Belgische Kampioenschappen 2010

Maik K
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0
Club: Snookerforum Eurosport.de

Re: Belgische Kampioenschappen 2010

Postby Maik K » 09 May 2010, 13:14

Dank je wel!

De_Ludo
Highest Break: 79

Postby De_Ludo » 10 May 2010, 07:45

Ben bezig aan een nieuwere versie die ook zal werken onder mozilla

Intussen me toch voor "Round 3" geplaatst ten koste van Stefaan Debruyn.
Eerste twee frames kreeg hij geen kans, volgende was precies andresom.
In het laatste hebben we beide de nodige kansen verprutst, maar de bruyne :? bleef voor het gat liggen
bij Stefaan, en na een "fantastisch" positieshot :oops: miste ik een simpele blauwe.
17 voor, 18 op de tafel.
Stefaan ging voor de blauwe en liet een longshot liggen ter hoogte van de rose spot.
Met hoop van zege ging ik ervoor en potte hem zuiver (hoe weet ik niet, want ik was kapot van de zenuwen)
Aangezien roos voor de pocket lag, was het frame en match.
Stefaan heeft een geweldige run gehad, maar helaas wou ik ook winnen.

Nu mijn kookpotje opzetten, want binnen twee weken moet ik een "pattatje" koken :mrgreen:

PS
als je een overzicht van alle tafels tegelijk wil zien gebruik dan TableViewhttp://www.bbsa.be/tafels_mol.htm
Last edited by De_Ludo on 10 May 2010, 12:21, edited 1 time in total.

hypro billiards
Highest Break: -1

Postby hypro billiards » 10 May 2010, 11:57

sfinx wrote:hallo,
ook vanwege sfinx een dikke proficiat aan pascal meubis ,ik heb nog nooit op zulke prachttafels gespeeld,pascal is ook ter plaatse,als er iets misloopt fixt hij dat direct,een schoon voorbeeld van hoe het in alle clubs in belgie zou moeten zijn ,in ieder geval doe zo voort ;)
ik vind het wel jammer voor pascal dat hij niet meer ruimte gekregen heeft om alles op te zetten,er is nochtans een halve sportzaal over waar er blijkbaar geen gebruik word van gemaaakt.

groetjes

dankje voor je fijne woorden en mening... wij blijven verder ons best doen, van bij de leek thuis in de garage tot op dit soort events!

toch wil ik even terug komen op je tweede opmerking, kwestie van alles in het juiste daglicht te plaatsen.
inderdaad, de beschikbare ruimte is minder dan de luxueuze ruimtes van de afgelopen (tennis)jaren.
dat heeft verschillende redenen:
- onze partner (in crime ;) ) sunparks, heeft ons dit jaar, na het afspringen van 'den eeklo-deal', willen helpen aan een ruimte. de reden dat dit 'slechts' de helft van de sporthal is, is niet enkel het prijskaartje, maar ook het verlies van inkomsten aan badminton, squash, tafeltennis, volleybal, teambuildingevents (en dergelijke) mocht in dit eerste jaar niet te zwaar doorwegen, anders kon en wou sunparks niet mee. Men kan trouwens door de week gewoon verder laten badminton, squash en tafeltennis spelen, hetgeen niet gebeurt tijdens de wedstrijden!

je mag dan ook niet vergeten dat dit een hele belasting is voor een plaats, 10 dagen voor event begint de opbouw, dan 4 weken en 5 weekends wedstrijden met daarna nog eens een kleine week afbouw! (dus maar liefst een 45-tal dagen bezetting!)
- tweedens is de speelruimte per tafel ongeveer 50% GROTER dan in de clubs waar voldoende ruimte is. en daarom kozen wij voor deze optie boven de optie van terug te vallen naar een club. want laat me duidelijk zijn, dat was de enige resterende optie als we dit project niet in een tijdspanne van 6 weken letterlijk uit de grond hadden gestampt... ik begrijp wel dat inboeten van luxe een hindernis lijkt, maar vergeet niet dat het WK Snooker gespeeld wordt met slechts 1m50 aan alle zijden en dat er op die ruimte 2 spelers, een scheidsrechter, een camera, een cameraman en een geluidsman zich bewegen!!!
- ook de vloer en de hal zelf speelden een grote rol. het klimaat in de hal is voor de snookertafels superieur aan de laatste 7 jaren, en de vloer... vorig jaar waren er verschillende tafels die maar liefst 15cm hoger stonden aan één kant door de ongelijke vloer.
- en LAST BUT MOST CERTAINLY NOT LEAST is volgens ons de meerwaarde van een vakantiepark te hebben rondom dit evenement! Alle mogelijkheden wat betreft verblijf, eten, drinken, amusement (LET OP VSF Leden hebben een grote korting op een zwembadticket indien zij niet verblijven, anders is dat GRATIS)
en dergelijke is van zo'n uitgebreide aard, dat er in de toekomst familie, vrienden, kennissen mee kunnen reizen, terwijl jij en jullie je sport op het hoogste niveau kunnen beoefenen! Dit zal, gezien de korte aanloopperiode, nog niet door iedereen verteerd en ingezien worden, alhoewel menigeen er nu al volop van profiteert en zich kostelijk kan amuseren.

Verder is het zo dat wij wekelijks briefen en evalueren, waardoor wij kunnen en zullen bijsturen waar dan ook nodig. Hierbij is jullie medewerking een absolute must!
Wij willen dit evenement en de format de komende jaren nog grootser en professioneler maken zodoende jullie het seizoen op een snookerwaardige en festieve manier kunnen afsluiten!

Ik bedank jullie nu al voor je positieve ingesteldheid en hoop dat WIJ SAMEN het snooker een nieuwe glans en positieve display aan ALLEN kunnen bezorgen!

TOT IN MOL!!!
Pascal

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 10 May 2010, 13:55

:clap: :clap: :clap:

snookerke
Highest Break: 145

Postby snookerke » 10 May 2010, 16:28

Echt lekker super lakens :D Mag die mss tegen volgend jaar bij mij thuis komen leggen :evil:

Tafels spelen lekker, heb alleen het gevoel dat ze iets lager zijn dan de meeste!

Kan dat ?

peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141
Club: De Komma

Postby peterbullen » 10 May 2010, 17:25

mss zijt ge gegroeid van de stress.. hihi

hypro billiards

Postby hypro billiards » 10 May 2010, 19:48

snookerke wrote:Echt lekker super lakens :D Mag die mss tegen volgend jaar bij mij thuis komen leggen :evil:

Tafels spelen lekker, heb alleen het gevoel dat ze iets lager zijn dan de meeste!

Kan dat ?

Dat zou kunnen, maar al lijkt het me niet waarschijnlijk...

Nu, zoals ik liet doorschemeren, het is wel een verschil van hoogte met vorig seizoen 8-) , was het toen jij ook niet die stelde dat er bijna niet op te spelen was wegen hoogteverschillen?

Met die opmerkingen in het achterhoofd (en nog vele andere) zijn we op zoek gegaan naar een deftige locatie, vandaar...

grtz
pascal

marc_dierens

Postby marc_dierens » 10 May 2010, 20:19

Groot gelijk Pascal. Het BK in een vakantiepark is een super idee. Volgend jaar plannen wij een weekendje met de ganse familie rond het BK dubbels, en wie weet komen er nog een hoop vrienden met hun vrouw en kroost mee. Het kan alleen maar leiden tot een beter imago van snooker, en dat is dringend nodig.

Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Postby Anthony » 10 May 2010, 20:25

Het BK organiseren in een Park zoals dit was een heel goed idee.
Als ik niet moet poolen zal ik zekers en vast ook meedoen met het BK dubbels en zullen andere van onze club volgen om daar eengans weekend te verblijven.

@ pascal echt SUPERTAFELS dit is zoals een BK moet zijn !

The Cannibal

Postby The Cannibal » 10 May 2010, 20:28

Deze tafels zijn veruit de beste die we ooit al op 't BK gehad hebben. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hopelijk kan dit vanaf nu elk jaar zo zijn. Als er dan volgend jaar wat meer plaats en tapijt voorzien kan worden, wordt het perfect! Niet dat ik daar nu geen begrip heb voor, tuurlijk wel, 'k ben allang blij dat de tafels zo goed zijn.

snookerke

Postby snookerke » 11 May 2010, 16:46

Kan met de ploeg jammer genoeg niet mee spelen op het Bk. zit thuis met een communie :cry:

Na de kerk kom ik wel af voor onze reserve af te lossen als de mannen moesten door zijn :twisted:

hypro billiards

Postby hypro billiards » 18 May 2010, 16:05

af en toe komen er wat foto's bij, maar toch kan dit beter!
ikzelf heb helaas (buiten duidelijk merkbare) beperkingen om foto's te schieten wegens mijn (erg overdreven) randactiviteiten op dit evenement... :roll:

hypro billiards wrote:BESTE SNOOKERVRIENDEN

voor alle INFO, UITSLAGEN, FOTO's en dergelijke kan je terecht op:
http://WWW.BELGIUMSNOOKER.BE

nu OOK MET GUESTBOOK! en geupdate foto's...

Wil je ook uw foto ertussen, omdat die mooi of grappig is, stuur deze op formaat 2000x1500 pixels naar:
info@hypro-billiards.be

THANKS!
Pascal

Boule de Potage
Highest Break: 50
Club: Evergreen

Postby Boule de Potage » 26 May 2010, 17:53

Mooi.

snookerke

Postby snookerke » 28 May 2010, 13:27

Luca zijn nieuwe cue is een one pice.

Is dat mss zo een GRAVITY cue :o

POTBLACK
Highest Break: 138

Postby POTBLACK » 28 May 2010, 15:33

snookerke wrote:Luca zijn nieuwe cue is een one pice.

Is dat mss zo een GRAVITY cue :o

is wel degelijk een acuerate, type pro. Ik speel met dezelfde cue maar dan in two-piece, maar geeft wel niet hetzelfde resultaat. Hoe zou dat komen ? :lol: :lol:

Return to “Archive BC Snooker”