2009-2010 Dagboek interclub 2e afdeling

wilwiz
Highest Break: 57
Club: taking a break from snooker

Re: 2009-2010 Dagboek interclub 2e afdeling

Postby wilwiz » 24 Mar 2010, 22:43

Knap resultaat Davy !
sjiek van den Tienne as well.
Volgende week wacht jullie weer een zwaar matchke... maar wel thuisvoordeel deze keer.

Davy
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 97
Club: LIMIT

Postby Davy » 27 Mar 2010, 21:52

Dat is tegen de mannen die door onze vriend Theo zo bewierookt werden zeker?
Nachtegaalboys are ready to fight :twisted:

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Postby Snookerfreakske » 28 Mar 2010, 09:58

ja idd,ik had nog een beetje wierook over toen :oops:

Nu is em helemaal op zenne ;)

cya later

freakske

wouter
Highest Break: 46
Club: trianon

Postby wouter » 07 Apr 2010, 21:07

Amai gasten, blijft hier weer zo stil ? Allemaal zwijgplicht gekregen of zo nu het seizoen op zn einde loopt ? De website wordt precies ook niet meer aangepast, waarschijnlijk om onsportieve toestanden te vermijden... Nu ja, kampioen in onze reeks was al langer bekend. Wierook van den Theo voor de Michel zijn ploeg was ook wel terecht, die mannen hebben al evenveel matchen gewonnen als de Nova maar met 1 match minder, die zullen dus wel verdiend 2de worden. En de nrs 3 en 4 mogen mekaar nog bekampen in de laatste wedstrijd... Dedju, das tegen mijn zwart beest :?

wilwiz

Postby wilwiz » 08 Apr 2010, 08:37

Ik dacht ook al zoiets dat de site niet meer geupdate was, en 't zijn ook altijd dezelfde ploegen (spelers) da ge hier hoort hé ;)
Ik dacht 'k ga me maar effe wa kalm te houden, 't is toch 3 weken rust.
Nochtans is het ook onderaan nog razendspannend voor de playoffplaats, 3 ploegen vlak bij elkaar rond die 12e plaats, da kan ook nog leuk worden, en dan is er daar nog die eindronde, zowel bovenaan als onderaan.
Ik ga ontwenningsverschijnselen krijgen als voor ons het seizoen zo vroeg gedaan zou zijn ;)
Wouter, ik ben al door veel mensen hun zwart beest genoemd zenne, nochtans zijn er ook nen hoop die wel bijna altijd van mij winnen, dus da zal van de spelstijl afhangen hé.
'k Zal proberen nog iet of wa niveau te halen die laatste match, maar kan niks garanderen ;) het zal waarschijnlijk wel iets tussenin zijn, is al heel 't seizoen zo.
Voor plaats 3 is het nog een beetje spannend, maar in 1ste kunnen wij niks gaan zoeken, dus als golle het graag wilt doen, dan is dat jullie zeker gegund, maar da wilt nie zeggen da we de overwinning cadeau gaan doen hé ;) (allee, ik kan nie voor mijn ploegmaten spreken uiteraard, in de heenmatch waren ze heel vrijgeving qua kansen...)
't Seizoen is weer lang geweest, nochtans moet ik zeggen dat ik mij dit jaar meer geamuseerd heb dan vorig jaar in 1ste, allemaal toffe ploegen in 2e van't jaar, en zo is het toch vlot vooruit gegaan vind ik, uiteraard waren er af en toe eens meningsverschillen met sommige spelers, maar al bij al heb ik mij toch quasi elke match geamuseerd.

Davy

Postby Davy » 08 Apr 2010, 19:50

De ploeg van de Michel heeft bij ons niet echt goed gespeeld, als ik iets of wat op et niveau van de week tegen Nova speel dan winnen we op ons gemakske denk ik.

Tienne 0
Ikzelf 2
Rafke 3

5-7 verlies dus.
en spijtig dat het seizoen gedaan is, kijk al uit naar het volgende.
en mannen, wees gewaarschuwd...morgen wordt mijn tafel gestript, als nu de pascal ze binnen korte termijn gans opnieuw komt fitten dan begin ik vollen bak te trainen om klaar te zijn voor volgend jaar!

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 09 Apr 2010, 10:46

8-) :twisted: ;)

ps tis nog één match Davy

wilwiz

Postby wilwiz » 09 Apr 2010, 13:13

Wouter, 'k heb hier nog een hypothetische veronderstelling voor u:
Stel, wij winnen van jullie met 8-4, en Spetser wint met 12-0 van BCE2, dan wordt Spetser nog 3e .... ;)
Het scenario van den 3e hond en het been...
Als golle met 5-7 verliest van ons, dan blijft ge ons voor, maar dan heeft Spetser ook genoeg aan 12-0...
Die mannen hebben het dus volgens mij in eigen handen ;)
Spetser is een heel degelijk ploegske, ik kan nie verstaan da die mannen al 11 keer verloren zijn.
Enfin, volgend jaar zijn wij los kampioen hé, want den top3 promoveert naar 1ste :D 'k kan dus op beide oren slapen, dan zijn we verlost van die wereldploegen Nova en De Leug 7 (wel 2 keer van gewonnen van die laatste en toch eindigen die los 2e :shock: , als da geen supertalenten zijn...)

wouter
Club: trianon

Postby wouter » 09 Apr 2010, 21:09

Daar zegt ge zoal iets... Pas op, ge kunt het zo zot nog ni bedenken of het doet zich voor, wat dacht ge van die 12-0 van de Michel & co tegen Nova ? Snap nog altijd niet hoe dat mogelijk was... Yep, Spetsers meer dan degelijk ploegske, hebben wij ook 2x mogen ondervinden. Moet zijn dat ze qua vorm wat wispelturig zijn en alleen tegen welbepaalde tegenstanders goeie vorm bovenhalen (de Roger tegen den Davy bv :) )
Anyway, ik kijk alvast uit naar ons onderonsje ! Moest ge het goedvinden moogt ge u altijd 2x tegen mij zetten, heb ik toch een extra kanske om dat zwart beest gedoe eens kwijt te geraken :)

wilwiz

Postby wilwiz » 10 Apr 2010, 12:27

Oei, een uitdaging? De handschoen is geworpen...
Ik zal nog zien of'k ze opraap ;)
We gaan onzen taktiek nog nie verklappen hé ;-)

erwin m
Club: De Leug

Postby erwin m » 10 Apr 2010, 12:38

Bedankt, Wouter... Ik was die 12-0 bijna vergeten ;)

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 10 Apr 2010, 18:58

uitslag van uw ploegske tegen den X-4,Erwin?

just curious 8-)

Theo

Ps :spetser moet zn laatste match tegen mijn ploegske.We zoeken onze sportieve plicht te doen
Hebben zekers nog iets goed te maken na de heenronde tegen de spetserboys :oops:

Maar tgaat geen simpel eindseizoensmatchske zijn,dat weet ik nu al

groeten

Davy

Postby Davy » 11 Apr 2010, 13:31

Ik zou bijgot niet weten tegen wie dat wij moeten...
vrijdag is mijn tafelke eindelijk in orde se!

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 11 Apr 2010, 14:43

heel goe,Davy

ge moogt altij iets laten weten wanneer je eens tijd hebt voor een sparringmatchske hé ;)

groeten

Theo

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 15 Apr 2010, 16:19

Manman,

dit seizoen ist precies spannend in de tweede afdeling van vsf Antwerpen :shock:

voor op te gaan(via de 2de plaats dan) : nog twee kandidaten(possibly drie) , voor de eindronde om op te gaan :drie kandidaten mogelijk vier als ge denkt da spetser 12-0 gaat doen ;)
voor eindronde om af te vallen : ook nog drie kandidaten

dit alles met nog één match te gaan : suspens ten top (tis dat den alfred al ff dood is anders verdacht ik
hem van dit scenario :D )

Allé,volgende week de clou van dit verhaal.

groeten

Theo

Davy

Postby Davy » 18 Apr 2010, 08:54

Met dank aan Pascal en zijne maat van Zuma snooker Peer, ook wel gekend als Hypro Billiards!!! Mijn tafelke is super in orde, nieuwe lampekes (hangt nu 700 watt boven), nieuw laken, nieuwe banden, goe pas gezet, echt supercontent van. en dat echt voor een super correcte prijs. ik kan echt iedereen aanraden om pascal te laten fitten. overigens ook nog is een hele vriendelijke en toffe vent!
Pascal, dikke merci.

Davy

Postby Davy » 19 Apr 2010, 10:42

Net een trainingssessie achter de rug, een paar keer line up gedaan ed.
ik verschoot dikwijls van de snelheid van de tafel, echt super. deze moet niet onderdoen voor de gemiddelde clubtafels, enkel snooker x en trianon zijn volgens mij in antwerpen echt beter. ik ben echt supercontent. het is en blijft natuurlijk een gebruikt laken en had er niet 1 klein scheurtje ingezeten aan de zijkant (dat overigens geen enkele invloed heeft omdat het onder de band zit) dan had pascal nog 1 cm verder kunnen aantrekken. met dus een nog sneller resultaat. maar dit is al zeer goed in orde.
de verfwerken zijn bijna afgelopen, de flatscreen, home cinema en andere zaken staan klaar. als nu Belgacom nog is verkrijgbaar zou zijn in onze straat dan is mijn 'speelzolder' helemaal compleet.
dus, zie maar dat jullie allemaal klaar zijn voor volgend seizoen want ik ga trainen als de beesten ;)
en Theo, binnenkort nodig ik je uit voor een sessieke (als alles af is).
maar eerst el capitan, mijne goede vriend den Tienne, die heeft er genoeg zijne nikkel komen voor afdraaien.

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 19 Apr 2010, 13:40

understood mate,enjoy

groeten Theo

wilwiz

Postby wilwiz » 19 Apr 2010, 23:50

Hetgeen we zelf al niet echt meer in geloofden, is dan toch gebeurd, we zijn met 4-8 gaan winnen bij Trianon 3, ge hebt van die dagen dat het echt meezit, en dit was er zo een.
We wisten vooraf dat het al serieus moest meezitten, zeker gezien de 9-3 verplettering die we in eigen huis hadden gekregen.
Ik ga jullie het hele relaas besparen, maar hierbij toch een korte samenvatting.
Onze overwinning kwam er grotendeels doordat ik een hele avond de run mee had, en ook 2 framepjes op zwart kon pinchen, zo kwam ik aan 4 frames, ik was de match met weinig verwachtingen begonnen, was zeker niet in vorm, maar ja, als alles wat meezit, en ge hebt de kans om toch nog de 3e plaats af te snoepen en zo onze club hiermee nog een plezier te doen, dan laat ge dat uiteraard niet liggen.
M'n potting was vrij pover, het kon er nog juist mee door, maar m'n safetyspel had ik niet over te klagen, dat zat wel redelijk goed (had ik redelijk kunnen trainen de laatste tijd tegen den JP bij ons in de club, merci JP ;) ), dus nam ik niet al teveel risico, zeker in m'n laatste (deciding) frame niet, ik wachtte geduldig op foutjes van de tegenstander, maar Herman had echt zeer veel pech dat frame, het was vechten tegen de bierkaai voor hem.
Ik miste geregeld easy shots, maar had geluk met de afleg, m'n excuses hiervoor aan de mannen van Trianon, maar ze waren zelf alledrie ook niet echt in hun beste doen, anders hadden ze toch de nodige 5 frames gepakt, daar bestaat geen twijfel over.
Johan verloor z'n eerste framepje op zwart, nadat Gerd al een snooker nodig had voordat ze aan de kleuren begonnen, maar Johan miste daarna nog een makkelijke bruine, en speelde even later wit weg waardoor Gerd dat frame nog kon winnen. Johan pakte toch nog 2 frames, net zoals Gie, die ook behoorlijk speelde.
Ik moet toegeven dat ik deze keer wel vrij defensief gespeeld heb, het was toch wel een match met enig belang, niet noodzakelijk voor mezelf, maar ook voor de club, m'n safety was ook het enige dat op niveau was, dus ik heb geduldig op fouten van m'n tegenstander gewacht, en die zo goed mogelijk proberen te benutten, wat eigenlijk nog niet echt goed lukte, ik heb wel op resultaat gespeeld, maar 3 van m'n 4 frames waren zeer nipt (2 op zwart en een op blauw) en hadden dus net zo goed omgekeerd kunnen zijn.
Ik maakte ook enkele flukes, maar ja, dat gebeurt nu eenmaal, ook aan de andere kant, maar gelukkig voor mij niet op cruciale momenten, enkele frames waren een dubbeltje op z'n kant, zoals wel meer.
Iedereen heeft al eens geluk, sommigen al wat meer dan anderen :oops:
Nu afwachten wat de uitslag van de match BCE Mechelen 2 tegen Spetser wordt, als die niet op 0-12 eindigt, dan mogen we de playoffs nog afhaspelen, da's ook tegen een ploeg van De Leug.
Ik denk dat we zo met ons ploegske toch bijna alles eruit geperst hebben, ook die 2e plaats had wel haalbaar geweest als we dit seizoen iets beter hadden gespeeld, zeker in het begin heb ik er wat met m'n klak naar gesmeten, maar die gaat ook naar een heel toffe ploeg uit onze club, dus dat is hen ten volle gegund ;)
Of ze moesten hun laatste match verliezen met 10-2 van Nachtegaal 4... :twisted:
Nova was zoiezo een maatje te groot, dat is wel gebleken uit het feit dat ze 2 wedstrijden voor het einde al kampioen waren.
Ook de mannen van Trianon waren zeer sympathiek en hadden het wel verdiend, maar zoals ze zelf al aangaven, ze zijn er ook geen volledig seizoen voluit voor gegaan, en dat brak hen op het einde zuur op, dat had bij ons evengoed zo kunnen zijn, maar daar had ik zeker niet rouwig om geweest, dat had voor hen evenzeer verdiend geweest.
We eindigen ook met gelijke punten, dus veel ontliepen we elkaar niet, we hebben dan nog geluk dat eerst het aantal overwinningen telt en niet het onderlinge resultaat.
Nu moeten we in onze ploeg nog gaan uitvechten wat we gaan doen volgend jaar, Gie en ikzelf zitten echt niet te springen om in 1e te gaan spelen, da's elke week aan de bak, maar Johan had wel gehoopt om zo snel mogelijk terug in 1ste te spelen, we zullen dus eens moeten zien wat we gaan doen, als we ook die playoffs zouden winnen.

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 21 Apr 2010, 09:38

ZUCHT-ZUCHT-ZUCHT

niet te geloven wat bce2 gisteren meegemaakt heeft.Heel straffe match met veel twists and turns.
Zes fr (of zeven) op zwarte bal uitgedraaid,mannen vd spetser bleven maar gaan, ze hadden precies een missie te volbrengen.
Nu komt de clou:alle frames nog verloren :oops:

Twas het dagje niet voor mij en mn ploegmaten en natuurlijk zijn de spetserboys niet vd minste.
Sterk matchplay,veel safety(hé Roger :) ),weinig geduld van onze kant,lange bal aannemen en op die stugge
pockets prrt en daarna nat zuivere kans voor de tegenstander.

Enfin niks aan te doen kga snel nog de uitslag ingeven voor de tranen dat verhinderen spetservs bce2:12-0

groeten Theo

Return to “Archief Antwerpen”