Gevraagd: méér respect voor de uitbaters!!!

BVanTiggelen

Gevraagd: méér respect voor de uitbaters!!!

Postby BVanTiggelen » 06 Dec 2010, 15:07

Joepie!!! Volgend weekend belgium ranking!!!!! Hoi, hoi, hoi.

Oei, Oei, Oei. Er staan wedstrijden gepland vanaf 08u45???? Al goe dat ik eens op da forum kijk hier, want anders had ik van niets geweten. Vroeger begon de br altijd om 10u. Dat wil dus zeggen dat ik nu om 04u moet opstaan ipv 06u.

Aai, Aai, Aai. Voor hetzelfde geld ben ik pas om 05u dicht???? Hoe ga ik dat oplossen????

Amaai, amaai, amaai. En niemand van de organisatie die mij hiervan op de hoogte brengt?????

Weet ge wat. Ik zal mijn best doen om zo vroeg open te doen, in het slechtste geval zijn de tafels niet gekuist, zijn de ballen niet gekuist, is de zaak nog niet gekuist.

Tis ook te hopen dat ze met de planning rekening hebben gehouden met het aantal beschikbare tafels. Ik vermoed in Trianon 6 tafels en in de Leug 9 tafels tot 14u, vanaf 14u 6 tafels beschikbaar. Tis maar da iedereen het weet hé.

upperuk
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 102
Club: Trianon

Re: Gevraagd: méér respect voor de uitbaters!!!

Postby upperuk » 06 Dec 2010, 18:05

Ja Bert, ge hebt daar wel een punt.

De organisatie gaat blijkbaar van vanalles zomaar uit, terwijl wij als clubuitbaters eigenlijk van niets weten. Er wordt niet gecommuniceerd. Terwijl ze blij mogen zijn dat er zo'n "zotten" als ons zijn, die hun club ten dienste stellen voor de bond en er dan nog voor moeten betalen ook. Ergens klopt er toch iets niet hoor, en ik vermoed dat het er in de toekomst niet op zal verbeteren. Maar enfin, wij hebben toegestemd om de BR te houden, dus zullen we maar ons uiterste best doen om alles in orde te krijgen, en een heel weekend als ne zombie rond te lopen.

Applausje voor onszelf!!!!
:o)

Raf
uitbater Trianon

snookerke
Highest Break: 145

Postby snookerke » 07 Dec 2010, 12:05

Was vorige BR ook zo vroeg manne :(

Deed wat zeer in't weekend maar de lekkere gratis koffiekoeken ginder hebben onze pijn verzacht :lol: hint hint ;) :P

peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141
Club: De Komma

Postby peterbullen » 08 Dec 2010, 12:28

snookerke wrote:Was vorige BR ook zo vroeg manne :(

Deed wat zeer in't weekend maar de lekkere gratis koffiekoeken ginder hebben onze pijn verzacht :lol: hint hint ;) :P

ah toch ene die da leuk vond.. hehe!

snookerke
Highest Break: 145

Postby snookerke » 09 Dec 2010, 10:59

Ni alleen die koeken waren goed.

De BBQ was ook lekker :D

Een gezellige zaak vond ik, jammer dat ik een uur moet rijden.

Anders... :D

Return to “Archive BR - NR”