competitie steel table

The forum to sell all your snooker related items, read the forum rules first before you open a new topic!
Forum rules
The forum to sell all your snooker related items, read the forum rules first before you open a new topic!
fets
Highest Break: 0

competitie steel table

Postby fets » 31 Jan 2011, 23:01

competitie steel table met massief blad van 8cm en originele doek zeer zeldzaam in belgie.
demonstratie wedstrijd op gespeeld en gesigneerd door:
Ken Doherty
Tom Ford
Mark Selby
Jimmy Michie
Luca Bresel
en scheidsrechters
Trevor Ford
Michaela Tab

vraagprijs: 15000 euro

Jonas
Belgium Ranking: 0

Re: competitie steel table

Postby Jonas » 01 Feb 2011, 02:18

Ik heb anders nog wel een toetsenbord liggen voor jou, want die '0'-toets bij jou blijft duidelijk hangen.

snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Postby snookerlover » 01 Feb 2011, 09:45

Jonas wrote:Ik heb anders nog wel een toetsenbord liggen voor jou, want die '0'-toets bij jou blijft duidelijk hangen.

:D :D :D :lol: :lol: :lol: :clap: :clap: :clap: :wave:

fets

Postby fets » 01 Feb 2011, 10:05

wat denk je dat deze tafel nieuw kost :) dit is geen abnormale prijs is mss wel de enige echte steel table in belgie en echte competitie tafel van trevor ford zelf grtz :)

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 01 Feb 2011, 17:32

Moest het nu Luca Brecel geweest zijn, dan zou 'k twijfelen.
Maar nu ik lees dat het Luca Bresel was, ga 'k toch passen zenne...

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 01 Feb 2011, 18:13

hé en als ge goed leest is het zelfs een koopje want ge krijgt het origineel laken erbij!!!altijd beter dan een nieuw :mrgreen: liever twee d's dan 1 he mannen! ;)
Ik zou toch wa meer info over de tafel willen want een steel?? tafel=>nog nooit van gehoord,een steel block tafel daarentegen is in belgie toch niet zo zeldzaam en zeker niet zo duur.
een lei van 8!!!cm dik???dus even om rekenen.....ik heb hier thuis een tafel staan met leien van 45mm dik en die wegen om en bij de 200 kg per stuk dus voor 5 stukken maakt dat 1000 kg en in het geval vd 'steel' tafel maakt dat dus bijna het dubbel bijna 2 ton dus.....ik denk dat ik dan toch maar voor een ongesigneerde riley aristocrat silverleg zoals op het WK stond zou gaan,kost minder en met de rest kan ik de hele snookerkamer nog inrichten!
in all fairness,it sounds like a rip off mate :lol:

grtz timo

ps of het moest zijn da michaela er met r bloot gat op gezeten heeft,dan zou ik nog twijfelen :lol: :lol: :lol:

fets

Postby fets » 01 Feb 2011, 22:44

wat denk je dan dat deze tafel waard zou zijn mattie is idd steel block table en luca brecel
prijs is gerust bespreekbaar en blad is 6.5 dik nog eens nagemeten maar is echt een geweldige tafel indien interesse mag je ze altijd komen bezichtigen hoor

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 02 Feb 2011, 09:23

fets wrote:wat denk je dan dat deze tafel waard zou zijn mattie is idd steel block table en luca brecel
prijs is gerust bespreekbaar en blad is 6.5 dik nog eens nagemeten maar is echt een geweldige tafel indien interesse mag je ze altijd komen bezichtigen hoor

Je moet altijd rekening houden met merk en model en leeftijd natuurlijk van de tafel.een relatief nieuwe 'silver leg' riley tournament zal u meer opbrengen dan een oude enbild(om maar iets te zeggen).
en gesigneerd tja oke tis plezant om dat er op te staan hebben maar het is nu niet dat er o'sullivan en co opstaan......15000 euro is toch te hoog gegrepen,wat ze waard is......wat de zot er voor wil betalen ;)

grtz timo

Bungda
Highest Break: 92

Postby Bungda » 02 Feb 2011, 09:37

Je zal de dikte gemeten hebben in de pocket?
Hou er rekening bij dat er een houten lat van een 18mm onder zit die dient om het laken vast te nieten.
Normaal zijn al de stenen voor om het één welke snooker tafel 4,5 tot 5 cm dik.
Daniel

fets

Postby fets » 02 Feb 2011, 12:55

beste thnx voor de reactie ben best bereid er een mooie prijs van te maken mensen met interesse en ik weet enkel ze heeft gedient voor demonstratie wedstrijd in lochristi en merk op de pokets staat de site van trevor ford dus veronderstel dat het zijn eigen merk is maar ze zou bijna evenwaardig moeten zijn aan de beste toernooi tafels aangezien het een zeer dure nieuwprijs was bezichtiging altijd mogelijk

pink

Postby pink » 02 Feb 2011, 14:18

Bungda wrote:Je zal de dikte gemeten hebben in de pocket?
Hou er rekening bij dat er een houten lat van een 18mm onder zit die dient om het laken vast te nieten.
Normaal zijn al de stenen voor om het één welke snooker tafel 4,5 tot 5 cm dik.
Daniel

laken nieten???? nagelen ja :D

pink

Postby pink » 02 Feb 2011, 14:48

fets wrote:beste thnx voor de reactie ben best bereid er een mooie prijs van te maken mensen met interesse en ik weet enkel ze heeft gedient voor demonstratie wedstrijd in lochristi en merk op de pokets staat de site van trevor ford dus veronderstel dat het zijn eigen merk is maar ze zou bijna evenwaardig moeten zijn aan de beste toernooi tafels aangezien het een zeer dure nieuwprijs was bezichtiging altijd mogelijk

zullen redelijkwat nullen afmoeten van uwe prijs,heb 2 jaar geleden een Westbury steelblock met verwarming gekocht voor 1000€.Wel zelf gedemonteerd en vervoerd en dan nog eens 1000€ voor montage nieuwe rubbers - pockets en laken,de leistenen bijwerken en herstellen met 2 componenten endui en schuren .Dus 2000€ uitgegeven.Ga je ze laten gaan voor 2000€ ???
Mijn leisteen is 5cm dik 5 stuks met elk een gewicht van 205kg = 1025kg aan leisteen en het onderstel met banden bij 175kg = 1200kg totaal.En ja mijn laken is op de traditionele manier opgespannen en genageld.De verwarming is niet terug gemonteerd.Is de demonstratie al van een tijdje terug?ben van rand van Lochristi en heb geen weet gehad van demonstratie?Was het in de Pomerans?
En die gerenomeerde spelers zijn die dan naar Lochristi geweest om er hun handtekening op te zetten?

cue-action
Belgium Ranking: 32
Highest Break: 125

Postby cue-action » 02 Feb 2011, 20:00

Zo te lezen hier, is ze nog ni direct verkocht.... :twisted:

fets

Postby fets » 02 Feb 2011, 22:44

ja was ergens in de buurt van lochristi ben zelf niet van daar en is ongeveer 3 jaar geleden nu en nee 2000 is veel te weinig heb nog is navraag gedaan in snookerzaak en 11000 zou toch ongeveer de prijs moeten zijn totaal gewicht van de tafel is 1500 kg en volgens mij is het laken toch recht op de lei genageld heb geen houten lat gezien bij het plaatsen grts indien je het echt niet gelooft mag je ze gerust eens komen bekijken grtz fets

Jonas

Postby Jonas » 02 Feb 2011, 23:56

Dus je verkoopt een snookertafel en je maakt reclame dat ze getekend is daar talloze bekende spelers...enkel weet je niet waar en wanneer die tafel gesigneerd werd.

Komt allemaal nogal louche over eerlijk gezegd.

Enfant Terrible
Belgium Ranking: 1
Highest Break: 32
Club: AC Milan

Postby Enfant Terrible » 03 Feb 2011, 00:10

Trevor Ford absoluut èèn van de betere tablefitters op de markt.Hij heeft ook inderdaad z'n eigen brand snookertafels, aangezien hij intensief Riley's, BCE's, Matchroom, K&H tafels heeft geplaatst over al de jaren van Engeland tot Australie heeft hij van al deze topmerken de beste eigenschappen per merk ontleed en verwerkt in z'n eigen design snookertafels.
Trevor zit op facebook, dus u kunt altijd even een prijsindicatie bij hem opvragen en tja die handtekeningen, lekker belangrijk die mannen delen ze op ieder toernooi gratis uit, dus dit mag sowieso geen invloed op de prijs hebben.
Ik heb trouwens ook nog een misschien wel interessante advertentie staan onder deze, maar dat hebben jullie vast al gezien, niemand interesse:?: :wave:

motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Postby motse » 03 Feb 2011, 01:32

In Beervelde, ik herinner me dat er paar jaar geleden demonstratie-wedstrijden waren met Brecel & co
in "discotheek" Feestpaleis in Beervelde/Lochristie... dus ik vermoed dat die tafel van daar komt :idea:

Jonas

Postby Jonas » 03 Feb 2011, 02:00

Was in Beervelde medio 2008.

Soit, blijft nog teveel geld (al heeft Mevrouw Tabb die tafel wel meerdere keren beroerd).

fets

Postby fets » 03 Feb 2011, 12:57

beste ja is idd de tafel van beervelde en ik weet zo weinig over de tafel omdat ze van mijn goede kameraad is maar hij heeft te weinig tijd om zich met de verkoop bezig te houden dus ik moet alles eerst checken bij hem en indien iemand echt interesse heeft of wil komen bezichtigen kan altijd en prijs is altijd te bespreken he maar denk dat je gerust trevor ford een prijs indicatie mag vragen grtz

pink

Postby pink » 03 Feb 2011, 13:26

fets wrote:beste ja is idd de tafel van beervelde en ik weet zo weinig over de tafel omdat ze van mijn goede kameraad is maar hij heeft te weinig tijd om zich met de verkoop bezig te houden dus ik moet alles eerst checken bij hem en indien iemand echt interesse heeft of wil komen bezichtigen kan altijd en prijs is altijd te bespreken he maar denk dat je gerust trevor ford een prijs indicatie mag vragen grtz

Beter uwe goede vriend zijn tafel zelf laten verkopen,je zal dan geen mal figuur slaan op het forum.Is uw goede vriend soms van engelse makelij? :D

Return to “For sale / te koop / à vendre”