Toestand van de tafels

grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Re: Toestand van de tafels

Postby grotenbees » 12 May 2009, 15:24

Ik probeer al meerdere jaren mijn mening te zeggen, maar daar word nooit naar geluisterd.
Mss luisteren ze wel zo ! En het was ni echt schoppen, maar eens mijne voet zachtjes tegen.

ik geloof Anthony ,want ik meen mij te herinneren dat hij in de Patricks van kolère ooit eens een rest heel voorzichtig heeft gebroken :lol:

Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Postby Anthony » 12 May 2009, 18:34

grotenbees wrote:Ik probeer al meerdere jaren mijn mening te zeggen, maar daar word nooit naar geluisterd.
Mss luisteren ze wel zo ! En het was ni echt schoppen, maar eens mijne voet zachtjes tegen.

ik geloof Anthony ,want ik meen mij te herinneren dat hij in de Patricks van kolère ooit eens een rest heel voorzichtig heeft gebroken :lol:

Daar zijn er toch geen bewijzen van ! Want die waren al stuk ! IK HEB DAT NIET GEDAAN ! :o

FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 13 May 2009, 07:41

Anthony wrote:
grotenbees wrote:ik geloof Anthony ,want ik meen mij te herinneren dat hij in de Patricks van kolère ooit eens een rest heel voorzichtig heeft gebroken :lol:

Daar zijn er toch geen bewijzen van ! Want die waren al stuk ! IK HEB DAT NIET GEDAAN ! :o

Als grotenbees het zegt is dat toch vrij zware bewijslast zulle :lol:

Kristof
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Postby Kristof » 16 May 2009, 21:18

Heb op tafel 10 gespeeld en die tafel was heel goed; snel laken was leuk spelen.
Hoe is het mogelijk dat sommige spelers zo kunnen klagen (en één bepaalde speler klaagt in posts VOL dt-fouten :roll: )

Heb mij goed geamuseerd en verloren tegen een sterkere Kevin Lambeens met 3-1.

FrenzY

Postby FrenzY » 16 May 2009, 23:06

Ik op tafel 9 gespeeld, en vond de tafel zeer goed!
Alleen jammer van de temperatuur in de zaal, dat is gewoon vragen om tragere lakens... :?

Ikzelf verloren van Davy Baelus. De eerste wedstrijdhelft speelde we beide zeer goed, maar de tweede helft verzandde in scrappy stuff en veel safeties. Hierbij had Davy net die extra roll van de bal soms en had ik veel moeite met de vele snookers.

Al bij al content over het seizoen :)

Anthony

Postby Anthony » 17 May 2009, 07:45

Kristof wrote:Heb op tafel 10 gespeeld en die tafel was heel goed; snel laken was leuk spelen.
Hoe is het mogelijk dat sommige spelers zo kunnen klagen (en één bepaalde speler klaagt in posts VOL dt-fouten :roll: )

Je hebt op 1 tafel gespeelt PROFICIAT !

Mss zijn er in jou club zo slechte tafels dat je die van BK goed vind !

Ik ben ook niet de beste schrijver dat weet ik ook wel. Maar de waarheid kwetst soms en dan moet je over zoiets beginnen :ugeek:

sfinx
Belgium Ranking: 20
Highest Break: 103
Club: rialto-de panne

Postby sfinx » 17 May 2009, 07:49

ik vind het persoonlijk een zeer goeie locatie(iets minder ver dan alken),de tafels ,verlichting en temperatuur vond ik prima,leer jullie toch eens aanpassen hé mannekes :roll:
groetjes pascal

jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Postby jeppel » 17 May 2009, 08:34

Kristof wrote:Heb op tafel 10 gespeeld en die tafel was heel goed; snel laken was leuk spelen.

Op tafel 10 is voor dat het bk van start ging de verlichting beneden gevallen en is het laken moeten vervangen worden door hypro billiards.
Pascal (hypro billiards)is deze week bij mij thuis ook een laken komen leggen en dat is super hard aangespannen,zoals het moet. ;)

groeten ,

Jimmy

FrenzY

Postby FrenzY » 17 May 2009, 10:40

Vraagje aan Anthony: vind jij de tafels in de Paradox dan echt beter dan die op het BK?

Nie beginnen zwanzen ee ;)

marky marc

Postby marky marc » 17 May 2009, 10:53

Ik heb gisteren mijn matchen afgewerkt op tafel 7 en 11. Enkel op de snelheid van de tafel was iets aan te merken. Ze waren allebei geweldig traaaaaaaag. Normaal zit ik daar niks mee in maar nu geraakte ik met moeite voorbij de D. Het was er ook wel een beetje koud.

Grtz.

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 17 May 2009, 17:01

jeppel wrote:

Op tafel 10 is voor dat het bk van start ging de verlichting beneden gevallen en is het laken moeten vervangen worden door hypro billiards.
Pascal (hypro billiards)is deze week bij mij thuis ook een laken komen leggen en dat is super hard aangespannen,zoals het moet. ;)

groeten ,

Jimmy

helemaal correct jeppel ;) enne wat heeft hem derop gespannen?ne hainsworth match of ne strachan???content?
grtz timo

jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Postby jeppel » 17 May 2009, 18:02

matty wrote:
jeppel wrote:

groeten ,

Jimmy

helemaal correct jeppel ;) enne wat heeft hem derop gespannen?ne hainsworth match of ne strachan???content?
grtz timo

Het is ne hainsworth match geworden en nieuwe tournement banden ;)
Vandaag mijn eerste keer e matcke op gespeeld en het was echt super,precies gelijk op tv.
Zal er maar best niet meer op spelen tot ik donderdag op het bk gespeeld heb want verschil gaat te groot zijn.
groeten,

Davy P
Belgium Ranking: 51
Highest Break: 104
Club: sc Eikelhof

Postby Davy P » 17 May 2009, 22:06

jeppel wrote:
matty wrote:
jeppel wrote:

groeten ,

Jimmy

grtz timo

Het is ne hainsworth match geworden en nieuwe tournement banden ;)
Vandaag mijn eerste keer e matcke op gespeeld en het was echt super,precies gelijk op tv.
Zal er maar best niet meer op spelen tot ik donderdag op het bk gespeeld heb want verschil gaat te groot zijn.
groeten,

hebde gelle ne procent???

Anthony

Postby Anthony » 18 May 2009, 11:24

marky marc wrote:Ik heb gisteren mijn matchen afgewerkt op tafel 7 en 11. Enkel op de snelheid van de tafel was iets aan te merken. Ze waren allebei geweldig traaaaaaaag. Normaal zit ik daar niks mee in maar nu geraakte ik met moeite voorbij de D. Het was er ook wel een beetje koud.

Grtz.

Dank u wel voor deze bevestiging. ;)

moon
Highest Break: 139
Club: Riley Inn nGenk

Postby moon » 19 May 2009, 08:31

Was op het eerste weekend (dubbels) ook niet erg happy met de tafel, maar het moet gezegd dat het BK-team zijn best gedaan heeft en er is aan de tafels gewerkt. Heb zaterdag in het mannentornooi op tafel 10 en 6 gespeeld en beiden waren ok (buiten een plaat van de 6 die niet compleet gelijk lag met de anderen), snelheid was prima, banden reageerden ok, kleine pockets maar da's nie zo erg).

De_Ludo
Highest Break: 79

Postby De_Ludo » 19 May 2009, 10:02

Heb zelf nu ongever op alle tafels gespeeld, waaronder de ZEVEN.
Tafels zijn vrj goed in orde maar zijn niet snel.

Op het FTC waren ze heel traag, waarschijnlijk door dat ze nog niet voldoende geborsteld en
gestreken waren.

Op de Dubbels was het al iets beter, maar zijn hier en daar kleine mankementen vastgesteld.
Deze werden in de loop van de volgende dagen aangepast/hesteld.

Toen de eerste blok van de mannen moest spelen, waren er nog wat problemen.
Ook het weer deed er geen goed aan. Heb toen op tafel 13 gespeeld, ze was niet snel, maar zeker niet traag.

Zondag voor de 50+ gespeeld : alle tafels waren dik in orde.
Toegeven ze waren niet snel, maar dat zijn wij ook niet.
Hebben wel een herstelling aan tafel 4 gedaan, daar de band aan de zwarte voorover leunde.
Heb mijn kwart op de ZEVEN gespeeld : heb gewonnen, was dus een GOEDE tafel. Pockets in orde, materiaal
OK, was niet snel, maar zeker niet traag.

Conclusie :
Ik heb op de BR van het jaar al op veel slechtere tafels gespeeld.
Sommige spelers hebben er meer last van dan anderen.
We doen ons best. Onder ONS versta ik de scheidsrechter die daar smorgens al vroeg zijn
om alles te borstelen en te strijken, overdag regelmatig borstelen en strijken, en savonds
ook alles nog eens netjes maken voor de volgende dag. Intussen doen ze ook nog een paar matchkes.
RESPECT.

Ik stel voor dat we het lidgeld opslagen en dat we vanaf volgend jaar inschrijvingsgeld vragen aan de spelers
voor het BK. Dan hebben we tijd en geld om alles in prima staat te zetten. En moeten we zelf geen 20 uur per dag werken om alles binnen het budget in orde te brengen/houden.

mvg
Ludo

Anthony

Postby Anthony » 19 May 2009, 11:17

De_Ludo wrote:Heb zelf nu ongever op alle tafels gespeeld, waaronder de ZEVEN.
Tafels zijn vrj goed in orde maar zijn niet snel.

Op het FTC waren ze heel traag, waarschijnlijk door dat ze nog niet voldoende geborsteld en
gestreken waren.

Op de Dubbels was het al iets beter, maar zijn hier en daar kleine mankementen vastgesteld.
Deze werden in de loop van de volgende dagen aangepast/hesteld.

Toen de eerste blok van de mannen moest spelen, waren er nog wat problemen.
Ook het weer deed er geen goed aan. Heb toen op tafel 13 gespeeld, ze was niet snel, maar zeker niet traag.

Zondag voor de 50+ gespeeld : alle tafels waren dik in orde.
Toegeven ze waren niet snel, maar dat zijn wij ook niet.
Hebben wel een herstelling aan tafel 4 gedaan, daar de band aan de zwarte voorover leunde.
Heb mijn kwart op de ZEVEN gespeeld : heb gewonnen, was dus een GOEDE tafel. Pockets in orde, materiaal
OK, was niet snel, maar zeker niet traag.

Conclusie :
Ik heb op de BR van het jaar al op veel slechtere tafels gespeeld.
Sommige spelers hebben er meer last van dan anderen.
We doen ons best. Onder ONS versta ik de scheidsrechter die daar smorgens al vroeg zijn
om alles te borstelen en te strijken, overdag regelmatig borstelen en strijken, en savonds
ook alles nog eens netjes maken voor de volgende dag. Intussen doen ze ook nog een paar matchkes.
RESPECT.

Ik stel voor dat we het lidgeld opslagen en dat we vanaf volgend jaar inschrijvingsgeld vragen aan de spelers
voor het BK. Dan hebben we tijd en geld om alles in prima staat te zetten. En moeten we zelf geen 20 uur per dag werken om alles binnen het budget in orde te brengen/houden.

mvg
Ludo

Ten eerste heb ik heel veel respect voor degene die meegewerkt hebben aan dit BK, want op zo een korte periode toch zoiets nog gepland krijgen chapeau !
Ik vind wel dat de communicatie beter kon.
vb: Ik heb aan Eddy Verstraeten gezegd dat hij voor een weekend mijn camion ( 3.5ton met laadbrug ) kon gebruiken. Maar niets meer van hem gehoord.
Ik wilde ook meehelpen 's avonds maar kon niet wegens werk !
En ik denk dat wel iedereen die meedoet aan het BK wel nog een bijdrage wil doen voor een klein beetje de kostes te dekken.

Groetjes Anthony

FrenzY

Postby FrenzY » 19 May 2009, 11:43

Anthony wrote:En ik denk dat wel iedereen die meedoet aan het BK wel nog een bijdrage wil doen voor een klein beetje de kostes te dekken.

Euh... nèh... :twisted:

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 21 May 2009, 21:03

Tafel 6 was een goeie tafel, pockets pakten redelijk goed aan. Maar de snelheid is toch een minpunt hoor! Heb fameus moeten sleuren om er iets uit te krijgen ...

snookerke
Highest Break: 145

Postby snookerke » 22 May 2009, 10:47

Heb gisteren op tafel 16 moeten spelen :(

Ik moet zeggen, de snelheid van de tafel viel mee. Niet snel, maar ook niet traag.

De banden waren iets minder elke band gaf wel op verschillende plaatsen anders.

De pockets : klein maar heb het liever zo dan te groot. was wel verschil op. in de ene hoek kreeg ik mijn vuist niet door, en de andere hoek dan weer zonder moeite.

De hoogte van de tafel, daar zat pas de RAMP in.

Rond zwart moest ik net niet op mijn tenen gaan staan. wat daar allemaal onder die poten steekt is niet normaal. ALs je niet groter bent dan een 1.80 dan was dat geen spelen. Ik kon niet gewoon staan langs daar. Eigenlijk vanaf blauw naar zwart

Ik heb ooit eens opgezocht hoeveel verschil er in hoogte mag zijn op een tafel tussen de min. en max hoogte.

Geloof me , als ze die nameten op het komende EK dan hebben ze prob.

Jammer genoeg was mijn tegenstander, en ploegmaat een kop groter dan mij . Ze hebben die vroeger teveel stampen onder zijn gat gegeven :lol: .

Al bij al doen ze hun best wel voor het daar wat in orde te krijgen nat. maar wel jammer dat zo iets kan op een BK.

Het enige dat mij wel stoorde aan de de tornooi leiding , was het feit dat als je dat dan meld na de match.

Dat ze onverschillig hun schouders ophalen.

Ach ja !!! sommige dingen ...................

Return to “Archive BC Snooker”