dagboek 1e dinsdag

wimpy

Re: dagboek 1e dinsdag

Postby wimpy » 02 Apr 2008, 09:12

hallo,

we hebben maandagavond een typische eindesezoenswedstrijd gespeeld in en tegen happy sn c
Voor ons viel er weinig te rapen en hebben dik op onze appel gekregen (14-4)

bij happy sn c

guy vandevenne: 4/6 (35)
patrick grosemans: 5/6
ceyssens johan: 5/6

bij bona B

christoph hermans 0/6 :? (amai, het rolde wel tegen)
gino baerts 2/6
wim daniels 2/6

volgende week nog een laatste thuismatch tegen kaaihoeve A, zij spelen voor de titel
kan nog gezellig worden!!!

grtz

wimpy

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 02 Apr 2008, 21:35

van eindeseizoenswedstrijden gesproken....wij hebben er gisteren ook zo een gespeeld thuis tegen riley-inn en gewonnen met 11-7 :D met niks meer te winnen of verliezen was het een strijd met open vizier die ook anders had kunnen lopen maar dit maal dus in ons voordeel.

bij bona
timo 4/6
filip 4/6
frank 3/6

bij riley
nicky 3/6
erwin 1/6
laurent 3/6

volgende week hopelijk het seizoen waardig afsluiten op de beste tafels in limburg,in zuma dus
Last edited by matty on 05 Apr 2008, 12:45, edited 1 time in total.

Jackie
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 61
Club: Kaaihoeve

Postby Jackie » 05 Apr 2008, 03:28

Yu

Dinsdag tegen de manne vd de Kreeft gespeeld, was slegt, zwaar op onze appel gad (14-4) en weg kans om in eerste te blijven. aangezien Happy had gewonne van Wimpy zen ploeg.

Kaaihoeve
mezelf 2/6
Patrick 2/6
Renato 0/6

Kreeft
JP 3/6
Rik 5/6 (31,35)
Rudi 6 (30)

Volgende week ng tegen Enbild en dan zit et erop.
Cheers
Mathijs

Jackie

Postby Jackie » 09 Apr 2008, 12:07

Yu,

Gisteren onze laatste match in 1ste gaan spelen tegen de nummer 3 in stand Enbild A. Zelf heb ik nog eens goed kunnen spelen en hierdoor en het feit dat Tomasz niet mee deed viel het resultaat nog goed mee 10-8 voor Enbild.

Bij Kaaihoeve
Mezelf 5/6 (break 46)
Patrick Liberloo 2/6
Renato Salvaggio 1/6

Bij Enbild
Mark Buteneers 4/6
Michel Paesen 4/6
Jan Domme 2/6

Zo, het seizoen zit erop en vind het wel jammer dat ik volgend seizoen niet meer in 1ste kan spelen, maar dan zalk men verslagskes wel van in 2de maken :D

Ik zou zeggen succes voor volgend jaar aan de rest

Cheers
Mathijs

matty

Postby matty » 09 Apr 2008, 21:09

wij zijn gisteren (en vandaag:t was bijna 4u als ik hier binnen gestrompeld kwam :shock: )voor de eerste en laatste keer gaan gelijk spelen in de zuma.voor de frame verdelingen moet ik u helaas doorverwijzen naar den info vd bond want ik zou het begot nie meer weten. :lol: zelf 3/6 gepakt en alleen tegen nicky iet of wat niveau gehaald voor de rest was het niet veel soeps.

grtz timo

ps.wat een geweldige tafeltjes toch :shock: :shock: :shock:

matty

Postby matty » 09 Apr 2008, 21:11

@ jackie,jammer dat jullie zakken maar hey mischien volgend jaar dan kampioen in 2e :wink:

succes ermee en tot volgend seizoen of mischien in de zomer de hyprocup :?:
grtz timo

Jackie

Postby Jackie » 10 Apr 2008, 14:30

Wie weet da he :D en ja aan de hyprocup doe ik tog zeker mee dus ge zijt nog nie van mij af 8)

Cheers
Mathijs

matty

Postby matty » 10 Apr 2008, 20:42

ik lees net dat biljartcafe klacht gaat indienen omdat ze niet geloven dat kaaihoeve A rechtmatig gewonnen heeft van onze B-ploeg met 17-1 en dat terwijl ze zelf met 18-0 :roll: zijn gaan winnen in playball en zo op 1 punt na het kampioenschap verliezen.tja,als je het van èèn ploeg kon verwachten dan was het deze wel!ik denk dat alle ploegen wel een of ander anekdote heeft over de match tegen die mannen:bij ons stond er ene zo van zijn oren te maken na de wedstrijd dat ie het zelfs op de parking wou gaan uitvechten....tot filip er zich mee moeide :lol: :lol: enfin spijtig dat zo'n prettig seizoen zo eindigen moet.......
nu ben ik toch s benieuwd wat hier gaat van komen
grtz timo

matty

Postby matty » 02 Jun 2008, 17:47

matty wrote:ik lees net dat biljartcafe klacht gaat indienen omdat ze niet geloven dat kaaihoeve A rechtmatig gewonnen heeft van onze B-ploeg met 17-1 en dat terwijl ze zelf met 18-0 :roll: zijn gaan winnen in playball en zo op 1 punt na het kampioenschap verliezen.tja,als je het van èèn ploeg kon verwachten dan was het deze wel!ik denk dat alle ploegen wel een of ander anekdote heeft over de match tegen die mannen:bij ons stond er ene zo van zijn oren te maken na de wedstrijd dat ie het zelfs op de parking wou gaan uitvechten....tot filip er zich mee moeide :lol: :lol: enfin spijtig dat zo'n prettig seizoen zo eindigen moet.......
nu ben ik toch s benieuwd wat hier gaat van komen
grtz timo

is er hier nu eigenlijk al nieuws over?wordt de klacht behandeld?het blijft zo stil omtrent deze zaak of is ze mischien al afgesloten??????(in de laatste info stond kaaihoeve toch als kampioen,dus :?: )
grtz timo

matty

Postby matty » 24 Jun 2008, 23:15

update over dit 'geval'
alle betrokken spelers hebben een brief ontvangen waarin staat dat er in eerste afdeling dit seizoen geen kampioen uitgeroepen wordt......wat eigenlijk betekent dat er aan beide zijden gesjoemeld is......
de klachtencommissie is samengekomen en stelt dat zowel kaaihoeve en biljartcafe mogen promoveren maar ze zullen nauwlettend in het oog gehouden worden om gevallen-zoals deze-in de toekomst te vermijden.ook wordt een boete opgelegd van 60 euro aan alle betrokken ploegen en als zoiets zich nog s voordoet,er een nog boete en een schorsing volgt.....
grtz timo

Return to “Archief Limburg”