Snookerzaken Oost-Vlaanderen

Sine Metu
Highest Break: 25
Club: SC Norbe

Re: Snookerzaken Oost-Vlaanderen

Postby Sine Metu » 21 Jan 2008, 12:26

ja, sorry, ik ben soms ewa koppig en dan moet ik het eerst eens ondervinden voor ik het zal toegeven. maar bij deze bevestig ik uw opmerking! :D

robby
Highest Break: 33
Club: gestopt

Postby robby » 21 Jan 2008, 17:55

I.v.m. 't Zand: idd in het weekend kan het er rumoerig zijn, maar in de week is het vrij rustig. De boxen kunnen afgezet worden in het snookergedeelte dus veel muziek hoor je ook niet op een wedstrijddag.
De nauwe pockets op tafel 4 zijn inderdaad de smalste van de ganse zaak. Een bal maken met pace die tegen de band ligt is bijna onmogelijk, gewoon binnen rollen gaat wel natuurlijk. Tafel 4 en 5 zijn de beste tafels die in de zaak staan.
Ben momenteel bezig met een website om onze club een beetje te promoten. Weldra zullen er foto's op verschijnen :)

Sine Metu

Postby Sine Metu » 21 Jan 2008, 18:14

Nog eens teruggaan in de week dus! En misschien de volgende keer tafel 5 proberen! :D

Sine Metu

Postby Sine Metu » 04 Feb 2008, 13:58

Aangezien ik toch bezig ben met d'een toer van Oost-Vlaanderen te doen. Zal ik hier algauw nog wat posten over de Arena in Gent. Met al dat snookergeweld op de Team Cup te zien, kon ik het niet laten om zelf nog een balleke te stampen. Op tafel 17 gespeeld. Veel kan ik niet zeggen, heel goeie tafel, onderhouden. 't Materiaal was ook in orde. En de sfeer was rustig. Nuja, 't was een beke een speciale zondagnamiddag ook he. 't Is een aanrader!

Sine Metu

Postby Sine Metu » 17 May 2008, 22:54

Vandaag nog eens "op een ander" gaan spelen. De club in Lede was uitzonderlijk toe en dan maar naar Oosterzele getrokken (One Four Seven). Ja, da's hier ook in de buurt, maar ik was nog nooit tot ginter geraakt.

Op zaterdagavond is dat wel een beetje een "vreemde" plaats om te snookeren. Luide muziek en wat discolichten enzo. Maar ik vond het daar wel plezant. 't Was even geleden da'k gespeeld had en ik moest in het begin enorm wennen aan de tafel. Heel snel en er kwam enorm veel effect uit (iets wat ik niet gewoon ben, wat dan weer komt door de toch wel trage tafels in Lede). Ook de banden gaven altijd nog wa extra mee waardoor ik de cueball moeilijk onder controle kreeg. Ik ga wel nog eens teruggaan op een rustiger moment.

Propere zaak en goed onderhouden materiaal. De tafels moeten geveegd worden na het spelen. Wat ik eigenlijk nog niet zo'n slecht idee vind!

BrunoC
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 76
Club: The Corner

Postby BrunoC » 18 May 2008, 07:35

In de One Four Seven zijn het geen slechte tafels das waar,enige wat mij daar stoorde is dat de verlichting onvoldoende is,zijn gewone TL's vanop een plafond dat wel 3m hoog is en de lampen zien bruin van de rook :?
Een systeem zoals in den Argus zou hier niet misstaan al vind ik persoonlijk de traditionele kappen nog altijd het beste...

loteling
Highest Break: 0

Postby loteling » 18 May 2008, 07:36

oe... mag je daar dan nog roken???

BrunoC

Postby BrunoC » 18 May 2008, 07:55

Aan de tafels niet,wel aan den toog en denk dat de lampen een paar jaar oud zijn,van het pre-rookverbod tijdperk :lol:
Ben zelf roker maar ik hou me aan het reglement,erger me er zelfs aan als iemand ergens rookt waar het niet mag en ook aan uitbaters die af en toe iets door de vingers zien,ach ja die soep ga ik hier niet opzetten :mrgreen:

Sine Metu

Postby Sine Metu » 18 May 2008, 08:08

Je hebt inderdaad gelijk wat betreft de verlichting. In de Argus is het inderdaad heel goede verlichting. Al is een kap natuurlijk nog net iets "echter".

Sine Metu

Postby Sine Metu » 06 Jul 2008, 22:52

Ik denk dat ik het nog niet over de Stars en Stripes in Wetteren gehad heb... Vreemd, want tegenwoordig ga ik daar toch regelmatig spelen op zondagnamiddag. Goede tafels, goede verlichting, vriendelijke uitbaters, schappelijke prijzen. Wat wil een mens nog meer?

Bij de vorige eigenaars vond ik het daar niet zo proper, maar dit is veranderd en het is daar nu heel net. Ze hebben ook hier en daar een likje verf aangebracht en het ziet er ondertussen iets minder als een jeugdhuis uit... Al kan ik mij nog steeds niet van die indruk ontdoen als ik daar binnenkom!

Maar... eenmaal je begint te spelen is het echt een plezier om aan de tafels te staan. Ze zijn niet allemaal van de beste kwaliteit, maar de tafels waar ook competitie op gespeeld worden zijn echt heel goed!

Yorbn147
Highest Break: 114

Postby Yorbn147 » 06 Jul 2008, 23:58

Sine Metu wrote:Vandaag nog eens "op een ander" gaan spelen. De club in Lede was uitzonderlijk toe en dan maar naar Oosterzele getrokken (One Four Seven). Ja, da's hier ook in de buurt, maar ik was nog nooit tot ginter geraakt.

Op zaterdagavond is dat wel een beetje een "vreemde" plaats om te snookeren. Luide muziek en wat discolichten enzo. Maar ik vond het daar wel plezant. 't Was even geleden da'k gespeeld had en ik moest in het begin enorm wennen aan de tafel. Heel snel en er kwam enorm veel effect uit (iets wat ik niet gewoon ben, wat dan weer komt door de toch wel trage tafels in Lede). Ook de banden gaven altijd nog wa extra mee waardoor ik de cueball moeilijk onder controle kreeg. Ik ga wel nog eens teruggaan op een rustiger moment.

Propere zaak en goed onderhouden materiaal. De tafels moeten geveegd worden na het spelen. Wat ik eigenlijk nog niet zo'n slecht idee vind!

Ik was hier zo een beetje aan het lezen en ik zag staan dat het snelle tafels zijn in Oosterzele??
en trage in Lede?:)
deze redenering snapk echt niet!
De tafels in Lede (Kenneths) zijn volgens mij zo goed als de beste tafels in OVL,
kleine pockets + snelle lakens die onderhouden worden

Sine Metu

Postby Sine Metu » 07 Jul 2008, 09:33

Yorbn, in Lede zijn de tafels goed onderhouden. Kleine pockets inderdaad. Maar als ik voor 1 ding mijn hand in't vuur wil steken, is't wel dat het trage tafels zijn! Als ze pas gestreken zijn, ca va nog. Maar 80 % van de tijd zijn da supertrage tafels! Ik heb al genoeg op verschillende plaatsen gespeeld en ik denk niet dat ik al ergens tragere tafels tegengekomen ben!

FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 07 Jul 2008, 11:03

Sine Metu wrote:Yorbn, in Lede zijn de tafels goed onderhouden. Kleine pockets inderdaad. Maar als ik voor 1 ding mijn hand in't vuur wil steken, is't wel dat het trage tafels zijn! Als ze pas gestreken zijn, ca va nog. Maar 80 % van de tijd zijn da supertrage tafels! Ik heb al genoeg op verschillende plaatsen gespeeld en ik denk niet dat ik al ergens tragere tafels tegengekomen ben!

Gasten en Sine Metu,

Voor de laatste keer, de beste tafels van O-Vl vind je in het noorden (Pallieter Ertvelde, Seven Seas Maldegem)
8)

deus
Belgium Ranking: 96
Highest Break: 96
Club: evergreen

Postby deus » 07 Jul 2008, 11:31

frenzy,
ik en men sparringpartner(sinemetu) zullen zeker is tot ginder afzakken op ne zondag.
maar wil sine toch even gelijk geven over onze tafels in lede.
ze zijn traag,uitgezonderd tafel 5.
het zal waarschijnlijk al een tijdje geleden zijn dat yorbn daar is geweest. ofwel heeft hij het geluk gehad op de 5 te mogen spelen.

FrenzY

Postby FrenzY » 07 Jul 2008, 19:33

deus wrote:frenzy,
ik en men sparringpartner(sinemetu) zullen zeker is tot ginder afzakken op ne zondag.
maar wil sine toch even gelijk geven over onze tafels in lede.
ze zijn traag,uitgezonderd tafel 5.
het zal waarschijnlijk al een tijdje geleden zijn dat yorbn daar is geweest. ofwel heeft hij het geluk gehad op de 5 te mogen spelen.

Als ge naar pallieter komt raad ik tafels 1,2 en 3 aan (interclub)

Sine Metu

Postby Sine Metu » 08 Jul 2008, 10:11

Is da open op zondag? En moet je reserveren als je op 1, 2 of 3 wenst te spelen?

FrenzY

Postby FrenzY » 08 Jul 2008, 12:13

Sine Metu wrote:Is da open op zondag? En moet je reserveren als je op 1, 2 of 3 wenst te spelen?

Best altijd reserveren.
Zondag is het open vanaf 10u, nog tot 31 augustus. Daarna is het de sluitingsdag.
http://www.snookerzaalpallieter.be/

BrunoC

Postby BrunoC » 28 Jul 2008, 18:03

Vraagske:
Kent er iemand snookerzalen waar er airco is?
Met dit weer,warm/vochtig zou dit wel aangenaam zijn :wink:

Oost Vlaanderen / Vlaams Brabant...

FrenzY

Postby FrenzY » 28 Jul 2008, 18:09

BrunoC wrote:Vraagske:
Kent er iemand snookerzalen waar er airco is?
Met dit weer,warm/vochtig zou dit wel aangenaam zijn :wink:

Oost Vlaanderen / Vlaams Brabant...

Airco airco, in de Crucible is er zelfs geen airco :)

BrunoC

Postby BrunoC » 28 Jul 2008, 18:16

Airco airco, in de Crucible is er zelfs geen airco :)

Da's in april zeker...

Geef toe dat het nu wa warm is om te spelen,is maar een vraag é :?

Return to “Archief Oost-Vlaanderen”