En volgend seizoen...

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Limburg
Phoske
Highest Break: 44
Club: 'k Kamp

En volgend seizoen...

Postby Phoske » 12 Apr 2010, 13:33

Allee, de competitie is weer gedaan... 't was een fijn jaar, maar nu blijf ik wel met een 'vreemd gevoel' achter. Wat voor het volgende jaar ?

Er zijn blijkbaar zoveel clubs die de deuren dicht doen / waar grote onzekerheid is betreffende de toekomst, waaronder ook die van mij.

Volgens de geruchten die ik allemaal gehoord heb, zouden dichtgaan / al dicht zijn:

- Bon'Aparte
- Baalhof
- Wembley
- Snookerpaleis Beringen
- Looise ??
- 't kamp ??

Wat nu... komt de competitie hierdoor in't gedrang ? Is er tout-court plaats in de andere clubs voor alle spelers die nog wel verder willen spelen na de sluiting van hun eigen club...

Mvg. Koen ( SP Beringen )

happy
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 69
Club: the happy snooker

Re: En volgend seizoen...

Postby happy » 22 Apr 2010, 15:44

Hallo koen,
idd heel jammer om te vernemen dat zo veel snookerzaken het voor gezien houden :cry:
En dat terwijl het snooker in limburg toch al jaren in de lift zit.
Maar ja wat kunnen wij er aan doen he?
Ik kan jullie alleen maar mededelen dat er nog steeds enkele plaatsen voor spelers en/of volledige ploegen
beschikbaar zijn in the happy snooker :D
jullie zijn altijd welkom voor een gesprek liefst op een dinsdagavond,dan komen wij meestal samen om een beetje te "trainen" :D

happy greetzzzzzzzzzzzz

marky marc

Postby marky marc » 24 Apr 2010, 11:07

@phoske : Ik weet niet waar je haalt dat Looise op sluiten staat want net nu draait alles hier terug als vooreen. Het heeft hier wel even zwart gezien maar nu zijn de wolken toch verdwenen.
We hebben gisteren zelfs met heel de bende ons 25 jarig bestaan gevierd. 8-)

En volgens de laatste geruchten zou Baalhof ook terug opengaan, ze zijn enkel nog op zoek naar een garant.

Grtz
Marc.

marky marc

Postby marky marc » 07 Aug 2010, 12:08

Onze ploegen zijn bekend, we gaan dan toch met 3 ereliga ploegen starten. Dit dankzij de aanvulling van een paar goeie spelers van baalhof.

De kalender staat al op vsf maar vanaf spelweek 2 is 1 ploeg vrij. Weet iemand hier de reden voor ?

Grtz.

Jurian
Belgium Ranking: 71
Highest Break: 110
Club: Play Ball - Hasselt

Postby Jurian » 09 Aug 2010, 12:01

Vanaf speelweek 1 is er ook al een ploeg vrij , dit komt omdat er dit jaar 17 ploegen in ERE spelen .

Grtz

Return to “Limburg”