A ranking - 20€ inschrijvingsgeld - géén referees ???

snookerke
Highest Break: 145

A ranking - 20€ inschrijvingsgeld - géén referees ???

Postby snookerke » 16 Jan 2011, 12:37

Ik vroeg gisteren wat er met het geld voor de scheidsrechters gebeurd nu er de laatste tijd geen of 1a2 max rondlopen.
Da word niet uitgegeven kreeg ik te horen, daar moeten we iets op vinden :o

Zullen er mss nog wel slimmer rondlopen als mij, maar zou het mss kunnen dat:

a: De mensen die zelf alles hebben moeten doen, gewoon dat bedrag terug krijgen( eerlijks denk ik).

Men betaald tenslotte voor een dienst die er niet is.

b: bij de prijzenpot voegen :?

c: is goed van gaan eten :P

Pas op he , de leiding kan er ook niet aan doen dat ze geen scheidsrechters vind die willen komen.

En de mensen verplichten kan je ook niet!

snookerke

Re: A ranking - 20€ inschrijvingsgeld - géén referees ???

Postby snookerke » 17 Jan 2011, 17:37

Amai den luchtzak heeft er een topic apart van gemaakt zeker :o

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 17 Jan 2011, 18:05

Inderdaad, U zit met een ei !!

Dan is het beter dat U uw ei kunt leggen in een aparte topic !!

Bungda
Highest Break: 92

Postby Bungda » 18 Jan 2011, 09:02

Vergeet niet dat een scheidsrechter zijn vrije avond ,of zelfs vrije dag ,opoffert omdat u wil snooker spelen.
Deze mensen komen een hele namiddag, hele avond, aan uw tafel staan omdat uw match op een ordentelijke mannier verloopt.
Als een regio niet voldoende mensen kan vinden wi dit niet zeggen dat je dit zo maar moet afvoeren.
Ben zelf ook scheidsrechter en en heb me jaren ingezet voor de werking van het GSC binnen mijn regio.
Het plaatsen van scheidsrechters was niet zo simpel want ook zij spelen snooker,ook zij hebben een gezin, ook zij moeten werken , ook zij kunnen ziek worden en ook zij moeten voldoende mottivatie hebben om dit te doen,mij zie je niet aan een tafel door gezondheids redenen, maar weet dat er ook scheidrechters zijn die er tegenopzien omdat ze er teveel moeten insteken.
Hoeveel spelers willen er na hun match liever niet arbitreren dan wel? Dit bewijst dat er weinig mensen zijn die dit willen en kunnen doen.
Zelf zal je als speler wel weten dat, al val je in de prijzen, meestal niks overhoud aan een tornooi namiddag dan een rekening die je meer kost dan je prijzengeld (...daar moet je het niet voor doen weet ik ...).
Bij de scheidsrechters is dat ook zo, en die komen om 1 hun licentie te behouden en 2 om u te plezieren.
In plaats van het af te schaffen, want zo begrijp ik u schrijven, zou er moeten gewerkt worden aan het stimuleren van deze inzet. Misschien moeten deze mensen net meer krijgen dan dat wat ze nu verdienen.
Kijk maar eens hoe de laatste dagen het probleem van Luca soms verkeerd in beeld werd gebracht op TV, hopelijk zal er iemand in de regering, die we na meer dan 200 dagen nog niet hebben, het initiatief nemen om er iets aan te doen.
Stel u voor dat ze op datzelfde programma gaan vertellen dat wij in onze sport zelfs geen scheidsrechters meer aan tafel gaan plaatsen.
Gelukkig spelen wij in een federatie waar ze sneller een beheeraad kunnen samenstellen en beter overweg kunnen met problemen.
Ik hoop dan ook dat deze mensen dit positief inzien en dit in het welzijn van onze sport behandelen mocht het ooit zo ver komen.
Groeten
Daniel

snookerke

Postby snookerke » 19 Jan 2011, 17:43

in de A ranking is bij het inschrijvingsgeld het geld voor de ref's bijgerekend.

Ik zeg alleen maar dat wanneer er geen zijn , de spelers dit zouden moeten terug krijgen.

Als iemand in een winkel iets besteld dat nog geleverd moet worden, verwacht die persoon ook dat dit geleverd word ;)

En moest je het niet gelezen hebben , er staat dat je niemand kan verplichten. ;)

En tegenwoordig gaan de scheidsrechters dikwijls met meer naar huis dan de spelers denk ik.

Ze hebben er dan wel voor gewerkt nat. :P

Return to “Archief Antwerpen”