2009-2010 Dagboek interclub 2e afdeling

Davy
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 97
Club: LIMIT

Re: 2009-2010 Dagboek interclub 2e afdeling

Postby Davy » 13 Feb 2010, 21:04

Hehe, de Malinwa...overigens was het daar dik in orde...uitgenodigd door "GREENPARTNERS". Superlekker eten, een keigoeie plaats om de match te zien én ne goeie uitslag!

Enfin, het was Gert die arbiter was in mijn frame, en ik ben er nu ook wel vrij zeker van dat hij gelijk had, heb ook niks gezegd.

Het was eerst ikzelf in dat frame Kurt-Gert die arbiter was, ik heb het afgegeven aan Herman omdat ik deze situatie niet zo goed kon beoordelen als een officiele arbiter. Hij had gelijk maar ik vond het erover van 50 a 60 punten aan missen te geven gezien zijn ongelooflijke moeilijke snooker.

Genoeg gezeverd.

Hoe lang liggen we nu eigenlijk stil?

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Postby Snookerfreakske » 15 Feb 2010, 10:07

We liggen stil tot de eerste maandag/dinsdag van maart.Ik heb morgen nog de inhaalmatch tegen Nova1 :shock:

let's hope for the best.Niveau laatste weken stillekes to say the least :roll:

cya
Theo

De_Ludo
Highest Break: 79

Postby De_Ludo » 15 Feb 2010, 11:07

DE MIS

Ge kunt GEEN mis krijgen als ge VOOR of TENGEVOLGE van de fout snookers nodig hebt om te winnen.
Bij 35 achter met 35 op tafel kan je nog altijd winnen via de respotted black.

Uitzondering :
Ge moet wel een goede poging doen, dus al minstens in de richting van de ball on spelen.
Anders zou de referee wel eens een mis kunnen geven.

En inderdaad in 'eerste en ere' is bijna alles ne mis, maar als men daar een kans krijgt ,via free ball
of gewoon omdat de bal nu te potten is, zal men die kans nemen.

Voornaamste regel : de referee moet uitmaken of de poging een goede was. En dat hangt natuurlijk
van het niveau van het spel af.

mvg
Ludo

Davy

Postby Davy » 15 Feb 2010, 16:49

Ludo,

en wat doe je dan als de referee een miss blijft geven als ge écht niet uit ne snooker uit kunt raken?
Zoals bij Kurt het geval was, ik denk zelfs dat bv ne O'Sullivan daar niet kon uitgeraken. Kurt heeft zeker 5 a 6 keer niet al te ver er naast gespeeld. Toch wel spijtig dat sommige ploegen daar toch wel een stuk voordeel uit halen.

wouter
Highest Break: 46
Club: trianon

Postby wouter » 15 Feb 2010, 22:55

Toch even een kleine nuance....
Ja, het was een zeer moeilijke snooker. Ja, Kurt deed zijn best om er uit te geraken.
Echter kwamen zijn pogingen niet dichter dan 20 à 30 cm naast de rode, wat toch vrij veel is. Als ge bv. probeert om de witte via de jaws van de hoekpocket naar de rode te sturen kunt ge als arbiter weinig anders dan een miss geven denk ik. Ben overigens ook niet helemaal zeker of Kurt nog een andere mogelijkheid had, bv om meerdere keren de tafel te dwarsen ? Ok, das (nog) moeilijker want ge moet alle obstakels ontwijken, maar misschien kon hij op die manier dichter bij de doelbal geraken... Anderzijds Davy, ik was samen met u naar dat frame aan het kijken, en ben er volledig mee akkoord dat zo'n situatie een spijtige zaak is, ik vind nog altijd dat ge een frame moet winnen door de nodige ballen te potten en niet door veel strafpunten te krijgen. Maar das nu eenmaal de regel, Herman heeft volgens mij als arbiter correct gehandeld en Gerd had weinig andere keuze dan te laten terugleggen, gezien het feit dat die rode tegen de korte band lag en er dus geen pot beschikbaar was. Ook even bij vermelden dat de sequentie van missen gestopt is vooraleer Kurt snookers nodig had, hij had bijgevolg nog steeds kansen om te winnen na al die miss-toestanden... Want dat is iets waar ik het ook moeilijk mee heb, en wat Ben volgens mij ook bedoelde met negatief snooker, dat zijn die mannen die een prima potkans krijgen maar toch liever de bal laten terugleggen :roll:

wilwiz
Highest Break: 57
Club: taking a break from snooker

Postby wilwiz » 16 Feb 2010, 16:42

Wouter,

met negatief snooker bedoel ik hier de volgende gevallen:
- een makkelijke potkans op een rode (weliswaar met kans op positie op een kleur uiteraard) weigeren en een snooker leggen
- een makkelijke potkans op een rode (ook met kans op positie natuurlijk) weigeren en een mis nemen

In beide gevallen vraag ik me af waarom ge dat zoudt doen, indien ge de kans hebt om een breakje te maken.
Het eerste was bij mij vorige week 2 of 3 keer het geval in een frame, met het excuus dat hij niet goed aan het potten was...
Een speler in 2e zou toch verondersteld mogen worden van dit te kunnen, en het is daarna wel gebleken dat hij wel in z'n pot was, dan ga ik in feite liever aan den toog hangen om een pint te pakken ipv zo'n frame te moeten spelen, da's niet aangenaam, dan krijg ik liever nen break van 70 tegen zodat het frame direct gedaan is.
In 3e afdeling heb ik het ook gezien, ook om dezelfde reden ("m'n safeties/snookers zijn beter dan m'n pots vandaag").
Niet dat ik enkel daardoor het frame ben verloren, maar het is toch niet aangenaam om tegen te spelen en het beïnvloedt wel uw spel, ritme en gemoed op dat moment, en ook daarna.

In geval van Gerd zoals ik meen te hebben verstaan, wanneer ge een mis krijgt, en ge hebt geen makkelijke rode die ge kunt spelen, of ge hebt wel een redelijk makkelijke rode maar het is bijna niet mogelijk om op een kleur te komen wegens de verkeerde hoek of zo, dan is het uiteraard normaal dat ge de mis neemt, ik kan dan ook niet anders dan Gerd hierin gelijk te geven als hij een mis krijgt.
Ik kan best geloven dat het een zeer moeilijke snooker was, maar op ons niveau moet het volgens mij toch mogelijk zijn om rond de 5 a 10 cm van een bal te komen, zoniet te raken (wat bij mij enkel moet als het om een makkelijke snooker gaat), desnoods over meerdere banden, desnoods met het nodige effect, of het moet inderdaad al om een quasi onmogelijke snooker gaan (als de Ronnie het al niet zou kunnen, dan moet het wel al ne straffe snooker geweest zijn), in dat geval zou ik eventueel ook wel wat milder zijn.
Ik heb van't jaar op training één keer een snooker meegemaakt die ik niet kon oplossen (ik lag toen zelf niet snooker, maar iemand anders), mijn beste poging was er 2 keer een halve cm naast, dat was op de eerste manier dat ik het probeerde, maar dichter geraakte ik niet en was op de manier dat ik hem speelde ook onmogelijk volgens mij, maar een andere manier was er ook niet, dat heb ik ook enkele malen geprobeerd.
De andere speler geraakte niet dichter dan 30 cm, maar wist hem uiteindelijk wel te raken door middel van de jaws van de pocket, wat niet zijn bedoeling was.
Maar dat is de enige keer dit jaar dat ik vond dat het een onmogelijke snooker was, dus da's niet veel hé, en meestal moet ge zelfs in zo'n geval toch in de buurt kunnen geraken, maar da's niet altijd makkelijk te oordelen als ge het zelf niet gezien hebt, of als ge zelf het shot niet moet spelen vind ik, en zeker in zo'n moeilijke situaties is het voor een arbiter soms ook niet makkelijk.

Het hangt er ook vanaf hoe streng men in de andere frames al is geweest en zo, ik pas mijn arbitrage soms ook wat aan naargelang welke ploeg we tegen spelen, en naargelang hoe streng zij zijn als zij arbitreren, zodat de match toch een beetje eerlijk verloopt.
Maar men kan in 2e nu ook moeilijk op het niveau van 3e gaan arbitreren, er mag zoiezo toch wel wat niveau verwacht worden, maar ik heb er een ook een jaartje 1ste gedaan, net als Trianon, en misschien zijn we het gevoel met 2de op dat vlak toch een klein beetje kwijt, dat is altijd een beetje aanpassen hoewel ik zelf toch al minder streng arbitreer dan vorig jaar en in feite al minder reclamaties heb gehad hierover dan vorig jaar.
Dit jaar heb ik al één keer een opmerking gekregen dat ik te streng was, en één keer dat ik niet streng genoeg was, terwijl ik in beide gevallen dezelfde maatstaf nam, dus go figure, en vorig jaar was dat net zo, dus het zal altijd wel iets zijn, wat voor den eene een correcte beslissing is, is dat voor iemand anders misschien niet.
Misschien kon Kurt inderdaad gewoon niet beter, en als men gestopt is met mis te geven alvorens er snookers nodig waren, wil dat ook zeggen dat Herman uiteindelijk ook tot deze conclusie gekomen is, maar dat weet ge meestal ook maar pas na enkele pogingen, soms wel 5 of 6...
Ieders niveau is verschillend, het hangt er ook een beetje vanaf wat de arbiterer vindt dat uw niveau zou moeten zijn in de betreffende afdeling denk ik (zo redeneer ik althans), het is allemaal iets te subjectief in feite, maar ik kan ze wel begrijpen, net als jullie bemerkingen hieromtrent.
Zolang ze maar bij hun eigen ploegmaats hetzelfde zouden doen en consequent zijn, da's naar mijn mening ook heel belangrijk.

ballgame lover
Highest Break: 48
Club: on my own

Postby ballgame lover » 21 Feb 2010, 11:35

Wilwiz, zou je niet beter voor een krant of zo gaan werken?
of denk je dat iedereen telkens die lange posts van jou hier komt te lezen?
doe het kort en beknopt, maar stop toch met die journalistenstyle man!

Davy

Postby Davy » 22 Feb 2010, 12:01

Wouter,

heb altijd gezegd dat volgens het regelement Herman gelijk had, volgens mij was het écht een onmogelijke snooker. beste is dat we deze discussie stoppen denk ik, die match is onder de beste omstandgigheden gespeeld en laat het ons ook zo houden. het is voorbij en daarmee is de kous af.

en laat den Ben z'n epistels maar schrijven, ik denk dat er velen onder ons zijn commentaar graag lezen, hij is tenminste to the point.

wouter
Highest Break: 46
Club: trianon

Postby wouter » 02 Mar 2010, 21:24

Amai, t blijft hier ineens zo stil ? Had toch gedacht dat den Ben hier iets op te zeggen zou hebben.... Ik vind in elk geval dat iedereen zijn gedacht mag schrijven hier op dit forum, en den ene heeft daar wat meer woorden voor nodig dan den andere, so what ? Niemand is verplicht welke bijdrage dan ook te lezen, niet ?
à Davy : zoals ook eerder gepost, ik vond het een toffe en sportieve match, heb mij goed geamuseerd, hoop van jullie hetzelfde want das nog altijd het belangrijkste.
Gisteren op bezoek geweest in Schilde, we hoopten in elk geval niet op een Novatje zoals onze collega's al meegemaakt hebben. Alledrie goed gespeeld, was echter niet voldoende, we zijn met 7-5 verloren. Ik telde toch niet minder dan 5 frames die beide kanten op konden, waarvan er slechts eentje door ons gewonnen werd, dat was mijn laatste tegen Thierry op zwart nadat we beiden verschillende kansen onbenut lieten. Bij de tegenstanders was het vooral Bart die meermaals koelbloedig de laatste ballen potte om een paar frames af te snoepen die onze kant leken uit te gaan. Op het einde van de match een wat vreemde situatie : de 2 laatste frames eindigden tegelijkertijd op de laatste zwarte, heb ik nog niet dikwijls meegemaakt....

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 03 Mar 2010, 00:21

Allé,ik zal dan ook nog eens posten na een lange windstilte :oops:

onze laatste match (uitgestelde) dateert van 2 weken geleden tegen nova.Nu juist geen novatje opgelopen
maar tscheelde toch ni veel :evil:

in mn eerste fr tegen thierry sta ik 41 voor met 43 op door goed spel breakske 26 en then some maar na een
snooker en 12 missen verder kan thierry het"verdiend" afmaken.
Daarna ff vd wijs en tegen die mannen kunt ge da best ni doen.

frverdeling bce2 : glenn 2 bart 1 ikzelf 0 (eerste keer dit seizoen was pertang één van mn doelstellingen dus die is gefaald)
frverdeling nova1 : bart 2 steven 3 thierry 4

nu deze week ook gespeeld dus en we hebben de clubgenoten van wouter mogen ontvangen nl trianon 4

na enkele mindere weken kon ik mn "niveau" terug boven halen(was op training ook al ffkes in orde gekomen) en kon ik 4/4 halen

En eindelijk mn "zwart beest" eens kunnen kloppen :mrgreen: the one and only nico douwen

match ging eigenlijk gelijk op alhoewel we even 4-1 en 5-2 hebben voor gestaan.
fr verdeling bce2 : bart 0 glenn 2 ikzelf 4
frverdel trianon 4: nico 2 gert 2 wim 2

volg week naar den trianon om den drie weerwerk te geven ;)

cya next time snookeraddicts
Theo

wilwiz

Postby wilwiz » 03 Mar 2010, 10:48

Ha, er is terug actie op het forum, de competitie is terug bezig!
Ja sorry mannen, de competitie lag een paar weken stil, en 'k dacht 'k ga het even wat rustig houden hé, anders hebben ze hier ne stack overflow op da forum ;)

ballgame lover, ik geef toe dat ik soms wat te uitgebreid te werk ga, mea culpa, sorry dat ik u daar last mee bezorg, maar voor mijn part hoeft ge dat niet te lezen hoor, lees gewoon de volgende post hé, of probeert diagonaal te lezen, dat doe ik ook, ik zal het proberen wat korter te houden, maar kan niks beloven...
Gezien de tijd die ik hier om handen heb zou ik misschien beter een bijberoepke zoeken bij de gazet ja ;)
Ik zal proberen m'n berichten wat te verdelen per onderwerp, da's misschien al beter.
Iedereen mag van mij zijn mening spuien, ne grote wijze heeft ooit gezegd opinions are like... etc, ge kent da wel, ik doe zoiezo toch steeds m'n eigen goesting (kan'k toch nie laten peins'k) maar zal proberen er wat rekening mee te houden.

Wat ons matchke van gisteren betreft (6-6 tegen merode 3), wisselvallig niveau van mezelve (eene frame erg zwak, de rest was redelijk en ook wat geluk gehad), geprobeerd van niet teveel onnozel te doen (niet altijd simpel, af en toe kunt ge dat toch nie laten), johan was bij momenten zo slecht mogelijk aan het spelen, zijn frame tegen Steven moet zowat bij het het zwakste zijn dat ik al in 2e heb gezien (van allebei de spelers trouwens), die frame moest hij altijd winnen want open kansen genoeg gekregen, en Gie was ook niet goed bezig en gaf zo ook 2 frames uit handen die hij had kunnen/moeten winnen (redelijk makkelijke roze gemist als framebal, en laatste frame was ook nipt, en ook kansen gemist).
Maar het kon ook erger, want de Johan speelde in zijn laatste frame ook vrij pover, maar won uiteindelijk toch op zwart, omdat Kristof zijn positie van blauw naar roos (framebal) verprutste en het zo nog uit handen gaf.
Merode 3 moet een van de sportiefste ploegen zijn die er in 2e spelen, echt heel toffe kerels! (nu zijn bijna alle ploegen uit 2e dat wel, maar ze bleven ten allen tijde heel sportief en opgewekt ondanks het feit dat ik een paar varkentjes gemaakt heb, maar ja, zij die mij beter kennen weten dat ik daar een patent op heb hé Theo ;) )

De Leug 8: Ben 3, Johan 2, Gie 1
Merode 3: Steven 4, Kristof 2, Jan 0

Van't weekend mogen we Vlaams Kampioenschap spelen, in onze huidige vorm belooft dat zeer interessant te worden :roll:
We gaan toch proberen 1 frameke te winnen, kwestie van den eer te redden, op 3 matchen en 18 frames zou dat toch moeten lukken hé...
Johan ging normaal niet meedoen, dus ik had al gehoopt van ne goeie reserve mee te nemen en da spelleke te winnen ;) , maar heeft het blijkbaar toch klaargekregen dat hij wel kan... :cry:
Just kidding, het is beter zo dat we met onze vaste ploeg aantreden, ook qua sfeer.
Slechter dan dinsdag kan het normaal toch nie worden, en ne speler uit den top 64 van den belgian ranking is altijd een meerwaarde hé :shock:
Ik tip alvast op Nova als een van de grote favorieten dit weekend, als ze hun beste niveau kunnen halen tenminste.

Da's nog tamelijk kort hé? Speciaal ingehouden... ;)
Last edited by wilwiz on 03 Mar 2010, 13:28, edited 4 times in total.

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 03 Mar 2010, 11:34

:D

Idd,red kort deze keer.Normaal haal ik altijd een pak koekskes en een sjatte kaffe als ik in uw posts begin
te lezen maar kzag da da deze keer ni nodig zou zijn ;)

keep up the good work

signed snookerfreakske (een liefhebber van ben's epistels)

wilwiz

Postby wilwiz » 03 Mar 2010, 12:50

Theo, 12 missen aan uw broek?
Gaat het dan over verschillende snookers, of over eene, anders moet da toch al een straf snookerke zijn geweest, als gij dat niet kunt oplossen?
Den Thierry is taktisch wel de sterkste van die mannen, want van potting vind ik zijn ploegmaats dit jaar beter, maar hij wint wel nog de meeste frames omdat ik hem minder aanvallend (minder roekeloos?) vind.
Ge zoudt voor minder even van slag zijn, door zo het frame nog te verliezen.

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 03 Mar 2010, 15:59

ene snooker.Ni al te straf maar kzag het gewoon niet.Wel een paar keer op enkele mm gekomen maar ref(steven) gewoon de regel van de miss niet te onderbreken genomen
De keer dat ik het kortste kwam(ik dacht twee cm,de pat die aant kijken was en beter opgesteld zat zei
zelfs paar mm) was steven ni eens aant kijken,was gewoon me zenne gsm bezig...
Toen vroeg hij aan thierry of ik hem geraakt had....
Thierry zei neen direct miss geroepen.Ik vroeg aan steven :hebt ge wel gezien hoe kort ik kwam?
Enfin twas duidelijk da ze zoveel mogelijk frames wilden nemen om van boven te staan/zo snel mogelijk
kampioen te worden etc
Het klinkt allemaal een beetje sterk/grof maar dat was het gevoel van heel de ploeg van bce.

Theo

wilwiz

Postby wilwiz » 03 Mar 2010, 16:09

Regel van de mis niet te onderbreken? Bestaat dat dan?
Dus ne mis moogt ge niet onderbreken, ook niet bij een goeie poging? Straffen toebak, da's iets nieuw.
Ge had dan ook nog pech dat den arbitter juist een van die mannen was, of ge had die frame waarschijnlijk makkelijk gewonnen.
Als ik de mannen van Nova zie van't weekend en we/ze wat tijd hebben om te kletsen, ga'k daar toch eens naar informeren.
Ik zou nie weten waarom die mannen zo'n haast hebben, kampioen worden ze toch (kan bijna niet anders), tenzij ze er de resterende matchen compleet met hun klak naar gooien.

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 04 Mar 2010, 01:27

Probleem is hé Ben dat wij "gematigd " arbiteren.Daarmee wil ik niet zeggen loskes of niet streng,
maar we houden ergens het leuke van het snookerspel in het achterhoofd.Zoals ge (in alle afdelingen zelfs)
spelers hebt die denken dat ze de real thing zijn in hun spel op tafel(ni letterlijk te nemen aub),hebt ge ook spelers/refs die denken dat ze in het Verenigd koninkrijk aant arbiteren zijn.

Ik vroeg bvb aan steven achteraf waarom een paar van mijn pogingen niet goed genoeg waren in zijn ogen
(remember paar keer enkele mm eraf) was het antwoord :ja,ik zag dat ge die bal via twee banden probeerde dun te raken om zodoende die bal safe te laten liggen :shock:
Ja daar viel mijn broek bijna van af.Ik zei wablief kprobeerde gewoon die bal te raken of denkt gij da ik 50 ptn er voor over heb om een bal op een bepaald punt te raken?
Tja zegt em, da wist ik niet....
Allé er zijn dus ook al spelers/refs die in iemand zijn hersens kunnen zien dacht ik.
Maar vraag maar weg aan die mannen,ik weet er het mijne van.
Alleen de Bart de Peuter heeft mn volledige hoogachting de rest iets minder

signed theo

wilwiz

Postby wilwiz » 04 Mar 2010, 09:41

Den Bart De Peuter is dan ook iemand die al around the block is geweest hé (vanalles heeft meegemaakt), die kerel hebt ge nooit problemen mee (ik toch nie), da's een echt voorbeeld, a role model ;) .
Met de andere twee heb ik in feite ook nog geen problemen gehad, de Steven en den Bart zijn misschien niet de grootste tetterkousen maar den Thierry maakt da ruimschoots goe ;) .
Misschien was de Steven er inderdaad met zijn hoofd niet helemaal bij, en ging hij hier in de fout, vraag is of hij hetzelfde zou doen als de rollen waren omgedraaid uiteraard, denk dat Thierry of Bart ook niet zo happy zou zijn.
Eene keer in onze heenmatch hadden wij ook wel een kleine discussie over ne mis, de Steven vond toen ook dat ik ne keer te streng was, omdat hij nen bal over heel de tafel over 2 banden op 10 a 15 cm of zo miste.
Ik gaf daar ne mis voor, hij vond dit toen een strenge beslissing :shock: en was daar achteraf niet echt over te spreken.
Mijnen uitleg over mijn motivatie omtrent die mis was ook niet helemaal goed uitgedrukt, dat geef ik toe.
De laatste 2 rode ballen lagen toen 30 cm uiteen en hij speelde er net in het midden tussen en liet ook niks achter, dus zei ik maakt een kleine correctie zodat ge wat dichter komt bij ne rode of hem raakt (ik vond in dat geval dat hij eene moest raken of er vlak naast spelen), ge hebt er 2 dicht bijeen die ge kunt raken dus een groot mikvlak (wat in feite niet klopte uiteraard, dat was inderdaad geen geldig argument, net zoals dat van hem bij u), 2e keer was er nen halve meter naast en den 3e keer raakte hij hem maar rood rolde voor't gat.
Ik geef toe dat ik even aarzelde, ik wou toen zeker zijn van m'n beslissing, het was quasi gelijke stand met nog 2 rode ballen op tafel, en mijn beslissing had dus wel invloed op de afloop van het frame (altijd aanleiding tot discussie zoiets hé, en ook moeilijk voor nen amateur arbitter), maar daardoor moogt ge u niet laten leiden uiteraard, dus dacht ik toen even na en ik kwam toen tot de conclusie dat ik in het begin van het frame ook een mis zou geven, maar dan wordt daar meestal geen probleem van gemaakt uiteraard.
Iemand die lakser arbitreert zou misschien geene mis gegeven hebben, en aangezien het hier op een beslissend moment was... you get the picture, maar ik kon ook moeilijk geene geven vond ik want dan deed ik m'n eigen ploeg (Johan) onrecht aan.
Johan speelde ne goeie snooker, en Steven moest dan ook maar een goeie poging doen, het feit dat hij er de 3e keer los op speelde bewijst dan ook dat hij beter kon dan bij z'n eerste poging nietwaar...
Maar het is soms niet makkelijk, en ge hebt nog altijd maar luttele seconden of zo om te beslissen hé.
The rise to the top gaat misschien een beetke rap voor nova, ze komen nog altijd van 3e en ik kan mij moeilijk voorstellen dat ze daar even streng waren...
Het is nooit makkelijk als ge van afdeling wisselt op dat vlak, dat weten wij ook, maar tegen het einde van het seizoen zou dat toch al moeten lukken uiteraard.
iedereen arbitreert uiteraard op zijn manier, misschien dat Steven al enkele keren in zijn ogen streng is beoordeeld, en dat hij dit daarom nu zelf ook doet, al dan niet correct.
Maar het positieve voor hen is dat ze ook op dat vlak al klaar zijn voor 1ste, daar is men meestal ook zo streng, dus hoeven ze zich daar al niet aan aan te passen.
Het is wel sneu voor u natuurlijk.
Wat vond Thierry trouwens zelf ervan? Vond die het ook elke keer ne mis waard?

ballgame lover
Highest Break: 48
Club: on my own

Postby ballgame lover » 04 Mar 2010, 10:10

en daaar gaaaaan we weer....
nu was het eens rustig.....ppfff

wilwiz

Postby wilwiz » 04 Mar 2010, 10:54

als het rustig zou blijven, wat zoudt ge dan hier op't forum moete lezen, niks toch, nietwaar?
als ik wil weten wat er in den theo z'n matchke is gebeurd, dan vraag ik daarnaar, wat is het probleem juist?
het was hier inderdaad rustig in dit topic, wie had dat durven denken als er 3 weken geen competitie is.... :shock:
niks verplicht u ook van dit te lezen, ge kunt ook gewoon in uwe zetel gaan zitten en niks doen, dan is het ook rustig.
knapt een uiltje, leest een boekske, whatever.
me dunkt toch dat gij enkele issues hebt, alleen gij moogt hier dingen schrijven of zo en het moet beperkt blijven tot 5 regelkes?
raar da'k da niet heb zien staan in de forumregels, waarschijnlijk is die paragraaf nog maar recent toegevoegd, dedju, hoe heb'k dat kunnen missen? Maar gij stelt hier de regels op zeker? Ook waarover gepraat mag worden en wat niet.
Ik weet niet wat gij hier wilt lezen, maar het spijt mij dat het niet aan uw verwachtingen voldoet, misschien is een spannend boek geschikter voor u.
Ik zeg toch ook nie, bgl, schrijft eens wat langere posts jong, altijd maar een paar regelkes, pfff, en zegt nu eens wat het probleem is... ik moet daar altijd naar vragen, want ge blijft meestal nogal vaag. da's 't nadeel van maar 2 lijntjes te schrijven zekers. of zijt gij de man van de one- (of two) liners?
of is het omdat het weer over ne mis gaat, ik geef toe, als er ergens discussie omtrent is, gaat het meestal daarover (toch raar hé... :shock: ), misschien moeten we daarover inderdaad gewoon niets meer zeggen, dan zou het misschien pas rustig zijn, maar als er bij den Theo z'n ploegske iets voorvalt, dan interesseert me dat als voormalig clubgenoot, sorry dat ik u daarmee stoor tijdens uw siesta, ik zal proberen wat stiller te schrijven, ik wil uw rust niet verstoren.
ge kunt ook enkel de berichten lezen van de andere posters, dan hebt ge van mij geen last.
maar ik zou vooral willen vragen van eens ne keer on topic te blijven (dit topic gaat over matchen uit 2e afdeling).
Is het uw opzet om een beetje rel in de keet te schoppen of zo, want dat gaat niet lukken vrees ik, ik wind me niet zo snel op, maar 'k heb hier wel genoeg tijd om te reageren.
ik moet u toch eens ne keer geschoffeerd hebben blijkbaar, kan bijna nie anders als ge zo gefrustreerd rondloopt, dat gebeurt soms, ben me daarvan bewust, ik ben niet altijd een schoolvoorbeeld van voorbeeldig gedrag zoals zovelen, zij het bewust of onbewust, maar soit, als gij uwen tijd daarin wilt steken met (onnozele, beside the point...) reacties te geven op alles da'k hier schrijf, be my guest, ne mens moet inderdaad z'n bezigheid hebben, leef en laat leven.
ik hou me hier bezig met over de snooker te praten denk ik, gij hebt blijkbaar andere bedoelingen (weet ik veel wat, maar ne mens moet z'n hobbies hebben nietwaar), want niks da gij in deze topic al hebt komen posten heeft ook maar iets te maken met 2e afdeling denk ik, gij schuimt gewoon de forums af om wat commentaar te geven of zo?
nu ben ik hier trouwens ook off topic bezig, kunnen we voor uw commentaar op mijn posts geen aparte topic openen, want deze laatste posts hebben niks met 2de te maken en gaan de anderen niet aan?
misschien moet de moderator deze berichtjes dan maar even verplaatsen indien mogelijk, voor mijn part mogen die gewoon verwijderd worden ook, heeft toch niks met snooker te maken.
Ik zal daar dan iets schrijven en gij kunt u daarop uitleven... misschien kunt ge daar dan zeggen wat in feite het echte probleem is? Of zijt ge gewoon een beetke onverdraagzaam en storen de kleinste dingen u al?
Dat moet wel ambetant zijn in 't dagelijks leven... :roll:
Er bestaan misschien wel forums voor zulke problemen ook.
Is dit de reactie die ge zocht, en zijt ge nu content? Want al dat gelul over 2e afdeling verveelt u toch maar hé, maar dit is aan u gericht, dus dat interesseert u misschien wel.
voila, en nu waarschijnlijk uw reactie in 2 regelkes of minder? ik zie het al voor me.
zet het hier gewoon neer, en dan zal ik u gelijk geven.
en nogmaals, ik weet niet wie gij zijt (houden zo) en heb met geen enkele speler grote problemen (andersom iets meer blijkbaar), en ik reageer hier dan ook enkel maar op uw opmerkingen.
ik heb er geen probleem mee dat iemand hier z'n gedacht zegt, zolang het over snooker gaat, to the point is en in het juiste topic, wat hier volgens mij niet het geval is...
dus ik zou zeggen opent ne nieuwen topic, noemt dat "problemen met (posts van den) Ben" en doet daar uw beklag... ik ben zeker dat ge daar meer dan 2 regels over kunt schrijven, maar misschien kunnen we dan beter naar een ander forum verhuizen, want dat heeft niet met snooker te maken.
'k zou er nog een paragraafke of 17 kunnen bijzetten om u te plagen, maar'k ga't maar laten...
en als het u een troost mag zijn, op het einde van het seizoen wordt heel deze topic toch terug verwijderd hoor, en dan kan uw rust terugkeren.

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 04 Mar 2010, 14:56

ballgame lover wrote:en daaar gaaaaan we weer....
nu was het eens rustig.....ppfff

Niemand zegt da ge da moet lezen hé.

Zoegepéj! :geek:

Return to “Archief Antwerpen”