Pallieter 1 (Ere) zoekt nieuwe man voor 2009-2010

FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Pallieter 1 (Ere) zoekt nieuwe man voor 2009-2010

Postby FrenzY » 05 Mar 2009, 10:54

Omdat onze Fluppe der na dit seizoen mee ophoudt, zijn wij (Thomas De Baets en ikzelf) voor volgend(e) seizoen(en) op zoek naar een nieuwe compagnon.
Naar wat zijn we op zoek? Iemand die in de eerste plaats gemotiveerd is om in ere te spelen, maar die zich ook wil amuseren bij ons in de club. Als hij dan ook nog een paar ballen na elkaar kan maken is dit mooi meegenomen :D
Onze ambities als ploeg: linkerkolom proberen halen. Dit jaar staan wij op plaats 8, en dit hopen we de volgende jaren te kunnen evenaren of verbeteren.
Aanbod: das een makkelijke ;). Geen extra financiële vergoedingen, maar wie bij ons speelt krijgt een heel jaar door de beste en meest verzorgde tafels van het gewest (gene zever :P), met dank aan uitbater Jeroen die iedere zondagavond zijn tafels een volledige borstel- en strijkbeurt geeft, en indien nodig ieder jaar :!: nieuwe lakens legt.

Wie interesse heeft mag mij steeds een PM of mail sturen (kevin.meiresonne@telenet.be), en dan kan die eens een balleke komen stekken bij ons om de sfeer op te snuiven.

rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Re: Pallieter 1 (Ere) zoekt nieuwe man voor 2009-2010

Postby rsca » 05 Mar 2009, 10:59

FrenzY wrote:Omdat onze Fluppe der na dit seizoen mee ophoudt, zijn wij (Thomas De Baets en ikzelf) voor volgend(e) seizoen(en) op zoek naar een nieuwe compagnon.
Naar wat zijn we op zoek? Iemand die in de eerste plaats gemotiveerd is om in ere te spelen, maar die zich ook wil amuseren bij ons in de club. Als hij dan ook nog een paar ballen na elkaar kan maken is dit mooi meegenomen :D
Onze ambities als ploeg: linkerkolom proberen halen. Dit jaar staan wij op plaats 8, en dit hopen we de volgende jaren te kunnen evenaren of verbeteren.
Aanbod: das een makkelijke ;). Geen extra financiële vergoedingen, maar wie bij ons speelt krijgt een heel jaar door de beste en meest verzorgde tafels van het gewest (gene zever :P), met dank aan uitbater Jeroen die iedere zondagavond zijn tafels een volledige borstel- en strijkbeurt geeft, en indien nodig ieder jaar :!: nieuwe lakens legt.

Wie interesse heeft mag mij steeds een PM of mail sturen (kevin.meiresonne@telenet.be), en dan kan die eens een balleke komen stekken bij ons om de sfeer op te snuiven.
Ik, maar te ver...
Bjorn Misseghers mss?

FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 13 May 2009, 13:33

Onze ploeg voor volgend seizoen ligt vast!

Filip Van Den Reeck wordt vervangen door Björn Misseghers (voormalig New Pot Black 1).
Aangezien Björn onze 'first pick' was zijn we dus vree content dat hij het ook zag zitten met ons!

rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Postby rsca » 13 May 2009, 18:36

rsca wrote:
FrenzY wrote:Omdat onze Fluppe der na dit seizoen mee ophoudt, zijn wij (Thomas De Baets en ikzelf) voor volgend(e) seizoen(en) op zoek naar een nieuwe compagnon.

Ik, maar te ver...
Bjorn Misseghers mss?
heb het toch gezegd ;)

grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Postby grotenbees » 13 May 2009, 20:31

FrenzY wrote:Wie interesse heeft mag mij steeds een PM of mail sturen (kevin.meiresonne@telenet.be), en dan kan die eens een balleke komen stekken bij ons om de sfeer op te snuiven.

wat houdt dat snuiven precies in :?:

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 14 May 2009, 15:51

grotenbees wrote:
FrenzY wrote:Wie interesse heeft mag mij steeds een PM of mail sturen (kevin.meiresonne@telenet.be), en dan kan die eens een balleke komen stekken bij ons om de sfeer op te snuiven.

wat houdt dat snuiven precies in :?:

speelt boonen nu ook al snooker :lol: :lol: ;)
grzt timo

Return to “Archief Oost-Vlaanderen”