Beginners snooker

Bart025
Highest Break: 10

Beginners snooker

Postby Bart025 » 26 Apr 2012, 20:28

Hallo iedereen,

Ik zou graag terug mijn hobby snooker willen opnemen.
Ik heb altijd recreatief gespeeld zodanig dat ik nooit echt niveau haalde.
Nu ben ik op zoek naar iemand (of een club) die ook recreatief is en samen met mij wil groeien.
Of zijn er mensen waar ik terecht kan die mij de eerste stappen en tips willen geven?

Ik woon in Schelle dus clubs als de leug of thurston zijn het dichtst bij mij gelegen.

Groeten,

Bart

RAFCSTEVIE
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 135
Club: TRIANON KONTICH

Re: Beginners snooker

Postby RAFCSTEVIE » 28 Apr 2012, 11:23

Hi Bart , idd De Leug of Thurston maar ook Trianon zijn dichtbij !

In Thurston starten ze niet in competitie maar wel met al zeker 2 teams in de AVVV wat eigenlijk ook een goede comp. is voor beginners , ook starten ze in Thurston wel een clubje met voordelen als lid alsook onder mekaar een competitie , ik kan je met alle zekerheid zeggen dat er geen toppers bij zijn maar enkel beginners of licht gevorderden , speel je liever ook vsf comp. en wil je graag trainen tegen goede spelers dan moet je in De Leug of Trianon zijn man. Keuze genoeg voor je lijkt me !!!

Bart025
Highest Break: 10

Postby Bart025 » 29 Apr 2012, 10:40

hello,

Ik ga deze week eens een kijkje nemen in Thurston.
Competitie is nog niet echt de bedoeling. Leren des te meer.

Bedankt voor de info

fbackelj
Highest Break: 33
Club: De Leug

Postby fbackelj » 21 May 2012, 14:10

Dag Bart!

Altijd leuk om nieuwe spelers te ontmoeten! Ik ben van buurgemeente Hemiksem en speel ondertussen al een aantal jaren in De Leug in Aartselaar. Ik stel je voor om zeker eerst eens een kijkje te komen nemen vooraleer je beslist of en waar je je uiteindelijk lid gaat maken...

Ik heb vroeger ook nog bij Thurston gespeeld, maar toen de toenmalige uitbaters ermee zijn gestopt, heb ik de overstap naar De Leug gemaakt. Nog geen dag spijt van!

Dus ik zou zeggen, kom zeker eens langs! Of we kunnen eens afspreken als je daar zin in hebt...

Groeten,

Franky

Return to “Archief Antwerpen”