BK dubbels 2012

Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

BK dubbels 2012

Postby Anthony » 04 May 2012, 13:22

Hi,

hebben we nog geen uren wanneer we moeten spelen !

edde
Highest Break: 99
Club: De Leug

Re: BK dubbels 2012

Postby edde » 05 May 2012, 08:43

Ik vind ook dat ze deze wel mogen geven nu!!! 't is toch maar een week nie meer!! :twisted: :shock:

cue-action
Belgium Ranking: 32
Highest Break: 125

Postby cue-action » 06 May 2012, 14:06

Uren eindelijk online: www.bbsa-snooker.be

snookerjunkie

Postby snookerjunkie » 12 May 2012, 14:23

Ergens een loting of live scoring???? Of moet dit nog gebeuren met de postduif of misschien de E-MEEUW!!!!!

Kevinvhs
Belgium Ranking: 1
Highest Break: 144

Postby Kevinvhs » 12 May 2012, 22:11

De postduif is meestal het verkeerde adres , en de e-meeuw is meestal wat later ... Ik denk eerder dat het de poney express word of hoe dan ook te laat op de wespsite :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Het is ook allemaal een beetje over zwaluwd door andere facetten die ermee gepaard gaan denk ik ....

Dierlijke groeten,

:mrgreen: :mrgreen:

Jürgen79
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Postby Jürgen79 » 13 May 2012, 00:51

Nu ga ik nog eens iets posten waardoor ik misschien commentaar ga krijgen maar door de jaren heen probeer ik iedereen te begrijpen en positief te zijn ivm snooker.
Wanneer ik een regelement lees dan leef ik dat ook na.
Gisteren speel ik BK Dubbels en zie ik mensen snookeren zonder gillet(3 personen) en zonder geklede broek(1 persoon). Waarom moet ik dan altijd in orde zijn???

marc_dierens

Postby marc_dierens » 13 May 2012, 07:10

Jürgen79 wrote:Nu ga ik nog eens iets posten waardoor ik misschien commentaar ga krijgen maar door de jaren heen probeer ik iedereen te begrijpen en positief te zijn ivm snooker.
Wanneer ik een regelement lees dan leef ik dat ook na.
Gisteren speel ik BK Dubbels en zie ik mensen snookeren zonder gillet(3 personen) en zonder geklede broek(1 persoon). Waarom moet ik dan altijd in orde zijn???

Volledig mee akkoord. Ik zag met en zonder strik, foute broek, foute schoenen. Het is altijd hetzelfde, op elk tornooi dat ik speel. Nu is dat voor mij eerlijk gezegd minder belangrijk dan de tafel, maar het is inderdaad erg om te zoen hoe sommigen meer mogen dan anderen.

Rupert
Highest Break: -1

Postby Rupert » 13 May 2012, 09:35

Ik heb daar ook iemand gezien met 1 kg ijzerbeslag op zijn broek. Ik heb één van de zaalwachters daar op attent gemaakt. Ik weet echter niet welke actie er werd ondernomen, daar we onmiddellijk daarna vertrokken zijn. :oops:

Die persoon (met zijn ijzerbeslag) stond daar met een andere zaalwachter in zijn hoek. Er zijn slechts 2 mogelijkheden. Ofwel was er de opdracht om niets te zeggten. Ofwel heeft men halfblinde of blinde zaalwachters in dienst. :shock:

Misschien nog een 3de mogelijkheid. Dat de zaalwachter niets durfde te zeggen omdat diene kerel toch wel vrij groot was. Het was in ieder geval zeer bewonderenswaardig van diene zaalwachter dat hij streng rondkeek en ondertussen moest doen of deed dat hij niets zag. Slopend niet waar. :roll:

Vraag maar eens aan de spelersraad hoe het er aan toe gaat in sommige vergaderingen. Wanneer ik een versoepeling van kledij vraag (bvb hemden met lijnen toestaan) dan zijn er mensen die dadelijk beginnen met verplichtingen uit Groot-Brittanië, etc. Wanneer ik daarna verbaliseer, dan vinden diezelfde personen wel dat ik gelijk heb, maar dat het een beetje overdreven is. En wanneer diezelfde mensen zelf een tornooi leiden dan staan ze 's morgens op met een aanval van acute blindheid. O.a. personen die notabene tegen de versoepeling zijn.

Ik heb geen probleem met reglementen, maar als je die zelf maakt, dan dienen die om te worden toegepast en niet om de populaire Charel uit te hangen naar de spelers toe. "Hey spelerA.., ge weet toch dat ge een verkeerde broek aan hebt hé. Allez, omdat gij het zijt is't goed. Probeert er is iets aan te doen"

Dit wordt dan meestal tegen iemand gezegd die reeds 15 jaar rankings meedoet. Maar pas op als ge ruzie met diene verantwoordelijke hebt, want dan hebt ge het vlaggen. Goe bezig. Een reglementje voor eigen gebruik noem ik zoiets. Hoe voorkomt men dat. Simpel : iedereen die in overtreding is beboeten. Geen uitzoenderingen toestaan. Dit is voor mij de eerlijkste manier. :roll:
Opgepast hé; gelukkig zijn niet alle verantwoordelijken zoals hierboven.

Rupert

snookerke
Highest Break: 145

Postby snookerke » 13 May 2012, 15:07

Ik heb vandaag nog gevraagd of een gillet verplicht was aan de wedstrijdleiding , en kreeg als antwoord. JA DAT IS VERPLICHT.
WEL WAAROM STOND DAAR DAN IEMAND VAN HET BBSA BESTUUR TE SPELEN ZONDER GILLET !!!!

Ander wetten voor die mannen zeker.
Verziekte verzeken vriendenpolitiek.

Kl......

Rupert
Highest Break: -1

Postby Rupert » 13 May 2012, 17:34

Fotoke pakken met uwe GSM en op het forum zetten. :idea:
Of waarom zegt ge zijn naam niet? Soms schrik?
Dan weet tenminste al iedereen wie het is. Ik zeg al jaren dat er sommigen van het Bestuur denken dat ze een soort van palementaire immuniteit hebben.

Ik heb reeds verschillende keren gevraagd aan de heren bestuurders van BBSA om bestuurders, ook de gewestelijke dubbel te penalizeren bij overtredingen. De meeste vinden dat er over.

Waarom? Als ge van plan zijt het goede voorbeeld te geven, dan moet ge toch geen angst van die maatregel hebben. Ik vrees dat de meeste bestuurders tegen zijn omdat ze boter op hun hoofd hebben.

Ik heb zelfs een ander voorstel; als zij akkoord gaan met een dubbele boete zal ik persoonlijk (ingeval dat ik een boete krijg) mijn boete met 4 vermenigvuldigen. Ik heb hier geen angst voor omdat ik van plan ben om steeds in orde te zijn. Dit geldt enkel zolang ik tuchtvoorzitter ben. Waar zitten de durvers? :twisted:

Persoonlijk ben ik ook te vinden om de tornooileiding een fikse boete te geven, wanneer ze toelaten dat mensen niet in orde zijn.

De laatste rel rond mijn persoon(tje) was omdat ik gezegd had dat ik eens zou komen kijken op de BR en NR in de verschillende gewesten, om boetes uit te delen aan spelers die niet in orde zijn.

Sommige bestuurders uit Oost-Vlaanderen en Limburg stonden gereed om mij te lynchen. :cry: :twisted: Gewoonweg blindelings de reglementen toepassen zit er voor sommigen niet in, vrees ik.

Zij maken zelf de wetten, maar pas op als ge aan hun een boete geeft hé.
Gelukkig zijn er minder en minder bestuurders die nog in overtreding zijn. Want, als ik het zie schrijf ik onmiddellijk de boete uit. :mrgreen:

Allez soit. Misschien zal er ooit beterschap komen.

Rupert :twisted:

snookerke

Postby snookerke » 13 May 2012, 19:08

Op de naam kan ik ni komen. maar hij heeft EEN GROTE WITTE BAARD. EN IS ALTIJD DE EERSTE VOOR TE KREFTEN

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 13 May 2012, 19:14

Gisteren dubbels gespeeld met mijn nieuwe dubbelspartner Sybren Sokolowski! En we hebben ons vel duur verkocht maar het mocht niet zijn, tegen Jan Corten & Maarten Put werd het 2-3.

1-0 voorsprong dan 1-1 gelijk, onze 2 tegenstanders wisten duidelijk héél goed wat 'fout en een miss' betekende :roll: bon soit, terug vechten en 2-1 voorsprong nemen, 2-2 terug gelijk. In het beslissende frame komen we snel op een 20-tal punten achterstand, we vechten terug, onze Sybren maakt een bangelijke rode maar zijn witte rolt op zwart en gaat in-off (die zwarte lag in de pocket te wachten om gepot te worden), ipv bijna gelijke punten wéér een achterstand van 18 punten en dat was de doodsteek. Toegegeven: ik heb ook niet mijn beste spel bovengehaald :twisted: Volgend jaar opnieuw met Sybren spelen dan gaan we voor de titel ! ;-)

zaitchik
Highest Break: 0
Club: De Komma

Postby zaitchik » 13 May 2012, 19:36

snookerke wrote:WEL WAAROM STOND DAAR DAN IEMAND VAN HET BBSA BESTUUR TE SPELEN ZONDER GILLET !!!!

En twee posts verder zou het gaan over iemand met een lange witte baard

Als ik over dezelfde speeltabel beschik als jullie stonden er vandaag slechts twee BBSA-bestuurders op het speelschema van de dubbels. En ik kan U verzekeren dat geen van beiden een baard hebben ...

snookerke

Postby snookerke » 13 May 2012, 21:23

Zou kunnen he. die veranderen nogal dikwijls dit jaar.

snookerke

Postby snookerke » 13 May 2012, 21:26

Vraag de juiste naam aan de leiding. had er iets van gezegd . Dus die weet wie.

snookerke

Postby snookerke » 13 May 2012, 21:27

zaitchik wrote:
snookerke wrote:WEL WAAROM STOND DAAR DAN IEMAND VAN HET BBSA BESTUUR TE SPELEN ZONDER GILLET !!!!

En twee posts verder zou het gaan over iemand met een lange witte baard

Als ik over dezelfde speeltabel beschik als jullie stonden er vandaag slechts twee BBSA-bestuurders op het speelschema van de dubbels. En ik kan U verzekeren dat geen van beiden een baard hebben ...

Zou inderdaad kunnen . rr waren er twee zonder aan het spelen ;-)

luchtzak

Postby luchtzak » 14 May 2012, 04:44

Halve finales:

Alain Vandersteen/Pascal Raes - Peter Bullen/Patrick Delsemme
Mario Van Herk/Peter Bertens - xx/xx

peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141
Club: De Komma

Postby peterbullen » 14 May 2012, 11:02

luchtzak wrote:Halve finales:

Alain Vandersteen/Pascal Raes - Peter Bullen/Patrick Delsemme
Mario Van Herk/Peter Bertens - xx/xx

ik denk Bossie en Jimmy

snookerjunkie

Postby snookerjunkie » 14 May 2012, 11:24

Het is inderdaad Bossie en jimmy!!!

En die van het bestuur zonder gilet was Daniel Bontinck, nu weet ik niet of die in het bestuur zit, maar aangezien hij een topreferee is moet hij toch weten dat een gilet verplicht is!

Onze tweede wedstrijd hadden we vooraf al gewonnen omdat onze tegenstanders geen gilets aan hadden! Bij de eerste wedstrijd hadden die mannen een verwittiging gekregen en omdatbze bij de tweede wedstrijd in gebreke bleven,verlies!!! Voor mij ook pure onzin, ze hadden gewoon niet mogen starten! Ze wisten niet dat dat verplicht was!!!

Donderdag de halve!!!!
Grtzz
Mario

luchtzak

Postby luchtzak » 14 May 2012, 12:50

snookerjunkie wrote:Onze tweede wedstrijd hadden we vooraf al gewonnen omdat onze tegenstanders geen gilets aan hadden! Bij de eerste wedstrijd hadden die mannen een verwittiging gekregen en omdatbze bij de tweede wedstrijd in gebreke bleven,verlies!!! Voor mij ook pure onzin, ze hadden gewoon niet mogen starten! Ze wisten niet dat dat verplicht was!!!

Competitievervalsing! 't was verschrikkelijk warm en zonder gilet koel je makkelijker af!

Return to “Archive BC Snooker”