Komt het ooit nog goed met VSF-Oost-Vlaanderen

grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Komt het ooit nog goed met VSF-Oost-Vlaanderen

Postby grotenbees » 05 Feb 2013, 12:56

Niet alleen Oosterzele getroffen door windhoos, maar ook bestuur VSF-Oost-Vlaanderen bijna volledig weggeblazen .

Ontslag van interclubverantwoordelijk Davy Den Blauwen geeft aanleiding tot vloedgolf aan ontslagen.

Na ontslagmelding van Davy Den Blauwen :

"Beste snookervrienden (en anderen)

Na de talloze misverstanden en ontgoochelingen van de afgelopen maanden en het zoveelste verwijt via e-mail (van vandaag nog) heb ik besloten om aan het einde van het lopende seizoen mijn activiteit als interclubverantwoordelijke stop te zetten. Ik zal, uit respect voor mijn collega-bestuursleden, de komende dagen/weken al de moed samenrapen die ik zal nodig hebben om de huidige jaargang af te werken.
Het is duidelijk dat ik de snookersport in Oost-Vlaanderen genoeg heb om zeep geholpen. Hoog tijd dat iemand die het wél goed meent wekelijks hierin een aantal minuutjes van zijn vrije tijd investeert.
De mensen die ik nu teleurstel, wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden en bedanken voor de fijne samenwerking gedurende de (bijna) afgelopen 4 seizoenen. Diegenen die deze beslissing in de hand hebben gewerkt, krijgen nu een uitgelezen kans om te bewijzen dat ze het beter kunnen.
Sommigen zullen vermoedelijk niet eens beseffen dat ik hen tot die laatste categorie reken en niet tot de eerste…
Met vriendelijke groeten
Davy"

kwam volgende reactie van Eric Nathon (penningmeester)

"Wat is nu het resultaat van al die heisa:

Verstraeten Eddy, Davy Den Blauwen, Thys Henri, Slock Louis, Nathon Eric geven hun ontslag.
De functies die moeten ingevuld worden zijn niet min: Interclub verantwoordelijk, secretaris, penningmeester, voorzitter, ondervoorzitter. Aan hen die ons zo ver gebracht hebben, proficiat ik kijk uit naar het volgend seizoen.

Eric"

Toch jammer dat wat ooit eens de meest succesvolle snookerregio was , nu blijkbaar naar de verdoemenis gaat.

Return to “Archief Oost-Vlaanderen”