Snookerspelers gezocht voor 2012 !

RAFCSTEVIE
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 135
Club: TRIANON KONTICH

Snookerspelers gezocht voor 2012 !

Postby RAFCSTEVIE » 17 Nov 2011, 16:13

Hi Thurston Wilrijk zal in september 2012 starten met een snookerclub competitief.

Mensen die al een kijkje willen nemen of meer willen weten over de zaak : www.thurston.be
De zaak is helemaal niet wat het vroeger was en is deftig opgekuist en vernieuwd !
Eigenaar en uitbater is een ex-snookerspeler : Julien Livens.

Voor team 1 zoeken we nog 2 spelers van enig niveau , starters om eventueel een 2e team te maken zijn ook van harte welkom !

Stuur maar een mailtje naar steve.lambrechts1@pandora.be

Greetz , Steve

De_Ludo
Highest Break: 79

Re: Snookerspelers gezocht voor 2012 !

Postby De_Ludo » 20 Nov 2011, 09:30

Steve,
gaan die interclub spelen in Oost-Vlaanderen ?

RAFCSTEVIE

Postby RAFCSTEVIE » 20 Nov 2011, 19:12

Neen Ludo gewoon in Antwerpen waarom vraag je dit , volgens VSF Antwerpen zou dit geen probleem zijn , de mensen die vroeger heisa maakten en in OVL zijn gaan spelen hebben totaal niets meer te maken met Thurston Wilrijk dus ... ?

Wij willen gewoon starten in Antwerpen als Antwerpse club in de Antwerpse competitie zoals het hoort !

upperuk
Highest Break: 102
Club: Trianon

Postby upperuk » 21 Nov 2011, 09:17

in vierde? ;o)

RAFCSTEVIE

Postby RAFCSTEVIE » 21 Nov 2011, 19:32

Dat zal afwachten zijn , naar het schijnt is er misschien een mogelijkheid om ergens hoger te starten enkel als er een plaatske vrij komt maar wij verwachten niets , we zien wel.
Persoonlijk hoop ik op 2e want naast mezelf zal er een degelijke speler in het team staan maar voor de rest nog helemaal niemand of mensen vh niveau 4e , afwachten dus , misschien vinden we nog wel spelers , tijd zat.
Zelf is het ook afwachten of ik nog enigzins een respectabel niveau kan halen , 5 jaar niet gespeeld , misschien is het volledig weg ... ? 8-).
Mooie Pooljaren achter de rug maar het is mooi geweest , geen ambitie meer en uitdagingen in deze sport, ik ga in augustus nog 1 keer proberen een medaille te halen op het EK senioren( hopelijk beter dan de bronzen dit jaar )en dan gaat mijn attentie terug volledig naar snooker ( dinsdag comp. en woensdag trainen net zoals tijdens mijn Trianon-jaren ).
Ik moet wel zeggen dat ik er naar uit kijk om velen terug te zien onder jullie 8-)

RAFCSTEVIE

Postby RAFCSTEVIE » 17 Dec 2011, 12:38

Even ter vermelding :

We hebben te Thurston op 3 vd 4 tafels ( 4e moet nog gedaan worden ) nieuwe tapijtjes laten leggen en van de snelst mogelijke soort ( flinterdun ) , jawel , wedstrijdlakens dus !!!

Het is zalig om op te spelen en voelt aan zoals op een BK vroeger waar je dus maar 1 keer per jaar op speelde.

Ik speelde vorige week mijn 1e comp. wedstrijd na 6 jaar afwezigheid ( in AVVV , goede opwarmer naar volgend jaar toe 8-) ) en de jongens vd tegenpartij wisten niet wat ze zagen , 2 gasten die ook al meer dan 20 jaar spelen en nog niet veel op zo'n materiaal hadden gespeeld !

Debuutmatchke liep redelijk goed af by the way , was tegen de leider ( wij staan 3e ) en we wonnen 5-3 , ik pakte 3 op 4 en maakte paar kleine breakjes ( 43,40,33 ).

Wel zal ik blij zijn dat het september zal zijn , want ik heb er terug goesting in en zou eigenlijk al graag terug beginnen met GewestRankings & Nationale Rankings ( zowel bij de heren als bij de masters ).
Weet er trouwens iemand of dit kan onder een individuele licentie bij de bond bvb. ( zonder club dus ) ?

RAFCSTEVIE

Postby RAFCSTEVIE » 27 Jan 2012, 18:46

We zijn dus nog steeds op zoek naar 1 of 2 spelers vermits we momenteel met 3 zijn waarvan er 2 niet altijd kunnen , ik kan elke week spelen ( werk tot 18u ).

Ik ga hier nog even afwachten een maand of 2 maar anders ga ik mijn diensten moeten te grabbel gooien aan iemand die me wil opvangen en dan liefst in ere of eventueel 1e .

Affin als ze ne senior in hun team willen tenminste uiteraard :D

upperuk
Highest Break: 102
Club: Trianon

Postby upperuk » 30 Jan 2012, 17:18

Altijd terug welkom in Trianon hé Steve!!!

Serge
Highest Break: 124
Club: Pompadour breda eredivisie

Postby Serge » 18 Apr 2012, 17:39

Ik heb wel interesse Wilrijk is redelijk in de buurt. Dus Steve ik hoor het wel of je nog iemand zoekt met wat niveau haha

Serge

Kevinvhs
Belgium Ranking: 1
Highest Break: 144

Postby Kevinvhs » 20 Apr 2012, 17:27

Serge wrote:Ik heb wel interesse Wilrijk is redelijk in de buurt. Dus Steve ik hoor het wel of je nog iemand zoekt met wat niveau haha

Serge

Je kan mss ook meedoen in de 2e ploeg bij ons he Serge . lol ;-)

RAFCSTEVIE

Postby RAFCSTEVIE » 20 Apr 2012, 19:42

we gaan niet van start in Wilrijk , affin ikke toch niet , vinden geen compleet team van 4 spelers met degelijk niveau wat normaal is als je lager moet beginnen en jaren verspeelt dan .
volgens mij is dit een reden in vele provincies waarom nieuwe zaken nooit meteen degelijke spelers kunnen vinden en zijn er veel potentiële clubs geen lid vd bond........
Nieuwtje hier aldus = voor mezelf is de kogel door de kerk en ga ik terug naar mijn oude stek in Trianon te Kontich !
ik kan er meteen in ere starten en krijg het vertrouwen van Raf & Herman volledig hierin ondanks de jaren stilstand :) waarvoor ik ze hier alvast wil bedanken.
Het voelt als thuiskomen eerlijk gezegd en ik voel me meteen ook terug goed in de club guys !!!
Ik zal vanaf heden elke woensdag trainen te Kontich en wil graag tegen zoveel mogelijke tegenstanders trainen de komende maanden dus wie goesting heeft kom maar eens af hé , Kevin jij ook maat , speelde altijd graag tegen je en ne keer ballen rapen en afzien zal me mentaal sterken denk ik dan :)
we gaan dus proberen den Trianon richting top5 te spelen volgend jaar !!!
zelf meteen in ere spelen zal persoonlijk hopelijk mij scherpte opleveren en zo kan ik ook ineens tegen alle goede spelers uit Antwerpen wekelijks mezelf meten wat ik zéér nodig heb en acht om zo dan hopelijk naar de toernooien meteen aansluiting en voeling te krijgen met het niveau wat ik haalde toen ik stopte :)

veteran
Belgium Ranking: 55
Highest Break: 89
Club: Buckingham

Postby veteran » 21 Apr 2012, 09:36

met de roekie en nicolas??????

RAFCSTEVIE

Postby RAFCSTEVIE » 21 Apr 2012, 18:07

yes indeed dat zou team 1 moeten worden , let wel het is nog maar april uiteraard.

1 ding is zeker ik speel in Trianon , vinden ze betere spelers dan zal ik er geen probleem van maken voor een ander team te spelen voor de club !!!

Return to “Archief Antwerpen”