Planning BK 2012!

peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141
Club: De Komma

Re: Planning BK 2012!

Postby peterbullen » 09 Feb 2012, 13:00

RAFCSTEVIE
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 135
Club: TRIANON KONTICH

Postby RAFCSTEVIE » 10 Feb 2012, 09:19

Plukkie wrote:BBSA had niks te maken met PTC. Dat was een organisatie van Worldsnooker en enkele private personen.
Dus vrees dat zoiets is zoals appelen met peren vergelijken.
Het is natuurlijk heel jammer dat het BK plots wordt gedegradeerd tot een clubgebeuren, met alle respect voor de betreffende club uiteraard.
Anderzijds komt het er gewoon op aan om de ballen in het mandje te leggen, eender waar het is. Als de tafels in orde zijn, de belichting ok is, en de zaal stil is moet ook dat lukken. Misschien is het nog in het voordeel van velen die niet gewoon zijn om in venues te spelen.
Waarschijnlijk zal het financiele wel de hoofdreden zijn, want snooker heeft in Belgie nu eenmaal niet veel armslag.
Misschien moet er maar eens een fervent snookerliefhebber opstaan die uit idealisme een zaal gratis ter beschikking stelt? Want de vorige venues zullen ook wel hun prijs gehad hebben.
De ontgoocheling overheerst, maar het is nu niet anders. Als spelers kunnen we er enkel het beste van maken en er een mooi tornooi van maken.
in het buitenland gaan nationale kampioenschappen meestal in clubs door. Zelfs in de UK worden in clubs grote tornooien georganiseerd en nog niet zo heel lang geleden waren zelfs bepaalde qualifiers in clubs.
maw, we zijn al enkele jaren verwend. En toen het in de venues doorging was er ook altijd veel kritiek op vanalles en nog wat. We gaan nooit helemaal tevreden zijn. Dat ligt nu eenmaal in de aard van het beestje.
Maar laat ons de essentie niet vergeten. Het draait om snooker en ballen potten.
Eender waar die tafel staat

Net op facebook gelezen dat Tino zijn zaal te Duffel GRATIS ter beschikking stelt !!!

Waarom niet naar daar dan ?????????????????

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 10 Feb 2012, 10:32

In een venue staan de tafels een ganse week onder een zeil, zal St. Martinus zijn deuren dan sluiten tijdens het BK zodat de tafels in topconditie blijven of mogen mijn klein mannen in de week eens met de balletjes komen knikkeren ? ;-)

Of gaat men de tafels tijdens de week verhuren. :| En dan kunnen we komen trainen! ;-)

Tolly
Highest Break: 0

Postby Tolly » 10 Feb 2012, 19:54

Beste luchtzak,

U kan zéér zeker komen trainen,ook met uw klein mannen !!!!
dit zal dan wel echter op tafel 4-5-6 zijn...de enige tafels die zich niet onder een zeil zullen bevinden...
weet dan wel dat je een paar dagen op voorhand belt voor reservatie,onze club telt immers meer dan 100 leden en die hebben ook maar 3 tafels tot hun beschikking !!!! één van de VOORDELEN van het BK bij ons
Ik kan hier een hele polemiek opstellen ivm het BK,cijfers voorleggen,wie wel-niet pro gestemd heeft voor een venue...maar dit is niet de bedoeling. Alles heeft te maken met besparingen,het kostenplaatje !!! niet van Tino zijn kant,dus....duidelijk toch waar de kosten vandaan komen...
Iedereen heeft recht op zijn mening,en dat respecteer ik ten zeerste,maar het in belachelijke trekken van mijn vrouw haar zaak (martinus),vind ik niet sportief !!
Het EK landen werd daar 5j geleden ook georganiseerd en werd succesvol volbracht,ook al is de kans groot dat het BK maar éénmaal in de Martinus zal doorgaan,ook nu zal iedereen van de zaak al het mogelijke doen om één ieder het zo aangenaam mogelijk te maken.

Met dank,
Tollenaere Pascal.

luchtzak

Postby luchtzak » 10 Feb 2012, 20:45

Tolly wrote:U kan zéér zeker komen trainen,ook met uw klein mannen !!!!
dit zal dan wel echter op tafel 4-5-6 zijn...de enige tafels die zich niet onder een zeil zullen bevinden...
weet dan wel dat je een paar dagen op voorhand belt voor reservatie,onze club telt immers meer dan 100 leden en die hebben ook maar 3 tafels tot hun beschikking !!!!

Bedankt om te melden dat de tafels in de loop van het BK niet gebruikt zullen worden voor recreanten en klein mannen gelijk de mijne, sta mij trouwens toe om mijn eigen mening te hebben over het komende BK, zoals iedereen een mening heeft.

JosV
Belgium Ranking: 28
Highest Break: 78
Club: Riley Inn Genk

Postby JosV » 10 Feb 2012, 22:50

Tolly wrote:Beste luchtzak,

U kan zéér zeker komen trainen,ook met uw klein mannen !!!!
weet dan wel dat je een paar dagen op voorhand belt voor reservatie,onze club telt immers meer dan 100 leden en die hebben ook maar 3 tafels tot hun beschikking !!!! één van de VOORDELEN van het BK bij ons
Ik kan hier een hele polemiek opstellen ivm het BK,cijfers voorleggen,wie wel-niet pro gestemd heeft voor een venue...maar dit is niet de bedoeling. Alles heeft te maken met besparingen,het kostenplaatje !!! niet van Tino zijn kant,dus....duidelijk toch waar de kosten vandaan komen...
Iedereen heeft recht op zijn mening,en dat respecteer ik ten zeerste,maar het in belachelijke trekken van mijn vrouw haar zaak (martinus),vind ik niet sportief !!
Het EK landen werd daar 5j geleden ook georganiseerd en werd succesvol volbracht,ook al is de kans groot dat het BK maar éénmaal in de Martinus zal doorgaan,ook nu zal iedereen van de zaak al het mogelijke doen om één ieder het zo aangenaam mogelijk te maken.

Met dank,
Tollenaere Pascal.

Beste Pascal,

Voor zover ik op dit forum tot nog toe kan lezen, is er toch niemand die ook maar de bedoeling heeft gehad om jullie zaak belachelijk te maken. Ik was onlangs voor de eerste keer in St-Martinus voor de BR, jullie hebben een zeer mooie, verzorgde zaak. Voor mijn part mogen jullie volgend seizoen alle BR-tornooien organiseren, maar een BK hoort gewoon niet thuis in een club. Jij kan daar waarschijnlijk niet veel aan doen, het is een beslissing van de bond. Maar bij het overgrote deel van de spelers heerst het gevoel van : 'dit wordt gewoon de zesde BR van het seizoen, ipv een BK'. Ik begrijp maar al te goed dat jullie St-Martinus in dit geval willen beschermen, maar een forum is nu eenmaal een plek waar meningen geuit worden, en in dit geval is het jammer voor jullie, maar het is heel goed merkbaar dat zo goed als geen enkele speler achter deze beslissing staat.

Grtz en tot ergens in mei,

Jos

loverboy
Highest Break: 127

Postby loverboy » 08 Mar 2012, 17:13

blijkbaar is het nu totaal nog niet zeker dat het in Gent zal plaats vinden ?
Wat voor nen boel is me dat ?
En wat moet ik met mijn voorschot doen die ik al aan het hotel in Gent betaald heb (voor één maand ...) 8-)

cue-action
Belgium Ranking: 32
Highest Break: 125

Postby cue-action » 08 Mar 2012, 18:29

Ik weet een goei plek met: ruime parking, nieuwe tafels, grote tribunes, zonovergoten terras, nieuwe tafels en tennisbabes.

Duffel, here we come! :twisted:

luchtzak

Postby luchtzak » 08 Mar 2012, 21:11

cue-action wrote:Ik weet een goei plek met: ruime parking, nieuwe tafels, grote tribunes, zonovergoten terras, nieuwe tafels en tennisbabes.

Duffel, here we come! :twisted:

Laten we eerst de bijzondere algemene vergadering afwachten!

zaitchik
Highest Break: 0
Club: De Komma

Postby zaitchik » 14 Mar 2012, 17:43

Bijzondere Algemene Vergadering ?
Ze weten zelfs ni hoe ze zo'n ding moeten bijeen roepen ... !!!
Volgens mij tijd om de onbekwamen bovenaan de ladder te doen vallen :?:

Hendrik

Postby Hendrik » 16 Mar 2012, 08:42

ik vraag mij af wie hier den boel aan het verzieken is?
het is dus duidelijk zoals ik al eerder aanhaalde dat er hier persoonlijke kwesties
worden uitgevochten en dit ten koste van alles, vooral de spelers zijn hier de dupe van!

loverboy
Highest Break: 127

Postby loverboy » 30 Mar 2012, 10:49

gisteren in de wandelgangen gehoord dat wanneer er geen BK in een venue gespeeld wordt, er helemaal GEEN BK komt, een aantal hooggeplaatste personen zouden daar voor zorgen...
Let op : wandelgangpraat maar vond het wel 8-) om de discussie een beetje aan te wakkeren.

FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 30 Mar 2012, 12:30

Ik hoor den laatsten tijd wel meer onrustwekkende berichten in de wandelgangen... :roll: :?

grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Postby grotenbees » 30 Mar 2012, 12:46

FrenzY wrote:Ik hoor den laatsten tijd wel meer onrustwekkende berichten in de wandelgangen... :roll: :?

waar zijn die gangen ergens ? kzou daar ook wel ne keer willen gaan wandelen

POTBLACK
Highest Break: 138

Postby POTBLACK » 30 Mar 2012, 13:25

Noem mij 1 provincie waar het momenteel niet rommelt en waar iedereen tevreden is...

dergelijke 'geruchten' de wereld insturen is enkel nog olie op het vuur gieten. Laat ons nu eens wachten wat er uiteindelijk wordt beslist zonder hierover te speculeren....

FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 30 Mar 2012, 13:51

POTBLACK wrote:Noem mij 1 provincie waar het momenteel niet rommelt en waar iedereen tevreden is...

Die drie spelers uit Luxemburg schijnen vree content te zijn :lol:

luchtzak

Postby luchtzak » 30 Mar 2012, 18:58

Ik ben eens benieuwd !

sfinx
Belgium Ranking: 20
Highest Break: 103
Club: rialto-de panne

Postby sfinx » 31 Mar 2012, 09:20

Beste spelers,

Net bevestiging gekregen dat het BK definitief doorgaat in Sint Martinus

vriendelijke groetjes

pascal

POTBLACK
Highest Break: 138

Postby POTBLACK » 31 Mar 2012, 10:28

Had nochtans al gehoord dat een hotel in de Panne ook kandidaat was, mits enkele verbouwingen natuurlijk... :lol: :lol:

sfinx
Belgium Ranking: 20
Highest Break: 103
Club: rialto-de panne

Postby sfinx » 31 Mar 2012, 11:56

POTBLACK wrote:Had nochtans al gehoord dat een hotel in de Panne ook kandidaat was, mits enkele verbouwingen natuurlijk... :lol: :lol:

Luc,
hebt ge dat ook in die duistere gangen gehoord :lol:

grts en tot morgen

Return to “Archive BC Snooker”