Transfers Limburg

Jurian
Belgium Ranking: 71
Highest Break: 110
Club: Play Ball - Hasselt

Transfers Limburg

Postby Jurian » 27 May 2008, 18:10

Zijn er al transfers bekend in Limburg ??
Dan mogen jullie deze hier posten !

Grtz Jurian

marky marc

Re: Transfers Limburg

Postby marky marc » 28 May 2008, 16:57

nog geen transfers bekend bij ons maar het is nog vroeg , binnen een maand weet ik misschien wel meer.

Gtrz.

kevin1987
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 101
Club: sc baalhof

Postby kevin1987 » 02 Jun 2008, 16:17

Ronny Wijns keert na 2 jaar gespeelt te hebben int Stokske terug naar Baalhof
:D

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 02 Jun 2008, 17:34

wanneer is die fuif in t stokske????? :lol: :lol: :lol:
grtz timo

vanbocpe
Highest Break: 60

Postby vanbocpe » 03 Jun 2008, 13:11

Jurian wrote:Zijn er al transfers bekend in Limburg ??
Dan mogen jullie deze hier posten !

Grtz Jurian

Julius Grauls en Kenji Van Hulle hebben de overstap gemaakt naar de re-Spot.

matty

Postby matty » 17 Jun 2008, 19:02

transfernieuws uit de bonaparte in zonhoven:
de ereafdeling stopt er mee maw roeland willems geen goesting meer,eddy kverh gaat terug naar riley-inn(zou daar met vrienden in 1e :shock: gaan spelen)en aurelio ginefra speelt enkel nog de veteranentoernooien en stopt met competitie.dus zullen ze daar met een compleet andere ploeg moeten aan treden volgend seizoen. :?
en mijn eigen ploeg(timothy claes,frank willems en filip nelissen) stapt volledig over naar de zuma in peer.in welke afdeling is nog niet zeker.
ik heb ook al ergens horen waaien dat serge das terug zou beginnen.....

grtz timo

kevin1987
Highest Break: 101
Club: sc baalhof

Postby kevin1987 » 18 Jun 2008, 16:14

wtf :? .

Bruno
Belgium Ranking: 21
Highest Break: 102
Club: Biljart Lounge Sint-Truiden

Postby Bruno » 20 Jun 2008, 21:14

Hallo,

Biljartcafé B heeft vorig seizoen een ticket voor ere-afdeling weten te veroveren, doch enkele van de spelers van vorig seizoen hebben besloten de keu aan de haak te hangen.

Om deze spelers te vervangen is Biljartcafé nog op zoek naar enkele spelers die in ere-afdeling wensen te spelen.

Geïnteresseerden mogen altijd contact opnemen met de uitbater, Marco Fichera. Hij zal graag de voordelen van het lidmaatschap bij Biljartcafé uitleggen.

Groetjes,

Bruno

Cue-WiZaRD
Highest Break: 100
Club: Looise Sc

Postby Cue-WiZaRD » 26 Jun 2008, 14:02

matty wrote:eddy kverh gaat terug naar riley-inn(zou daar met vrienden in 1e :shock: gaan spelen)

Hehe, Eddy Kverh ook in 1e
Net nu ik zelf stop met ere om in 1e gaan te spelen.
Nu kom ik dieje Eddy "Magic stick" Kverh dus volgend seizoen nog altijd tegen. :lol:
Het gaat plezant worden volgend seizoen, ik kijk er al naar uit :D

Grtz
Cue-WiZaRD

matty

Postby matty » 26 Jun 2008, 16:51

Cue-WiZaRD wrote:
matty wrote:eddy kverh gaat terug naar riley-inn(zou daar met vrienden in 1e :shock: gaan spelen)

Hehe, Eddy Kverh ook in 1e
Net nu ik zelf stop met ere om in 1e gaan te spelen.
Nu kom ik dieje Eddy "Magic stick" Kverh dus volgend seizoen nog altijd tegen. :lol:
Het gaat plezant worden volgend seizoen, ik kijk er al naar uit :D

Grtz
Cue-WiZaRD

daar gaat uw kans om ook s kampioen te spelen he cue-wizard :lol: :lol:
ik hoop zelf volgend seizoen ook aan te kunnen treden in 1e maar dat wordt nog afwachten want na wat strubbelingen met de nieuwe uitbater vd bonaparte,wil hij niet meer tekenen voor de overgang vd ploeg met behoud van afdeling :? jammer maar niet onoverkomelijk.....
grtz timo

magic stick
Belgium Ranking: 6
Highest Break: 114
Club: riley inn

Postby magic stick » 27 Jun 2008, 06:18

Matty en Cue-wizard,

Veel zal ik niet gaan spelen hoor.
Zit om de 2 weken dinsdagavond met werk.
Speel enkel wanneer het niet anders kan.
Ben nu 100% bezig met pool hoewel ik dat eigenlijk niet mag zeggen op dit forum :lol:
Maar tegen jullie 2 zal ik proberen erbij te zijn omwille van 4 extra punten te pakken(makkie) :lol: :lol:

Greetz Edje

matty

Postby matty » 27 Jun 2008, 16:30

magic stick wrote:Matty en Cue-wizard,

Veel zal ik niet gaan spelen hoor.
Zit om de 2 weken dinsdagavond met werk.
Speel enkel wanneer het niet anders kan.
Ben nu 100% bezig met pool hoewel ik dat eigenlijk niet mag zeggen op dit forum :lol:
Maar tegen jullie 2 zal ik proberen erbij te zijn omwille van 4 extra punten te pakken(makkie) :lol: :lol:

Greetz Edje

hij heeft pool gezegd op ons forum!!!! mods ban him!!!! :mrgreen: :mrgreen: :wink:
en da van die makkelijke punten zult ge wel gelijk hebben alhoewel in de eerste hyprocup ben ik toch ook voor u geeindigd in de poules :lol: :lol: :lol: ik vierde en gij vijfde :mrgreen:
ps:hij was wel ingeschreven maar is niet komen opdagen
trouwens nog veel succes met dat ander spelleke van u :wink:
cu timo

eMDee
Highest Break: 51

Postby eMDee » 31 Jul 2008, 12:10

Hallo,
Happy Snooker L van vorig jaar (met tim, alexander en mezelf) is naar Bon'Apart gegaan. We krijgen hier een ploeg in 2de of in 1ste. Wsl gaan we in 2de starten omdat we heel de ladder zelf willen beklimmen (vorig jaar kampioen in 3e, dus pas naar 1ste als we kampioen kunnen spelen in 2de, zodat we weten dat we er klaar voor zijn). Matty zou jij eventueel kunnen zeggen welke problemen jij gehad hebt, zodat je hebt besloten om te vertrekken. Ik ben heel content over de tafels en de service daar (maar ja ook nog maar een paar keer gaan spelen).

greetz eMDee

matty

Postby matty » 31 Jul 2008, 16:11

eMDee wrote:Hallo,
Happy Snooker L van vorig jaar (met tim, alexander en mezelf) is naar Bon'Apart gegaan. We krijgen hier een ploeg in 2de of in 1ste. Wsl gaan we in 2de starten omdat we heel de ladder zelf willen beklimmen (vorig jaar kampioen in 3e, dus pas naar 1ste als we kampioen kunnen spelen in 2de, zodat we weten dat we er klaar voor zijn). Matty zou jij eventueel kunnen zeggen welke problemen jij gehad hebt, zodat je hebt besloten om te vertrekken. Ik ben heel content over de tafels en de service daar (maar ja ook nog maar een paar keer gaan spelen).

greetz eMDee

hoi eMDee,ik weet dat wij als ex-bestuur u in de richting vd bona hebben geduwd en ge zult daar zeker geen spijt van krijgen want de tafels zijn goed en het lokaal is plezant om te snookeren!wat er juist gescheeld heeft tussen ons en de ondertussen nieuwe eigenaar vd bona zijn meer ergernissen,strubbelingen en slechte afspraken,enz(details doen er niet toe) die ons hebben doen besluiten dat het beter was voor ons om te vertrekken naar de zuma.zonder dit alles zou ik er nooit aan gedacht hebben om na 5 jaar de bona te verlaten.ik heb er maw altijd graag gespeeld en ik heb er nog steeds een hoop vrienden ( en mischien ook wat vijanden :lol: )rond lopen.ik hoop toch het een en ander uitgeklaard te hebben en ik hoop u tegen te komen in 1e afdeling volgend seizoen want op de afsluitende ledenvergadering vorig seizoen werd ons gezegd dat hij niet ging tekenen omdat jullie in onze plaats zouden komen spelen in 1e 8) enfin ik zou eerste toch zeker overwegen omdat het spelsysteem plezanter is(speelt tegen iedereen even veel frames) en qua niveau moeten jullie zeker niet onderdoen voor ons dus waarom niet s proberen?allez in ieder geval al een prettig seizoen gewenst en tot de volgende!
grtz timo

Laurens
Belgium Ranking: 15
Highest Break: 126
Club: Biljart Lounge

Postby Laurens » 04 Aug 2008, 17:24

Return to “Archief Limburg”