Interclub 2e afdeling 2011-2012

Davy
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 97
Club: LIMIT

Re: Interclub 2e afdeling 2011-2012

Postby Davy » 27 Oct 2011, 08:40

Eigenlijk toch niet zo een goed idee van mij om u op 4 te laten zetten........ daar gaat mijne % !
Ik ga gewoon mijn stinkende best doen, méér kan ik niet. Wat ik wel ga doen is keihard trainen!

Ik moet en zal klaar zijn voor die epic match!

Net zoals mijn geliefde Gantoise dat gisteren was!!! Goooooooooooo Buffaloooooooooooooooooooooooooooooooo

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 27 Oct 2011, 10:48

Davy wrote:Net zoals mijn geliefde Gantoise dat gisteren was!!! Goooooooooooo Buffaloooooooooooooooooooooooooooooooo

Al bracht Sollied de Gantoise wel nog in problemen hé, met zijne late wissel (en daardoor de 4-4) ;)

Davy

Postby Davy » 28 Oct 2011, 10:02

Ja, absoluut. Langs de ene kant een begrijpelijke wissel om tijd te winnen. De boerkes hadden niks anders gedaan, tot het 4-3 werd, langs de andere kant zou die goal quasi zeker niet gevallen zijn mocht er niet gewisseld zijn.
Trouwens een ge-ni-ale vondst van de Gentse spionkop toen er alweer een boerke op de grond lag om tijd te winnen... De gezangen uit de spionkop klonken zo "Hij is op zoek naar een patat, hij is op zoek naar een pataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat"! Super gevonden!

Davy

Postby Davy » 09 Nov 2011, 11:21

Nadat mijn geliefde Buffalo's tegen de KV al het goede voorbeeld gaven zijn de Nachtegaalboys op hun elan doorgegaan.
Uitslag 9-3

Mijn gevreesde tegenstander DHR Theo was er als vliegende natuurlijk bij. Voor de match al wat grapjes zitten maken in de trend van competitievervalsing ed... :D
Sinds gisteren is hij niet langer mijn zwart beest, zoals gevraagd ik op 1 en Theo op 4, dus 2 keer tegen elkaar. Eerste frame begint Theo goed, en mist een zwarte van zijn spot op 17. Uiteindelijk kwam ik zelf in het spelleke en kon ik het winnen. Tweede frame tegen Dirk krijg ik van onze vriend Theo direct 3 missen op zwart aan mijn been (wel terecht), en dankzij de sportiviteit van Dirk die na 3 missen besloot om te spelen waren de missen gestopt, ik denk dat ik anders nu nog naar die zwarte aan het spelen was. Om de een of de andere reden zag ik de hoek niet. Stond dus direct 40 punten achter, Dirk was gewoon goed aan het spelen. Ik kom terug, met roos en zwart op tafel 16 voor, hij legt mij in 2 moeilijke snookers. subliem gespeeld wel. ik mis 2 keer. Uiteindelijk een lange roze gepot om dat frame binnen te halen. Derde frame was wel mijn beste, break 50, 7x roos, 8ste roze gemist, ben er nog mottig van :( Laatste frame tegen den Theo direct goed begonnen, en bij Theo was de veer denk ik wat gebroken door zijn frame tegen Kurt nogal ongelukkig te verliezen. Ben dik content met het geleverde spel.

Frames bij ons

Sylvain, 1
Kurt, 4
Ikke, 4

Bij de vrienden van Mechelen, denk ik elk 1tje.
Het was in elk geval een leuke avond, niet alleen omdat wij konden winnen, het zijn gewoon fijne tegenstanders.

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Postby Snookerfreakske » 09 Nov 2011, 16:36

Ave sportievelingen,

idd, Davy heeft een zwart beest overwonnen en het was hem dik gegund.

Sterk spel van heel de ploeg nachtegaals gisteren waardoor we weinig konden beginnen.
Eén à twee framepjes had er meer ingezeten,meer niet.
Niks tot heel weinig tactisch spel,just go vanaf de eerste bal.Ongedwongen,aanvallend snooker
waarin we elke keer deze ploeg in kunnen vinden.

Leuke en sympathieke tegenstanders,altijd geweest (waren er maar meer zoals die gasten).

Davy mooi halfcenturytje gemaakt met alleen roos zoals gezegd,well done.

groeten

Theo

Davy

Postby Davy » 17 Nov 2011, 12:58

Gisteren met succes de verplaatsing naar De Leug afgewerkt.

De ploeg van Francky, Fakir en Youness waren onze tegenstrevers en waren zo vriendelijk om de match van maandag naar woensdag te willen herzetten op ons verzoek.

Bij de Nachtegaal waren volgende spelers actief, tienne, kurt en ikzelf.

uitslag 4-8

frames bij ons

tienne 1
kurt 3
ikke 4

ni echt goed gespeeld, maar blijkbaar wel goed genoeg om 4 frames binnen te halen

Davy

Postby Davy » 23 Nov 2011, 19:18

Gisteren tegen onze eerste nederlaag vant seizoen aangelopen, ze zat er natuurlijk aan te komen.

Tegen de spetsers 5-7 verloren.

tienne /
sylvain 1
ikke 4

op bepaalde momenten geluk gehad maar toch ook een aantal keren tegen de 30, ene keer 32. Ni echt hoogstand maar blijkbaar wel genoeg om 4 frames binnen te halen. deze nederlaag zo rap mogelijk verticaal klasseren.

Return to “Archief Antwerpen”