2009 Belgian Championship Doubles

Wie wordt BK bij de dubbels ?

Wijle
5
63%
Zijle
3
38%

Total votes: 8

loverboy
Highest Break: 127

Re: 2009 Belgian Championship Doubles

Postby loverboy » 04 May 2009, 10:54

Mitu wrote:Eerste wedstrijd in ware marathonstijl met 3-1 over de meet gestrompeld tegen Koen Walraet-Yannick Sablon na maar liefst 3u24 tactisch steekspel, gecombineerd met vantijd 's een dom misserke ('t zijn de pockets, meneer! :mrgreen:). Alstemblieft! :o

Tweede wedstrijd een iets minder lange marathon tegen Ward Decré-Nico Devos 3-0.

Derde wedstrijd tegen Kurt Desplenter-Lieven Bauters met 2-3 kopje onder, na met 2-0 te hebben voorgestaan. In 't laatste frame, bij 0-50 achterstand, krijgt Steve in zijn clearance een gemaan kickske op geel, waardoor het vervolg van zijn break afgebroken wordt (moeilijke bruine - 58) en Kurt afruimt. In het vierde frame hebben we een paar kansen vakkundig (en dan vooral ikzelf) de nek omgewrongen om een 5e frame te voorkomen... :|

't Was weer een leuke ervaring, dikke merci aan de teammaat! ;)

ondertussen zitten we (Kurt en ikzelf) in de kwartfinale. 3-2 tegen Chris T'sjyen en zijne ploegmaat. Ongelooflijk maar waar : ik heb de beslissende frame kunnen afmaken. Ik was dat wel aan mijne ploegmaat verschuldigd want 'k had nog niets bewezen. je beschrijving van onze match klopt volledig : intrinsiek waren jullie de beste ploeg maar in snooker weet je nooit (toch geen nachtmerries van de crazy balls die Kurt in de 4de frame potte (bruin, blauw, roze), overgehouden?? 8-) )

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 04 May 2009, 12:07

loverboy wrote:
Mitu wrote:Eerste wedstrijd in ware marathonstijl met 3-1 over de meet gestrompeld tegen Koen Walraet-Yannick Sablon na maar liefst 3u24 tactisch steekspel, gecombineerd met vantijd 's een dom misserke ('t zijn de pockets, meneer! :mrgreen:). Alstemblieft! :o

Tweede wedstrijd een iets minder lange marathon tegen Ward Decré-Nico Devos 3-0.

Derde wedstrijd tegen Kurt Desplenter-Lieven Bauters met 2-3 kopje onder, na met 2-0 te hebben voorgestaan. In 't laatste frame, bij 0-50 achterstand, krijgt Steve in zijn clearance een gemaan kickske op geel, waardoor het vervolg van zijn break afgebroken wordt (moeilijke bruine - 58) en Kurt afruimt. In het vierde frame hebben we een paar kansen vakkundig (en dan vooral ikzelf) de nek omgewrongen om een 5e frame te voorkomen... :|

't Was weer een leuke ervaring, dikke merci aan de teammaat! ;)

ondertussen zitten we (Kurt en ikzelf) in de kwartfinale. 3-2 tegen Chris T'sjyen en zijne ploegmaat. Ongelooflijk maar waar : ik heb de beslissende frame kunnen afmaken. Ik was dat wel aan mijne ploegmaat verschuldigd want 'k had nog niets bewezen. je beschrijving van onze match klopt volledig : intrinsiek waren jullie de beste ploeg maar in snooker weet je nooit (toch geen nachtmerries van de crazy balls die Kurt in de 4de frame potte (bruin, blauw, roze), overgehouden?? 8-) )

Da's echt ne zot hé :o
Eerder nachtmerries van die rode naar de middenpocket (altijd goed voor roze). Heb 'm 10 keer herspeeld in die nachtmerrie, en guess what ... hij zat er 10 keer in! :D)

Proficiat met de kwart! Was een sportieve, leuke en amusante wedstrijd!

Edit: en SPANNEND! :twisted:

lemmie
Highest Break: 147

Postby lemmie » 05 May 2009, 13:58

Awel loverboy (en <Splenterke), dikke proficiat met jullie kwalificatie!
Ook al hebben we verloren tegen julie, het was een ongelooflijk aangename wedstrijd om te spelen.
Iedereen zal wel een beetje spanning gevoeld hebben, maar in die sfeer zouden alle wedstrijden moeten gespeeld worden.
Het is tenslotte en hobby en die oefenen we toch uit voor het plezier he...
We kennen elkaar al jaren en ik heb heel veel sympathie voor jullie, gijle zijt bangelijke gasten! ;)
Hopelijk geraken jullie heel ver!
En anders komen we elkaar zeker tegen aan den toog, want daar zou het ook een toffe match zijn zene :lol: :lol:
Succes!!

loverboy
Highest Break: 127

Postby loverboy » 05 May 2009, 14:08

lemmie wrote:Awel loverboy (en <Splenterke), dikke proficiat met jullie kwalificatie!
Ook al hebben we verloren tegen julie, het was een ongelooflijk aangename wedstrijd om te spelen.
Iedereen zal wel een beetje spanning gevoeld hebben, maar in die sfeer zouden alle wedstrijden moeten gespeeld worden.
Het is tenslotte en hobby en die oefenen we toch uit voor het plezier he...
We kennen elkaar al jaren en ik heb heel veel sympathie voor jullie, gijle zijt bangelijke gasten! ;)
Hopelijk geraken jullie heel ver!
En anders komen we elkaar zeker tegen aan den toog, want daar zou het ook een toffe match zijn zene :lol: :lol:
Succes!!

bedankt voor de mooie woorden, Lemmie. Leuk om te horen, zeker van iemand die toch heel wat (en nog) voor de belgische snookersport betekend heeft. Ik kan jou woorden enkel maar beamen, maar helaas is het niet altijd zo...

FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 05 May 2009, 14:28

loverboy wrote:bedankt voor de mooie woorden, Lemmie. Leuk om te horen, zeker van iemand die toch heel wat (en nog) voor de belgische snookersport betekend heeft. Ik kan jou woorden enkel maar beamen, maar helaas is het niet altijd zo...

Soms is de rivaliteit gewoon té groot :twisted: ;) :lol:

lemmie
Highest Break: 147

Postby lemmie » 05 May 2009, 16:20

Das ook zever he....
Precies of als ik speel tegen Bjorn of tegen Mario mijn mentaliteit aan tafel gaan veranderen...
Je bent sportief of niet, daar komt het op neer :lol:
En ik denk dat ik met de jaren wel een reputatie opgebouwd heb die op het sportieve neerkomt...
Have fun!!
Als ge geen plezier meer beleefd in het spel...stop dan!! ;) ;)

FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 05 May 2009, 21:28

lemmie wrote:Das ook zever he....
Precies of als ik speel tegen Bjorn of tegen Mario mijn mentaliteit aan tafel gaan veranderen...
Je bent sportief of niet, daar komt het op neer :lol:
En ik denk dat ik met de jaren wel een reputatie opgebouwd heb die op het sportieve neerkomt...
Have fun!!
Als ge geen plezier meer beleefd in het spel...stop dan!! ;) ;)

I know, kwas maar aant zeveren. De loverboy aan tafel (of toog), das altijd dolle pret ;-)

De_Ludo
Highest Break: 79

Postby De_Ludo » 06 May 2009, 06:57

Om het met de woorden van Ken Doherty te zeggen

It doesn't hurt to be nice

Zo moet dat zijn en niet anders.

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 09 May 2009, 07:45

Deze avond finale van het dubbels: Peter Bullen/Patrick Delsemme vs Yvan Van Velthoven/Jurgen Van Roy

Hoe laat wordt deze wedstrijd gespeeld ?

Jurian
Belgium Ranking: 71
Highest Break: 110
Club: Play Ball - Hasselt

Postby Jurian » 09 May 2009, 10:39

20u00 als ik me niet vergis ;)

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 09 May 2009, 23:21

Héél spannende wedstrijd, 1 kantelmoment is de gemist opkuis van Van Velthoven (blauw-roze-zwart) om 4-2 voor hun te maken, het werd 3-3 en 'all to play for'.

Het beslissende frame duurde ongeveer 1 uur, op 't einde kreeg Delsemme het in zijn hoofd om de tafel zowaar schitterend leeg te spelen! En de zwarte was dus de matchbal, niet te geloven ....

5-4 dus voor Patrick Delsemme/Peter Bullen - Jurgen Van Roy/Yvan Van Velthoven :ugeek:

Return to “Archive BC Snooker”