Dagboek 2de afdeling interclub.

Davy
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 97
Club: LIMIT

Re: Dagboek 2de afdeling interclub.

Postby Davy » 18 Nov 2010, 17:14

Voila, that sums it up.

Frames bij Nachtegaal

Sylvain 1
Kurt 2
Ikke 3

Was zeer aangenaam spelen, heb enkel het frame tegen Nico moeten afgeven, 1 kans gehad in het begin en dat was alles, voor de rest geen bal meer gezien. Wouter, ik vond je zeker in het eerste frame toch wel sterk spelen, ik heb enkel mijn kansen beter afgemaakt. Tegen Sylvain kreeg je het warm he :-)
Ja, die oude rakkers...als ze het krijgen dan krijgen ze het en dan is er weinig tegen te beginnen. Ik denk dat wij volgende week Mechelen voor de kiezen krijgen...we zullen ons best is doen se!

wilwiz
Highest Break: 57
Club: taking a break from snooker

Postby wilwiz » 24 Nov 2010, 10:47

Gisteren de volgende 'topmatch' in 2de mogen meespelen, Nachtegaalboys 3 - BCE Mechelen 3, uitslag 4-8.
Rinaldo ligt nog in de lappenmand, is nog onzeker hoelang nog.
Klasbak Davy pakte 3 op 4, was goe aan't spelen (vond ik hé, maar misschien was dat eerder in vergelijking met mezelf ;) ), met onder andere breakske 33.
Ook trouwe supporter Etienne was van dienst, altijd plezant om hem te zien, hij was z'n ploeg dan ook goed aan't aanmoedigen maar ondanks deze vijandige sfeer ( :D just kidding) bleven we toch redelijk gefocused.
Ik denk da'k wel nen tijd zal mogen horen van den Tienne hoe ze door mijn toedoen den titel zijn verloren vorig seizoen :)
Ik speelde heel de avond niet bijster goed, 'k was dan ook al een paar dagen wat aan't sukkelen met vanalles en nog wat (zowel wat fysieke ongemakken, zondag beetje getorpedeerd geweest met't voetballen en nog altijd last van, als op snookervlak), enkel 't laatste frame was wel goed met breakske van 32 (zat 40 en meer in ook in maar roos gemist).
Eerste frame tegen Kurt had ik meeval dat Kurt nog niet opgewarmd was, hij kwam pas om 8u toe van z'n werk, en eerste frame was dan ook bedroevend niveau van ons beiden, ik was al blij da'k de bal nog raakte op't eind.
2e frame was niet veel beter, Davy liep vlotjes uit met goed speel, ondanks dat ik er niet veel van bakte bracht hij toch een beetje niveau in ons frame, hij kreeg dan een dipje waardoor ik gelijk kon komen met nog 2 rode ballen op tafel.
Wie dan nog een breakje kon maken won het frame quasi zeker, ik miste nipt, en Davy had een iets mooiere kans en miste niet, dan had ik alle kleuren nodig om te winnen maar blauw gemist en weg frame.
Tegen Sylvain had ik het heel moeilijk, die kerel pot echt van overal (gelukkig meestal zonder positie) en geeft ook niet veel kansen weg, waardoor ik nog steeds niet in de flow kon komen, we stonden gelijk met 4 ballen op tafel, krijg een kans op longpot bruin, zeer moeilijk, mis nipt maar fluke em (registered trademark ;) ), en maak dan nog 2 wereldpots op blauw en roos om de frame te pinchen.
Tim was in supervorm en potte van overal (eerste frame break 45 uit z'n mouw geschud), maar had ook veel pech, hij maakte geregeld ne wereldpot maar dan wit in-off via nen anderen bal, of rood potten en klos op zwart waardoor ook zwart weg etc, nie normaal.
Ondanks deze tegenslag pakte hij toch nog 3 op 4, enkel tegen Kurt was de run hem iets te ongunstig.
Xavier was ook goed bezig, enkel tegen Davy 2 frames moeten afgeven, maar da's natuurlijk geen schande.

Frameverdeling:
Davy 3, Kurt 1, Sylvain 0
Tim 3, Ben 3, Xavier 2
Last edited by wilwiz on 25 Nov 2010, 13:43, edited 1 time in total.

wouter
Highest Break: 46
Club: trianon

Postby wouter » 24 Nov 2010, 21:32

En bijgevolg is BCE erin geslaagd om de 3 concurrenten in de top 4 allemaal met 8-4 in te maken, qua statement kan dat tellen :?
Ja, de Sylvain kan potten, kreeg het idd zeer benauwd zoals opgemerkt door Davy. De prima safetyshots van mijne ploegmaat Nico hadden er ook geen enkele vat op, en dat heb ik dit seizoen nog niet veel zien gebeuren....
Congrats dus aan de toekomstige kampioenen van Mechelen.
Zelf hebben we ook een goeie zaak gedaan, we kregen maandag de Tom Tom club over de vloer. We kwamen al snel 1-3 achter maar konden dit ombuigen naar 8-4 winst, de Limit-boys verloren precies meer en meer vertrouwen naarmate de avond vorderde... Zelf vrij goed gespeeld de 1ste 3 frames waarvan 2 gewonnen, in het laatste ging het wat minder en was de tegenstand ook veel te sterk. Voor ons is het nu efkes gedaan, volgende week vrij.

Davy

Postby Davy » 28 Nov 2010, 16:59

Zoals Ben hier al opmerkte was het een zeer aangename match tegen BCE.
Tim heeft inderdaad zeer goed gespeeld, had er zelf ook niet veel verhaal tegen.
Van mezelf ben ik redelijk content, af en toe komt er nog is een beetje van vroeger terug, maar binnenkort ga ik terug serieus beginnen te trainen in de club. Hopelijk kan mijn niveau dan terug wat opgekrikt worden.
Ik moet geen samenvatting meer geven, die heeft onze vriend Ben al gegeven...

Ja, de Sylvain...das toch wel een ras apart. Kan inderdaad ongelooflijk goed potten, van alle kanten, safe of niet speelt geen enkele rol. Hij zou alleen iets trager moeten spelen, en dat heb ik hem ook al verschillende keren gezegd, als hij dat eruit krijgt dan gaat hij nog heel veel framekes winnen dit seizoen. Ik leg nu al de ballen wat trager op de tafel als hij aan het spelen is en ik moet arbiteren ;) dan kan hij niet snel spelen.

Dinsdag krijgen wij snooker x voor de kiezen, altijd een lastige verplaatsing.

Davy

Postby Davy » 01 Dec 2010, 14:23

Wij hebben de verplaatsing tegen Snooker X (vraag me niet welke nummer) tot een goed einde gebracht.
Eindelijk heeft Nachtegaal 3 nog eens aangeknoopt met de zege.

5-7

Frames

Sylvain 1
Tienne 2
Ikke 4

Heb eigenlijk goed, tot zeer goed gespeeld, een paar domme ballen gemist maar voor de rest zeer degelijk. Vooral zeer goede safety gespeeld, wat vooral tegen Dirk en Johnny zeer nuttig bleek te zijn. 3 frames redelijk simpel gewonnen, enkel tegen Johnny tot op zwart moeten vechten. Maar daar lag het ganse frame de zwarte met 3 of 4 rode vast tegen de band. Iedereen weet ondertussen dat dat niet mijn spel is.

Enfin, ook content voor mijn 2 oude rakkers dat die ook wat hebben kunnen winnen. Is toch wel echt een zeer leuke ploeg!

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Postby Snookerfreakske » 01 Dec 2010, 19:31

:lol: ;)

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Postby Snookerfreakske » 02 Dec 2010, 18:02

Ben dinsdagavond eens gaan kijken naar bce3.
Ja,ik had zoiets van ik wil da champagnesnooker eens van dichterbij kijken.
Nu ik moet zeggen dat dit toch naar de brutkant opging met no holds barred snooker.
Breaks(kes) vlogen er vlot in,langs beide kanten eigenlijk maar iets meer langs thuiszijde.
Xavier had het even warm tegen de ervaren rakkers van nachtegaals,jozef en guy.Maar meestal
zit het geluk of gewoon de mooiste pot aan de kant van de zelfzekere,de man in vorm.Dus Xavier kon ze alletwee verzilveren,die twee blackballgames.
Tim was zn eigen,rustige zelve.Zonder vernoemenswaardige problemen nam hij zn 4 frames.
Onze supervr ;) Ben was minder,leek een beetje afwezig,maar hé bij wie gebeurt da eens niet :?

Hij verloor twee close frames waaronder eentje op respotblack.

Maar weer een sterke prestatie/uitslag voor bce3 waar ze hun leidersplaats mee verstevigen.

uitslag dus 10-2 voor bce.

greetz
Theo

wilwiz

Postby wilwiz » 02 Dec 2010, 19:21

'k was inderdaad deze keer mentaal niet 100% aanwezig, 'k wou dat matchke afhaspelen en gaan sjotten, waardoor wat te veel nonchalance en haast in m'n spel, maar de boog kan nie altijd gespannen staan hé, da's bij iedereen zo veronderstel ik, 'k heb mij al geëxcuseerd bij de mannen, ik zal dat bij een volgende gelegenheid wel eens goedmaken ;)
"To err is human, to forgive divine" (Alexander Pope)
Gelukkig waren de homeboys wel goed bij de les en 100% geconcentreerd.
Ik denk wel dat ze tevreden waren met de uitslag (hoop ik toch :roll: )

wilwiz

Postby wilwiz » 17 Dec 2010, 11:39

't Is hier maar stilletjes, dus zal nog 's iets posten.
Ik heb deze week zelf niet gespeeld in 2e, maar was wel getuige van de match BCE 2 - Limit 3.
In tegenstelling tot andere matchen die ik al gezien heb, was deze match van een pover niveau bij beide ploegen (zenuwen misschien, want dit was een onderling duel voor de 5e plaats), getuige hiervan ook het feit dat de match pas iets voor middernacht afgelopen was.
Veel goeie kansen werden de nek omgewrongen, in veel gevallen werd er een knappe eerste bal gepot, maar daarna een simpele bal gemist.
Zwart werd ook zeer geregeld van z'n spot gemist.
Er waren dan ook maar een paar frames die op niveau waren.
BCE liep eerst een paar frames uit, en had kans om z'n voorsprong nog te vergroten, maar vooral Dirk liet de kansen onbenut, eerst verloor hij een frame op zwart dat al langer beslist had moeten zijn, en ook z'n volgend frame had al lang binnen moeten zijn, uiteindelijk had hij een paar kansen om het af te maken op blauw, maar toch verloor hij ook dit frame nog op zwart, en zo kwam de stand op 4-5 in het voordeel van Limit.
Een eindspurt van BCE 2 en het feit dat het bij Limit blijkbaar niet beter kon deze week, vooral het allerlaatste frame werd er "kwistig gekwanseld" met de kansen, en dat maakte dat BCE toch met 7-5 won.

De andere ploeg van BCE moest het nog steeds stellen zonder Rinaldo, die wel mee was gaan supporteren.
Supersub Jan nam weer diens plaats in (ik kon zelf niet want moest meespelen in 3e afdeling), en hij heeft al bewezen dat ze op hem kunnen rekenen, want hij pakte weer 4 op 4.
Of Rinaldo volgende week kan spelen is ook nog niet zeker.
Ook de andere twee wonderboys van BCE 3, Xavier en Tim, speelden op het voor hen doodnormale niveau, met o.a. een break van 50.
Het is duidelijk dat die kerels een niveautje hoger gewoon zijn, na jaren in 1ste te hebben gespeeld.
Uitslag Nova Snooker 2 - BCE 3: 1-11, weer 5 frames winst op hun naaste achtervolgers, ik denk dat Wouter het bij het rechte eind zal hebben en dat de (hoofd)vogel gaan vliegen is.
Maar Trianon staat ook stevig op een plaats die recht geeft op rechtstreekse promotie, zien we ook volgend jaar Wouter en Gerd terug in 1ste?

wouter

Postby wouter » 17 Dec 2010, 21:53

Met plezier Ben, maar dan zullen we toch wat beter moeten spelen dan afgelopen maandag in De Leug. Onze ploeg draaide maar op 1/3 want zowel Nico als ikzelf hadden een serieuze off-day, alleen Gerd was in goede doen waardoor we nog met een gelijkspel naar buiten zijn gegaan. Onze grootste concurrent op dit ogenblik (Davy en zijn rakkers) is echter ook niet verder geraakt dan een gelijkspel dus we staan er idd niet slecht voor. Was in elk geval wel een sympathieke ploeg die mannen van de Leug, geen miss-toestanden of gezever over flukes of wat dan ook. Wim deed mee als reserve, beet er al direct mijn tanden op stuk, 1ste op zwart verloren. Zo goed als kansloos tegen Erik, nog een snooker opgehaald maar dan een bruine die vlak voor de pocket lag gewoon ernaast, zucht... Je hebt soms van die dagen... Dan met veel moeite op blauw gewonnen tegen den Abdel, het laatste tegen Wim ging iets vlotter. Volgende week naar Merode, zal weer niet simpel worden, die mannen hebben al goeie resultaten neergezet dus zullen wel vertrouwen hebben. We blijven zoals steeds ons best doen, maar de BCE-vogel gaat idd niemand nog kunnen vangen denk ik :(

wilwiz

Postby wilwiz » 22 Dec 2010, 11:37

Ja Wouter, Wim Smessaert is geene prutser, en speelt dan nog nie veel, die moogt ge geen hand geven of hij pakt uw been ;)
Is een van de vele toptalenten uit den enorme BCE kweekvijver :) die vertrokken zijn naar De Leug (Bart Noeth, Jens Raymenants, Johan Verschooten, Guido Wuyts, Erik Callens om er nog maar enkele te noemen).
Van de week weer een uitschuiverke gemaakt zie'k?
Tijd dat ge uw ploeg terug on the right track krijgt peins'k, maar een verlengd verblijfke in 2e is ook nie slecht hé, persoonlijk vind ik het daar over't algemeen wat relaxer en dus iets leuker dan 1ste.
Het wordt wel nog spannend in de top 6, en ook onderaan is't nog spannend.

De hoofdvogel is nu wel helemaal gaan vliegen denk'k, gisteren Mister 100 over de vloer gehad in den BCE, Wim, Dang en Jo.
Rinaldo zou van de week behandeld worden aan z'n rug, en zou met wat geluk na nieuwjaar terug kunnen spelen, in tussentijd mocht ik weer eens opdraven, zal normaal de laatste keer zijn voor mij bij die ploeg dit seizoen, but you never know.
Tamelijk wisselvallig spel, maar m'n safeties waren op niveau, en af en toe een deftig breakske, eerste 3 frames gingen dan ook tamelijk vlot, den tegenstander maakte geen al te zware breaks en gaf ook geregeld kansen weg.
Enkel het laatste frame was close, wat teveel kansen weggegeven, en had ik eigenlijk moeten verliezen, Dang maakt long pot op roos en komt perfect op zwart, maar mist zeer simpele zwarte en die komt quasi voor de middepocket te liggen.
Xavier was ook een beetje wisselvallig, 2 frames ruim op achterstand gestaan, maar dan sloeg in beide frames z'n potting plots deftig aan en kon hij de frames nog naar zich toetrekken, over't algemeen wel een goeie prestatie.
Tim had in z'n frame geen enkel verhaal tegen Jo, die amper kansen weggaf en bijna niks miste, maar de andere frames won hij wel vlot met ook sterk spel.
Die twee boys zijn stilaan sterk op dreef, zal geen stoppen meer aan zijn peins'k.
Als ik daar meedoe ben ik bijna verplicht van 4 frames te pakken, of ik krijg wa slaag achteraf omda'k de ploeg verzwak, da's dan ook enorme pressure ;)

Einduitslag BCE 3 - Mister 100 3 : 11-1
Xavier en Ben 4, Tim 3
Jo 1, Dang en Wim 0

wouter

Postby wouter » 22 Dec 2010, 21:20

Ja, twas blijkbaar niet alleen buiten een beetje gladdig... Sukkel al een paar weken wat met het vertrouwen, er gebeurt niet wat er zou moeten gebeuren aan de matchtafel en dat begint wat te wegen. Gisteren dus weer van dat, was nochtans niet slecht begonnen maar Steven zoals steeds een paar maten te sterk. Daarna tegen Kristof pikuur op zwart, we hadden beide al talloze goeie kansen laten liggen dus misschien verdienden we geen van beide om te winnen, maar verliezen op zwart is nooit plezant natuurlijk. Kristof speelde overigens een heel goeie wedstrijd, ik denk dat zijn frame tegen mij nog het minste was. Daarna begon het toch een beetje op te klaren, weliswaar met moeite kunnen winnen tegen Pascal maar het laatste ging het beter en kon ik er eentje afpitsen van Steven. Begin te denken dat wij geen goeie frontrunners zijn, we spelen goed tot we ons bovenaan in een sterke positie geplaatst hebben, maar dan beginnen we precies teveel achterom te kijken... Speaking of which, Davy kunt ge eens laten weten wat jullie tegen de andere Boys gedaan hebben aub :D

wilwiz

Postby wilwiz » 27 Dec 2010, 11:54

What happens in de Nachtegaal, stays in de Nachtegaal zo te zien.
't Zijn blijkbaar goed bewaarde geheimen, die uitslagen, ook uitslag Nachtegaalboys 1 staat er nog nie op, allemaal topploegen waarvan de uitslagen angstvallig geheim worden gehouden ;)

Davy

Postby Davy » 12 Jan 2011, 22:33

Ja gasten, ben er ff tussenuit geweest. appartement zoeken, verhuizen, uit elkaar gaan...wat een ellende. maar goe, tis hier een snookerforum en geen pschychologenpraktijk.

uitslag tegen de andere boys 3-9 voor ons

ik weet alleen nog da kzeer goe gespeeld heb, alles gewonnen en niks laten liggen.

gisteren tegen de Nova wast andere koek, 9-3 op ons doos.

ik was nochtans goe begonnen, de eerste 2 frames gewonnen, ma toen kreeg ik het ineens op m'n heupen. die tafels, das ni te doen, da moeten de slechtste van heel Belgie zijn, da kan ni anders. en nu zegde natuurlijk da da voor de 2 ploegen is...klopt ma da maakt mijn rekening ni. ik kan er absoluut ni op spelen, da laken is precies ne gebreide trui. die banden, de bal valt steendood ertegen, ni te doen. enfin, tegen de jeff verlies ik dik, en tegen de Kris heb ik iets gedaan wa knog nooit gedaan heb en da is opgegeven mee nog ne rode of 8/9 op de tafel. had er echt genoeg van, die tafels,da getaffel, pffffffffff wast echt kotsbeu. nog nooit voorgehad, ma deze keer wast erover. ligt dat dan aan de nova boys? nee, helemaal ni. gewoon de omstandigheden, echt als ik daar volgend jaar moet gaan spelen dan kan er een reserve meedoen in mijn plaats. nooit meer, never again!

wouter

Postby wouter » 13 Jan 2011, 12:21

Tafels in de Nova zijn idd niet meteen de beste van onze regio... heb er zelf ook mijn slechtste match tot dusver van dit seizoen gespeeld, al zal dit wel meer aan men eigen gelegen hebben dan aan de speelcondities. Zeker niet afreageren op de tegenstanders want die mannen kunnen daar ook niks aan doen, die moeten ook maar roeien met de riemen die ze krijgen natuurlijk.
Wij mochten de maandag op de uitstekende tafels van Snooker-X aantreden tegen de zeer ervaren ploeg van Dirk, Danny en Herman. Wederom gelijkspel net zoals in de heenronde, bijgevolg niks kunnen verdienen aan deze ploeg. Volgende week mogen we nog eens thuis, is al efkes geleden...

KrisKeysers
Highest Break: 58
Club: Nova

Postby KrisKeysers » 13 Jan 2011, 12:24

Toch effe een reactie op Davy zijn bericht.
De snelheid van de tafels was dinsdag niet wat het moest zijn, maar de reactie hierop is wel zwaar overdreven. Situatie is gewoon dat Davy er helemaal niet bij was en daardoor er niks van bakte. Gans de tijd met zijn gsm-eke in zen handen staan ipv zich efkes te focusen op de snooker tafel.
Ook de laatste frame die hij gereffed heeft stond hij daar heel de tijd te sms-en ipv naar de tafel te kijken (triestig).

Davy

Postby Davy » 14 Jan 2011, 13:58

Kris, ik zou u willen aanraden eerst is naar uw eigen te kijken ipv zo te reageren. als ge moest weten wat er echt aan de hand is in mijn prive leven dan zoude nogal ogen trekken. en dan zoude misschien kunnen begrijpen waarom ik mezelf niet kan focussen op een belachelijk spelleke snooker. en da gij gefrustreerd zijt omdat ge da eerste frame op uw doos gehad hebt "tegen Davy die er niks van bakte (zegt genoeg over uw eigen niveau trouwens)" kan mij eigenlijk niet zo veel schelen. en geloof me maar, als ik mijne focus terug heb, dan gade nog zweten aan de tafel. want nu hebde mij pas gemotiveerd. ge hebt het laatste frame gewoon GEKREGEN!!!!! profiteert er maar van want ge gaat het moeilijk hebben om nog ooit een frame tegen mij te pakken, zeker weten.
tafels zijn een schande! echt een schande. wel goe da ge zegt da de speelcondities dinsdag niet ideaal waren...heb ze daar nog nooit deftig geweten, laat staan ideaal. heb trouwens duidelijk vermeld in een eerdere post dat het niet aan jullie lag, zelfs ook nog persoonlijk gezegd tegen uwe ploegmaat. is het dan echt zo nodig dat ge mij ff belachelijk maakt? oordelen en veroordelen over iets waar ge totaal geen besef van hebt, dat is pas triestig. en voor de rest maak ik hier geen woorden meer aan vuil.

Davy

Postby Davy » 18 Jan 2011, 23:59

Vandaag tegen BCE mijne focus volledig teruggevonden. 4/4 en sterk gespeeld. goeie tafels en leuke tegenstanders is altijd aangenaam natuurlijk.
2x tegen supersub Jan moeten spelen, speel supergraag tegen hem. altijd leuk snooker, geen gezeik.

Enfin, bij de nachtegaal

Sylvan 1
Kurt 3
Ikke dus 4

Uitslag: 4-8

wilwiz

Postby wilwiz » 02 Feb 2011, 10:27

't is hier maar stillekes, 'k zal eens een muziekske opzetten :D

Uitslag BCE Mechelen 3 - Snooker X 6 : 11-1
BCE 3: Xavier 4 (alweer), Tim 4, Rinaldo 3
Snkr X 6: Dirk 1, Danny & Herman 0

Xavier speelde niet super, maar was dodelijk efficiënt wanneer het erop aankwam.
Eerste frame tegen Danny was hij wel goed, stond een 20-tal punten in het krijg, kreeg 1 kansje en maakte dan break 32 of zo, waarna hij het frame ook afmaakte.
Tegen Dirk waren de kansen zeer schaars, lage framescore dus, maar beide spelers benutten hun kansen toch vrij goed, en Xavier maakte blauw en roos om het frame te winnen.
In het laatste frame tegen Danny krijg hij nog weinig tegenstand, Danny had heel de avond de witte bal niet echt onder controle, en alles rolde dan ook wat tegen, waardoor hij toch ook een beetje gefrustreerd was, wat begrijpelijk is, tegen deze mannen zijt ge dan als een vogel voor de kat, hij heeft al leukere avonden gekend denk ik.

Tim speelde 2 goeie frames op de eene tafel (met o.a. break 31) en 2 zwakke frames op de andere tafel.
Z'n eerste en z'n laatste frame won hij met enige moeite, in het laatste frame sneed hij roos binnen, wit ging heel de tafel rond en speelde zwart los die tegen band lag, en die kwam voor de pocket te liggen, dus daar had hij wel wat meeval.

Rinaldo had 1 pover framepje, het eerste, maar speelde in z'n overige drie frames zeer degelijk snooker, met geregeld enkele heel knappe pots.

Nog een andere uitslag: Merodesnookers 3 - BCE Mechelen 2 : 7-5
Jan 2, Thomas 2, Johan 1
Frameverdeling Merode onbekend

stijn the magic man
Highest Break: 155

Postby stijn the magic man » 23 Feb 2011, 10:50

wilwiz wrote:'t is hier maar stillekes, 'k zal eens een muziekske opzetten :D

Uitslag BCE Mechelen 3 - Snooker X 6 : 11-1
BCE 3: Xavier 4 (alweer), Tim 4, Rinaldo 3
Snkr X 6: Dirk 1, Danny & Herman 0

Xavier speelde niet super, maar was dodelijk efficiënt wanneer het erop aankwam.
Eerste frame tegen Danny was hij wel goed, stond een 20-tal punten in het krijg, kreeg 1 kansje en maakte dan break 32 of zo, waarna hij het frame ook afmaakte.
Tegen Dirk waren de kansen zeer schaars, lage framescore dus, maar beide spelers benutten hun kansen toch vrij goed, en Xavier maakte blauw en roos om het frame te winnen.
In het laatste frame tegen Danny krijg hij nog weinig tegenstand, Danny had heel de avond de witte bal niet echt onder controle, en alles rolde dan ook wat tegen, waardoor hij toch ook een beetje gefrustreerd was, wat begrijpelijk is, tegen deze mannen zijt ge dan als een vogel voor de kat, hij heeft al leukere avonden gekend denk ik.

Tim speelde 2 goeie frames op de eene tafel (met o.a. break 31) en 2 zwakke frames op de andere tafel.
Z'n eerste en z'n laatste frame won hij met enige moeite, in het laatste frame sneed hij roos binnen, wit ging heel de tafel rond en speelde zwart los die tegen band lag, en die kwam voor de pocket te liggen, dus daar had hij wel wat meeval.

Rinaldo had 1 pover framepje, het eerste, maar speelde in z'n overige drie frames zeer degelijk snooker, met geregeld enkele heel knappe pots.

Nog een andere uitslag: Merodesnookers 3 - BCE Mechelen 2 : 7-5
Jan 2, Thomas 2, Johan 1
Frameverdeling Merode onbekend

het is hier wreed kalm op het forum, bijna vriespunt zou ik zeggen
Frigo is hier toch niet gepasseerd hé :lol:

Return to “Archief Antwerpen”