ik bij het eerste contact met het laken een ander gevoel dan ik gewoon ben. Ik vond het laken sponsachtig aanvoelen?!?
Ik heb nie zo goed gespeeld, maar dat ligt louter en alleen aan mezelf! Niet aan de accomodatie. Moest het niet zover zijn, ik zou zeker meer langsgaan. Vooral ook voor de vriendelijke en toffe mensen die ik heb leren kennen!

Zondag kom ik misschien nog eens supporteren voor de finales van de B/C ranking.

@ Karel, als ge nog ne keer wilt spelen tegen mij, dan gaan we eens afspreken hé!
(je kan me bereiken op sinemetu@telenet.be)

CueBoy
Highest Break: -1

Postby CueBoy » 28 Nov 2008, 06:38

Blij dat je eindelijk eens in de Quality geraakt bent :)
(je hebt zelfs om 'mijn' thuistafel gespeeld -4-)

Sine Metu

Postby Sine Metu » 03 Mar 2009, 13:03

Vorige vrijdag het Valentijnstornooi gespeeld in de Evergreen in Gent... En ik dacht dat we in de Kenneth's in Lede moeilijke en trage tafels hadden. Wel, daar zijn ze nog net iets trager. Je moet de tafels blijkbaar ook een beetje kennen want je kan nie naar alle pockets op dezelfde manier spelen. Op sommige tafels kan je een beke "forceren", maar dat moet je daar alleszins al niet proberen. Een scherpe bal in een middenpocket binnenrollen is ook al niet zo'n goede optie! Maar al bij al toch goed onderhouden tafels. Ik denk als je thuisspeler bent en de tafels kent, dat je dan wel een voordeel hebt! Maar het leuke aan de Evergreen in Gent is de sfeer en de ambiance. Na het snookeren geraak je moeilijk weg aan de toog! Maar dat kan ook aan mezelf liggen natuurlijk! :D

Sine Metu

Postby Sine Metu » 13 Apr 2009, 10:29

Eindelijk eens in SC Norbe geraakt in Gent (Ledeberg). 't Is eigenlijk een schande dat ik daar nog niet vroeger ben gaan spelen. Heb er op 2 tafels gespeeld en ik moet zeggen dat ze vrij verschillend zijn, maar blijkbaar zijn de 4 tafels daar allemaal verschillend aan elkaar. Nu, mij niet gelaten, een tafel met iets grotere pockets is eens goed voor't vertrouwen. Een tafel met wat kleinere pockets goed om op te trainen. Ik heb paar keer op tafel 2 gespeeld. Tafel loopt goed en qua pockets: "het moet just zijn". Heel aangename tafel. Voor de echte snookerliefhebber is het trouwens heel tof spelen daar, in alle rust kan je daar trainen of een matchke spelen. Enfin, een zaak waar je enkel echte snookerfans terugvindt en die uitgebaat is door snookerliefhebbers! Ideaal!

Sine Metu

Postby Sine Metu » 13 Apr 2009, 10:36

Ik zou nog vergeten om iets te schrijven over snookertime in Welle te schrijven. Het is Marc Julien die me deze zaak heeft leren kennen. En ik ben blij dat ik er eens geweest ben! Er wordt geen competitiesnooker gespeeld en de zaak is open van donderdag tot zondag. Maar het is een zegen om er te kunnen snookeren. Snookertime wordt uigebaat door een grote snookerliefhebber die ook af en toe tornooikes organiseert waar iedereen mag aan meedoen. Snookeren is niet zo door en een frisdrank of een pintje kost slechts 1,2 euro! Waar vind je dat nog? Er staan 4 heel goede en verzorgde tafels. De tafels zijn vrij snel en de pockets zijn correct. Het materiaal is ook heel goed verzorgd. Heel goede zaak waar het echt plezant spelen is!

Return to “Archief Oost-Vlaanderen”