Beginner - partner gezocht

Miel
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Beginner - partner gezocht

Postby Miel » 24 Apr 2009, 12:32

Hello,

Ik zou enorm graag (opnieuw) beginnen met snooker, een drietal jaar geleden ging ik regelmatig met een maat eens poolen maar door omstandigheden is het er sindsdien weinig van gekomen. Op het vlak van snooker ben ik een beginner, maar basistechniek van biljart heb ik zeker door zowel pool als drieband, maar snooker vind ik gewoonweg veel aangenamer om te spelen.
Ik vroeg me af of er nog mensen uit de buurt zouden zijn, liefst geen al te hoog niveau uiteraard 8-) om af en toe samen eens te gaan snookeren.
Ik ben afkomstig uit Erpe-Mere en kan normaal gezien weekavonden, of indien nodig in het weekend, vrijmaken.
Indien er mensen zouden geïnteresseerd zijn, contacteer me gerust via PM of stuur me een mailtje.

michielvanderbiest@yahoo.com // iestm@dexia.com

grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Re: Beginner - partner gezocht

Postby grotenbees » 24 Apr 2009, 15:05

Miel wrote:Hello,

Ik zou enorm graag (opnieuw) beginnen met snooker, een drietal jaar geleden ging ik regelmatig met een maat eens poolen maar door omstandigheden is het er sindsdien weinig van gekomen. Op het vlak van snooker ben ik een beginner, maar basistechniek van biljart heb ik zeker door zowel pool als drieband, maar snooker vind ik gewoonweg veel aangenamer om te spelen.
Ik vroeg me af of er nog mensen uit de buurt zouden zijn, liefst geen al te hoog niveau uiteraard 8-) om af en toe samen eens te gaan snookeren.
Ik ben afkomstig uit Erpe-Mere en kan normaal gezien weekavonden, of indien nodig in het weekend, vrijmaken.
Indien er mensen zouden geïnteresseerd zijn, contacteer me gerust via PM of stuur me een mailtje.

michielvanderbiest@yahoo.com // iestm@dexia.com

spring eens binnen in snooker Argus te Sint-Lievens-Houtem (dicht in de buurt) , er zijn meer dan dertig aangesloten leden en ook verscheidene recreanten. Moet gemakkelijk zijn om een sparringpartner te vinden. Meer infromatie op de website :
http://www.taverne-argus.be/page.asp?la ... ocID=57487

Miel
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Re: Beginner - partner gezocht

Postby Miel » 24 Apr 2009, 15:53

Zat zelf ook al met dat idee maar aangezien ik niet echt iemand ben die op z'n alleentje ergens binnenstapt en ziet wat het wordt, ga ik eerst op een paar manieren op zoek gaan naar een sparringpartner...
Alvast wel bedankt voor de tip.

Return to “Archief Oost-Vlaanderen”