Beginnende tegenspeler gezocht omgeving Bilzen/Hoeselt

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Limburg
Probailer2
Highest Break: 0

Beginnende tegenspeler gezocht omgeving Bilzen/Hoeselt

Postby Probailer2 » 27 Jun 2010, 15:38

hallo,

Ik ben een man van 20jaar die af en toe eens een potje pool doet, maar liever het tactische snooker wil gaan proberen.
Dus nu zoek ik een beginnende tegenspeler om samen mee te gaan snookeren in De Kreeft te Hoeselt.
Ik heb vooral tijd in het weekend, maar kan in de week ook wel maar dan pas na half 9 savonds.
Ben jij geintresseerd om tegen mij te spelen voor het plezier dan is je PM meer dan welkom.

Peter

Probailer2
Highest Break: 0

Re: Beginnende tegenspeler gezocht omgeving Bilzen/Hoeselt

Postby Probailer2 » 20 Jul 2010, 15:03

Niemand? Alleen oefenen vind ik helemaal niks

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 20 Jul 2010, 15:38

beste probailer,als je in de kreeft gaat spelen dan kun je best ook daar een snookermaatje proberen te ronselen.mischien een annonce ophangen daar dat je iemand zoekt of je aansluiten bij de club daar en door bv de clubkampioenschapen of competitie (in 3e bv daar ligt het niveau echt niet zo hoog dus ideaal om te beginnen)mee te spelen mensen leren kennen die je op weg kunnen helpen en op tijd en stond eens een matchke willen spelen.Ik weet dat jos voets(ere speler de kreeft) hier wel op het forum zit maar mischien ligt die zijn niveau (soms ;) ) iets te hoog als beginneling maar voor de rest denk ik niet dat hier veel volk van in en om hoeselt mee leest,wat kan verklaren dat er niet veel reactie op komt! je bent ook altijd welkom bij ons in de club(zuma) om eventueel eens een hyprocup mee te spelen,hier komt natuurlijk wel serieus spelersmateriaal opdagen maar ook 3e afdeling spelers spelen mee.Wij,de mindere goden vinden het al s plezant zich te meten met de beteren en je steekt er ook heel wat van op(vooral qua techniek,shotkeuzes,enz) veel succes nog met je zoektocht en mischien tot gauw!

grtz timo

YannickVano
Highest Break: 27
Club: De Kreeft

Postby YannickVano » 09 May 2011, 08:29

Hallo,

Een heel erg late reactie ik weet het.. Maar ben ook pas aangesloten op dit forum.

Ik ben ook nog een beginnende speler en zit wel heel regelmatig in De Kreeft. Dus als je eens zin hebt om een paar frames te spelen mag je me altijd iets laten weten.

Ik snooker nog geen 2 jaar, ben zelf 22 en ben afgelopen seizoen pas begonnen met mijn 1e seizoen competitie in 3e afdeling. Dus het niveau zal zeker niet te hoog zijn voor u wellicht.

Laat maar iets weten moest je dit nog lezen !

Grtz, Yannick

Return to “Limburg”