gewestranking 4

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

gewestranking 4

Postby matty » 20 Jan 2008, 19:25

de lotingen vd gewestelijke A-B-C-rankings staan online op vsf-limburg.com

ik heb voor mezelf s gekeken en ik moet deze keer s tegen iemand anders:na 2 maal luc t'syen in de eerste ronde(1*verlies en 1*winst), mag ik nu de wei in tegen tom appelen-die ik nog nooit heb zien spelen-dus dat wordt weer afwachten wat dat gaat geven :D

cu timo

Laurens
Belgium Ranking: 15
Highest Break: 126
Club: Biljart Lounge

Re: gewestranking 4

Postby Laurens » 27 Jan 2008, 16:53

Halve finale A-ranking:

Davy Pauly - Johan D'Hondt
Luca Brecel - Rudy Reekmans of Kevin Draulans

matty

Postby matty » 27 Jan 2008, 18:15

zelf ook gaan meedoen op de A-ranking gisteren en -rara- verloren in de eerste ronde tegen tom appelen met 3-2. een wedstrijd waarin mijn snookergoden blijkbaar overgelopen waren naar de andere kant :? want in de laatste 2 frames draaide alles verkeerd uit wat ik ook probeerde en andersom voor hem :twisted: maar goed dat het ne sympathieke kerel was zo is het wa makkelijker te relativeren.
voor de rest moet het toch gezegd dat het materiaal in de zuma ongelooflijk goed verzorgd wordt:de slechtste tafel (3) is vervangen door een spiksplinternieuwe tafel,overal nieuwe lakentjes op,nieuwe (zeer goede) lichtbakken boven de tafels ,proper ballekes kortom een dikke 10/10 en een voorbeeld voor velen zoniet allen 8) ik hoop dat ik volgende maand bij de belgium ranking in de play ball niet het tegengestelde zal moeten schrijven :?
grtz timo

Jurian
Belgium Ranking: 71
Highest Break: 110
Club: Play Ball - Hasselt

Postby Jurian » 27 Jan 2008, 21:35

Timo tog , volgende keer beter hé makker ! :lol:

A-Ranking:
LUCA BRECEL (Riley Inn) wint zijn 3de A-tornooi .
Hij won van Johan Dhondt (Play Ball) met het kleinste verschil , 5-4 werd het.
hoogste break werd dan wel behaald door Johan met 77 !

Proficiat Luca !!

B-Ranking:
MARK BUTENEERS (Enbild) wint de B-ranking tegen ploeg- EN teamngenoot Tomek Skalski ( Enbild) met 3-0.
Hoogste break was van Tomek met 88 !

Proficiat Mark en Tomek !

Van de C-ranking hebk nog niks gehoord.

Grtz Jurian

matty

Postby matty » 27 Jan 2008, 22:04

tis toch gene gewone he die luca.echt een plezier om naar te kijken en dan gaat hem volgende week nog een paar dagen naar schotland om een beetje te trainen met de grootmeester van het breakbuilden.ik denk dat winnen tegen hem voor ons eerstdaags een utopie wordt :lol: :lol: :lol: come on luca laat hendry s een poepie ruiken en houdt ons op de hoogte he
@jurian:het zal volgende keer beter moeten of het is bye bye A-ranking,vrees ik :roll:
grtz timo

snookerjunkie

Postby snookerjunkie » 28 Jan 2008, 16:51

Hey,

Het 4de C-tornooi in Erasmus is ook gewonnen door een jeugdspeler, Julius Grauls uit Tongeren. Hijwon de finale met 3-2 na een 2-0 achterstand tegen een andere jeugdspeler en thuisspeler Martijn Hamblok.
Hoogste Break was voor Ferry Charles met 39.

Zelf heb ik in het A-Tornooi in de 1/4 verloren van Luca met 3-2. Ik heb nog 2-0 voor gestaan, maar vanaf toen begon hij werkelijk alles te potten en ook alles wat hij deed lukte. Dat is zijn sterkte denk ik, dat wanneer het moet, het ook allemaal lukt.
In de finale tegen Johan moet Luca wel sterk gespeeld hebben, want Johan was zeer sterk aan het spelen in de 1/2 finale.
Dikke proficiat Luca en geniet van de training met Stephen Hendry.

Grtzz

Return to “Archief Limburg”