boetes

snookerke
Highest Break: 145

boetes

Postby snookerke » 30 Jul 2012, 17:44

Nu kom ik van de week voor de eerste x terug in de club en zie daar een.lijst met boetes uithangen .
Zie ik mijn naam daar bij tussen staan met een boete van 15 € van de laatste ranking waar ik forfait gegeven had wegens ziekte.

Nu , die boete zal ik dus wel betalen. Maar waarom moet ik 15€ betalen terwijl ik ten eerste
a. op voorhand gebeld had.
b. andere 12€ moeten betalen voor forfait die er dan eerst een.match spelen en dan stoppen. veel erger.
c. bepaalde persoon er niet opstaat met een forfait boete voor in een halve finale forfait te geven, wat helemaal niet kan vindt.ik.

forfait is forfait .
Iedereen gelijk.

buks
Highest Break: 52

Re: boetes

Postby buks » 30 Jul 2012, 18:39

snookerke wrote:Iedereen gelijk.

Dit is al jaren iets dat ze in de snookerbond niet kennen.

De_Ludo
Highest Break: 79

Postby De_Ludo » 31 Jul 2012, 08:25

Snookerke,

was dat een A of een B ranking ?
A-ranking is 15 euro inschrijvingsgeld.
En dat is geen boete. Uw inschrijvingsgeld zit mee verrekend in het bepalen van de prijzenpot.
Dus als je inschrijft, moet dat geld van ergens komen.
Diegene die forfait heeft gegeven in de halve zal zijn prijzengeld normaal niet krijgen(zie reglement) :shock:

En Buks, in Antwerpen geeft men bijna geen boetes, alleen als het echt moet.
Tot één jaar geleden was dat zo, en ik zie niet in waarom dat zou veranderen.
Als ik van u was zou ik in het bestuur gaan, kan je alles regelen zoals het moet (succes ermee :mrgreen: )

De_Ludo

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 31 Jul 2012, 09:32

Ik heb dit jaar ook 15€ boete gekregen wegens een verwittigd forfait, ik vind deze beslissing eerlijk.

buks
Highest Break: 52

Postby buks » 31 Jul 2012, 18:54

De_Ludo wrote:Snookerke,
En Buks, in Antwerpen geeft men bijna geen boetes, alleen als het echt moet.
Tot één jaar geleden was dat zo, en ik zie niet in waarom dat zou veranderen.

Ik heb ook niet beweerd dat dit zou moeten veranderen. Ik ben zelf voorstander van zo weinig mogelijk boetes want uiteindelijk wil het gros van de spelers enkel plezier beleven aan het snookeren.

Als ik van u was zou ik in het bestuur gaan, kan je alles regelen zoals het moet (succes ermee :mrgreen: )

't ja, dat is dan weer een typische reactie als er ergens iets van kritiek valt.

Het ging hem weldegelijk over het feit dat bepaalde zaken waarvoor er boetes of sancties worden opgelegd voor bepaalde spelers wel tellen en voor andere dan weer niet. Dit zorgt er ook voor dat er spelers afhaken.

Kevinvhs
Belgium Ranking: 1
Highest Break: 144

Postby Kevinvhs » 19 Aug 2012, 10:39

Dat is geen boet he maar gewoon u inschrijving betalen , omdat je ingeschreven hebt. Dat is niet meer dan logisch en normaal aangezien het prijzenpotje ervan berekend is...

Greetzzz.

Return to “Archief Antwerpen”