2009 Belgian Championship Teams

Wie wordt BK bij de teams ?

Poll ended at 27 Apr 2009, 21:39

Riley Inn - Genk (winner 2008)
2
10%
University 3 - Heverlee (runner-up 2008)
4
19%
Team uit regio Antwerpen
10
48%
Team uit regio Brabant (behalve university 3)
1
5%
Team uit regio Henegouwen
0
No votes
Team uit regio Limburg (behalve riley inn genk)
0
No votes
Team uit regio Luik
0
No votes
Team uit regio Oost-Vlaanderen
3
14%
Team uit regio West-Vlaanderen
1
5%

Total votes: 21

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

2009 Belgian Championship Teams

Postby luchtzak » 10 May 2009, 19:58

Alles over het BK voor ploegen !

Vergeet niet te stemmen ;-)

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Re: 2009 Belgian Championship Teams

Postby luchtzak » 18 May 2009, 08:17

Snooker -x- heeft het BK teams gewonnen na een 10-9 tegen University, matchverslag(en) altijd welkom!

erwin
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Postby erwin » 18 May 2009, 09:07

University kwam eerst 5-1 voor, na de tweede blok was het 7-5 voor Univerity. In de laatste frame wist Kristof 9-9 te maken. De beslissende frame werd gespeeld door Bjorn en Peter.

het volledig verslag laat ik over aan Kristof, die zich een beetje als Bollat voelt ;)

marc_dierens

Postby marc_dierens » 18 May 2009, 10:06

Naar ik van mijn ploegmaats vernomen heb, was het weer een bijzonder voorbeeldige prestatie van wat voor onze nummer 1 en voorbeeld zou moeten doorgaan ... :roll: :roll: :roll:

FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 18 May 2009, 10:35

marc_dierens wrote:Naar ik van mijn ploegmaats vernomen heb, was het weer een bijzonder voorbeeldige prestatie van wat voor onze nummer 1 en voorbeeld zou moeten doorgaan ... :roll: :roll: :roll:

Tiens, Luca speelt toch niet voor Snooker-X? :D ;)

prosnooker-kristof
Belgium Ranking: 17
Highest Break: 129
Club: Snooker-X-

Postby prosnooker-kristof » 18 May 2009, 12:35

Hey,

we kwamen inderdaad 5-1 achter, ik verloor tegen Peter, Bjorn verloor tegen Kurt en Mario speelde 1-1 tegen Christophe. En dan werd het 7-5 achter, ik speelde 1-1 tegen Christophe, Bjorn won tegen Peter en Mario speelde 1-1 tegen Kurt. En toen stonden we nog eens 9-6 achter op een bepaald moment maar gelukkig voor ons wonnen we de laatste 3 frames waardoor er een 'Captian's choice frame' kwam. Zoals iedereen wel verwachtte speelde Bjorn tegen Peter, en na een doorsnee frame waarin ze allebei wel een kansje hebben gehad wist Bjorn mooi leeg te spelen...
En wat Bjorn z'n gedrag betreft, hij was idd fel gefrustreerd omdat hij zoals iedereen enorm moest 'stoempen' om ergens te geraken met wit. En als je Bjorn persoonlijk kent, hij doet dit zeker niet met kwaad opzet... En de ene slaagt op de tafel of zwiert met zijn keu, en de andere knalt erop los, jammer maar 't gebeurt nu eenmaal. Maar ik denk niet dat nu iedereen zich daarop moet fixeren, het was gewoon een mooie finale en 't was spijtig dat er een verliezer moest zijn. En in mijn ogen heeft iedereen het beste van zich gegeven.

grtz
Kristof.

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 18 May 2009, 15:48

FrenzY wrote:
marc_dierens wrote:Naar ik van mijn ploegmaats vernomen heb, was het weer een bijzonder voorbeeldige prestatie van wat voor onze nummer 1 en voorbeeld zou moeten doorgaan ... :roll: :roll: :roll:

en om er dan luca bij te slepen :?: dat begrijp ik niet goed!explain please
grtz timo

De Flanellen Foemper

Postby De Flanellen Foemper » 18 May 2009, 22:29

matty wrote:
FrenzY wrote:

grtz timo

Hai Timo toch... gewoon omdat FrenzY Luca beschouwt als de nummer 1 van België en niet der Bjorn. C'était une blague quoi...

Grtz ;)

FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 19 May 2009, 07:08

De Flanellen Foemper wrote:
matty wrote:
FrenzY wrote:

grtz timo

Hai Timo toch... gewoon omdat FrenzY Luca beschouwt als de nummer 1 van België en niet der Bjorn. C'était une blague quoi...

Grtz ;)

Idd, Timo, wat dacht ge toch? :lol:

De_Ludo
Highest Break: 79

Postby De_Ludo » 19 May 2009, 10:19

Ik ga dit weekeinde alle opmerkingen die spelers maken opschrijven en de lijst op het internet zetten
met naam ,toenaam en klacht. Alsook een lijst van hun gedrag aan de tafel.

Ongeveer alle spelers hebben wel iets aan te merken (GOED of SLECHT)
Maar alleen bij de BETERE spelers valt dat harder op.
Meestal blijven die ook wat langer in het tornooi :mrgreen:
Soms hebben de spelers gelijk, soms niet.

Ik heb de teams zien spelen, en inderdaad van de zes spelers in de finale, waren er een aantal
die problemen hadden met de toestand van het materiaal. Sommigen zag je dat aan hun
gelaatsuitdrukking, bij anderen aan de manier van spelen. Maar alles bleef binnen de lijnen van
het snooker reglement.

Ik begrijp dat, ik speel ook veel, al is het op een ander (veel lager) niveau. :oops:
Maar ik weet ook dat we ons best doen om het zo goed mogelijk te maken.

Ik ga hier een publiek geheim verklappen. De banden op de tafels zijn niet de originele.
Moesten we die gewoon plaatsen zonder aanpassing, dan waren de pockets 2 milimeter
groter dan de ballen. Dan spreek je pas over kleine pockets.
De lakens lagen er te laat op OMDAT NIEMAND van de zageventen komen helpen is bij het
opstellen van de venue.
Ik heb zelf met ANN (van het secetariaat) alle tafels een poetsbeurt gegeven (ongeveer 4 uur over gedaan)
Gelukkig zijn de volgende dagen toch nog een paar idioten komen opdagen om alles mee in orde te brengen.

Als dan het tornooi begint, zitten er nog een aantal spelers te klagen en te zagen.
WAAR WAREN JULIE ALS WE JE NODIG HADDEN ???

Hopelijk julie allemaal te ontmoeten bij de afbraak van de venue
EN NATUURLIJK dit weekeinde

mvg
Ludo

GeertV
Highest Break: -1

Postby GeertV » 19 May 2009, 11:19

Da heeft de Ludo nu eens goe gezegd ;) ;) ;) ;)

Er wordt heer veel te veel kritiek geuit naar organisatoren en bond toe. En als die mensen nu eens allemaal toppers van het hoogste niveau zouden zijn en steeds gewend zouden zijn om in dezelfde condities als in Engeland te spelen, dan zou 'k daar nog min of meer akkoord mee kunnen gaan, maar velen verstoppen zich hierachter om hun verlies te justificiëren.

Een goed voorstel van de Ludo trouwens om alle kriticasters eens "in kaart" te brengen en laat hen het BK eens organiseren. We zullen 'ns zien hoe ver ze geraken.

marc_dierens

Postby marc_dierens » 19 May 2009, 14:42

Voor alle duidelijkheid, hier heb ik het hoegenaamd niet over de condities, tafels, venue of wat dan ook he. Ik verwijs hier naar het gedrag van Bjorn, en als dat iets te maken heeft met de tafels, is zijn reactie en gedrag volledig voor zijn rekening.

En voor mijn part mag alles in kaart gebracht worden, opmerkingen van zowel de bond als de spelers. Als er iets beter kan (vanuit de bond EN de spelers), dan is het goed dat dit genoteerd wordt voor volgend jaar.

Tot donderdag, ik zal mijn notitieboekje meebrengen :mrgreen:

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 19 May 2009, 16:35

FrenzY wrote:
De Flanellen Foemper wrote:
matty wrote:
FrenzY wrote:

grtz timo

Grtz ;)

Idd, Timo, wat dacht ge toch? :lol:

tja,denken is nu eenmaal niet mijn sterkste kant he mannen :oops: :mrgreen: ;)
grtz timo

Return to “Archive BC Snooker”