Zaterdag 28 mei op het BK te Duffel

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Zaterdag 28 mei op het BK te Duffel

Postby luchtzak » 28 May 2011, 22:20

Zaterdag 28 mei vanaf 14 uur doorgebracht in de Pollepel te Duffel, kwartfinales bij de mannen waren reeds gespeeld (Haneveer - Van Den Bossche 5-1, Brecel - Ruyters 5-2, Bullen - Van Velthoven 5-4 dan ook Kaerts - Hanssens 3-5)

14 uur: Guy Rolland tegen André Slegers waren reeds aan hun wedstrijd begonnen

Eerste verrassing: Isabel Jonckheere versloeg Wendy Jans met 4-0 niets op aan te merken!

Nog verrassend bij de cadetten: Michiel Hulschbosch stond 3-1 voor maar Jeff Jacobs kon het toch nog winnen: 4-3

Ondertussen stond het bij Slegers-Rolland 1-1

Bij de Masters 40+ kon Kurt Desplenter snel een 2-0 voorsprong opbouwen die hij niet meer afgaf, ik denk dat Peter Bullen té veel aan zijn halve finale aan het denken was en misschien nog aan zijn nipte 5-4 overwinning op Van Velthoven? 4-2 voor Desplenter!

Slegers loopt uit tot 2-1, ik denk dat het al 1530 is!

Van de dubbels finale niet veel gezien! Daar werdt het 5-1 voor Groessens/Feyten ten nadele van Kaerts/Mens

Rond 1700 ging de halve finale wedstrijd van Haneveer tegen Hanssens van start, toen stond het 2-2 in de Masters 50+ finale!

Na een 6-2 overwinning van Haneveer stonden de bordjes in de andere halve finale tussen Brecel en Bullen op 2-1 Brecel, de Masters 50+ finale was dan nog bezig, 3-2 voor Rolland!

Rond 1900 valt het verdict in de Masters 50+ finale: 4-2 voor Guy Rolland (5 uur wedstrijd aub! Héél tactische match!)

Dan de halve finale Brecel - Bullen, Peter kon 4 frames op den troth winnen om een 5-2 voorsprong op te bouwen, strong matchplay! Brecel antwoord met een 104 break (het waarom hij nonchalant de zwarte foutief wegkeilt om de hoogste break op 111 te brengen terwijl Haneveer 107 heeft (tegen mij grrr! ;-) ) ontsnapt mij even!) Met een break van 60 nadert Luca tot 5-4, maar in een spannend 10e frame kan Peter de wedstrijd clinchen 6-4!

Morgen finale zonder mij, 't is familiedag, maar ik zal het wel horen hé ;-)

Return to “Archive BR - NR”