beker van limburg

eMDee
Highest Break: 51

Re: beker van limburg

Postby eMDee » 22 Mar 2008, 13:41

Ja het is spannend geweest, maar we hebben onze meerdere moeten erkennen. Vond het wel jammer van het einde van mijn match want had bij een 1-1 stand nog maar 1 kleur nodig met 4 ballen op de tafel, krijg ik unintentional snooker tegen, raak de bal en dan moet het toeval bestaan dat en wit erin valt en blauw voor de middenpocket blijft liggen. Was er op dat moment zelf ff niet goed van.
Vind het ook echt jammer dat de reactie van Theo na de wedstrijd tegen Tim is: "jammer van die 30 ptn voorsprong eh" terwijl jullie toch (zeker en vast verdiend) gewonnen hebben. Om daar even op in te gaan: het moeten niet altijd de hoog geplaatste ploegen zijn die kans moeten hebben op de beker. Ik vind het persoonlijk een heel goed systeem die lager ploegen (zoals ons) kans bied om te stunten. Je ziet zelf wel dat de betere ploegen uiteindelijk in de beker blijven (voorsprong of niet) en hoogstens 1 ploeg zoals ons, die met enkele goede prestaties zichzelf er in heeft weten te houden.
Bovendien vond ik dat de mis-regel een beetje streng werd doorgevoerd zeker voor ons als 3e klassers. Als elke foutieve bal een mis is, wordt het een pak simpeler voor een ploeg uit ere om ons zonder pardon in te maken.
Dit alles buiten beschouwing heb ik tijdens de match er wel van genoten om op de 1 in de playball te mogen spelen en om zover te mogen geraken in de beker.
Ik wens Playball ook veel succes in de finale.

Greetz eMDee (aka Michiel)

Jurian
Belgium Ranking: 71
Highest Break: 110
Club: Play Ball - Hasselt

Postby Jurian » 04 Apr 2008, 10:28

Hey Iedereen ,

Gisteren was dus de heenwedstrijd van de beker finale tussen Play Ball A (ERE) en Riley Inn C (1e)
Eindstand in de heenmatch : 1-2 !

Dieter Raymakers - Nicky Godeyne 2-3 ( 1-0 , 1-1 , 1-2 , 2-2 , 2-3 )
Theo Ruyters - Laurent Frans 1-3 ( 0-1 , 0-2 , 1-2 , 1-3 )
Rudy Reekmans - Patrick Peters 3-1 ( 0-1 , 1-1 , 2-1 , 3-1 )

Hopelijk kunnen mijn clubmaten het volgende week alsnog rechttrekken en de beker winnen dus D-men begin maar wa te trainen :lol:

Grtz Jurian

Bruno
Belgium Ranking: 21
Highest Break: 102
Club: Biljart Lounge Sint-Truiden

Postby Bruno » 15 Apr 2008, 07:03

Hartelijk gefeliciteerd aan Riley Inn C, met de winst in de bekerfinale.
Een mooie prestatie om Playball A in twee wedstrijden te verslaan.

Bruno.

Return to “Archief Limburg”