2009-2010 dagboek 1e afdeling dinsdag

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Limburg
Pe147
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 87
Club: Sc Riley Inn Genk.

Re: 2009-2010 dagboek 1e afdeling dinsdag

Postby Pe147 » 12 Nov 2009, 15:55

happy wrote:hallo snookervrienden,
dinsdag een slechte match gespeelt tegen play ball c
en bijgevolg ook verloren met 8-10 :(

jammer toch dat ik meer en meer reacties moet lezen op deze forum
van mensen die vinden dat ze verloren hebben omdat hun tegenstander meer geluk had of omdat de tafels toch zo slecht waren :(

de spelers van de play ball hadden op bepaalt ogenblik ook meer geluk op de juiste ogenblikken maar als ik mij daar moet achter gaan schuilen ben ik verkeerd bezig denk ik

als ik dan toch denk zo veel beter te zijn dan had ik ze gewoon geen kans moeten geven om die ballen te potten,want dan was het frame al binnen geweest :D

maar ik ben zoals de meeste hier maar een amateur en zie snooker nog altijd als een hobby,
de dag dat ik niet meer tegen mijn verlies kan of excuses moet gaan zoeken als ik een frame heb verloren stop ik er dadelijk mee en ga ik in mijn eentje golven of zo :lol:

leer uit uw fouten zou ik zeggen en hou uw (onze) hobby fair en sportief met respect voor iedereen!!!
AMEN :lol:

Amai, wat een negatieve reacties... nu zet je eens een verslagje op forum en wordt je onmiddellijk al afgeschoten !!! Wist niet dat dat zo een gevoelig thema is, blijkbaar durven sommigen anderen niets in de weg te leggen. Bij deze was dit mijn eerste en laatste verslag van een competitiematch, en nogmaals, wij schuilen ons nergens achter maar als men nog niet meer eerlijk zijn mening mag geven... België is -voor zover ik weet- nog altijd een democratisch land maar blijkbaar is snookerforum dat niet...

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 12 Nov 2009, 22:33

allez ik kijk ook s 2 dagen niet op het forum en ze maken het plezant zonder mij dju :mrgreen:
ik ga hier nu niks opjuttend zeggen want we spelen natuurlijk in dezelfde club als onze b-ploegmaten maar in de post van pascal zie ik gewoon een reactie op wat jij schrijft;ik hoop dat je in toekomst zeker nog wat verslagskes erop wil zetten maar een echt verslag zoals het deze
matty wrote:wij hebben gister gewoon tegen een te sterke ploeg gespeeld :shock: :? ;) den eddy hoeft geen introductie meer maar patrick kende ik niet en believe me ik zal m nie licht vergeten :mrgreen: het werd dus 13-5 voor de genkenaars.en voor de 1e maal dit jaar kan ik me volledig neerleggen met de uitslag en meer zat er echt niet in

bij zuma
timo 2/6 tegen eddy toch maar e frameke meegepakt
frank 2/6
filip 1/6

bij riley
patrick 6/6 sterk,zeer sterk vooral die middenpockets leken 50 cm groot bij hem :lol:
derk 2/6 behield zijn cool gisteren 8-)
eddy 5/6 tja weer geen 6/6 hé eddy :mrgreen:

volgende week weer uit tegen kaaihoeve B
grtz timo

of het deze
wimpy wrote:yuw,

gisterenavond in de verre uithoeken in tongerse gaan spelen,
waar we het er goed vanaf brachten en een 10-8 overwinning uit de brand slepen.....
of beter gezegd uit de geur van de mixed grill............

dus bij
tongerse Activ a:

Lambrechts Jurgen: 4/6
Stoffels Robby: 3/6
Goossens Kenneth: 1/6

bona b:

Corthouts Steve: 2/6
Willems Roeland: 6/6 (39) :shock: mooie rentree
Daniëls Wim: 2/6

Volgende week thuismatch tegen SN Sports B
grtz

maw hou het leuk,plezant ook voor de tegenstander om te lezen en probeer elkaar wat te begrijpen;(ik ben zeker niet vrij van alle zonden) :roll: maar er komt ook nog een terugmatch en als je die aanvat met wat hier gebeurt is in het achterhoofd daar kan alleen maar miserie van komen;
met sportieve groeten timo

wimpy

Postby wimpy » 18 Nov 2009, 00:55

Yuw,

Zonet hebben we een mooie overwinning behaald tegen de mannen van "the lobster"
helaas niet dankzij mij, met een beschamende 1/6 :oops:

zodus: bona B - de kreeft B: 11-7

bij bona
roeland willems: 4/6 (36)
steve corthouts: 6/6 (47) zeer sterk :shock: :o :shock:
wim daniëls 1/6 (8) :roll:

bij de kreeft
rik thompson: 2/6
jp panis: 3/6 (40)
dave delanoy: 2/6 (47)

Volgende week de immer fijne verplaatsing naar zuma tegen matty en co......

grtz
wimpy

cowboyjo
Highest Break: 80
Club: ZUMA SNOOKER CLUB

Postby cowboyjo » 18 Nov 2009, 17:27

Wij hebben gisteren met 14-4 gewonnen van Tongerse Activ.
Vooral onze Yannick was in bloedvorm met een mooie 6 op 6 als resultaat en breaks van 40 en 39 erbovenop.
Onze tegenstrevers hadden het nogal moeilijk met de bijzonder goede kwaliteit van de tafels.
Zuma B:
Yannick: 6/6 (breaks 40/39)
Pascal : 3/6
Ikzelf: 5/6

Tongerse:
Jurgen: 1/6
Kenneth: 2/6
Robby: 1/6

Volgende week spelen we de topaffiche; in Riley tegen de D-ploeg.

Groetjes

happy
Club: the happy snooker

Postby happy » 20 Nov 2009, 18:17

dinsdag 10-8 gaan verliezen in maasmechelen tegen snooker sport b,

een heel fijn ploegske om tegen te spelen en ze hebben hun overwinning zeker niet gestolen
wij waren gewoon niet goed genoeg dinsdag,ale ik toch niet :D

voor de happy snooker:

kris 4/6

tom 2/6

danny 2/6

volgende week thuis tegen play ball geloof ik

matty

Postby matty » 21 Nov 2009, 08:45

wij hebben dinsdag 10-8 gewonnen in de kaaihoeve.mooi matchke al mis ik in mijn match tegen bjorn mijn mogelijk hoogste break in competitie ooit!!al het moeilijke werk was gedaan bij 46 en dan mis je rood recht op recht naar de middenpocket met nog 4rode op rond de roze spot.:twisted: :twisted: :twisted: :roll: :o

bij zuma
timo 5/6 (46,31)
frank 3/6 (40)
filip 2/6

kaaihoeve B
eddy 1/6
bjorn 2/6
bert 5/6

volgende week het weerzien met onze makkers vd bonaparte B.cu tuesday mates
grtz timo

marky marc

Postby marky marc » 21 Nov 2009, 18:03

@matty :arrow: en had ge ne trillende arm ??
Ik twijfel er niet aan matty , dit jaar zult ge nog vlot over uw hoogste break kunnen gaan als de tafels in zuma zo goed blijven. Allé niet dat onze tafels zo slecht zijn (sommige toch).
Ge kunt misschien eens raad vragen bij kriske. ;) :mrgreen:

matty

Postby matty » 21 Nov 2009, 20:07

nee geen trillende arm maar plots schoot het door mijn hoofd zo van wow dit gaat hem worden en the next thing i know komt diene belachelijke rode teruggeketst van jaw vd middelpocket!!!!! ik heb de afgelopen maanden echt een hoop hoge breaks(op mijn niveau hoge breaks wel te verstaan :mrgreen: :mrgreen:) gaande van 70 clearence,62,56,51,en echt nen hoop 40ers maar eens in competitie en het er toe doet geraak ik maar niet over dat belachelijke 56 breakske van 2jaar terug :roll: terwijl het er echt wel in zit,ik voel het gewoon.dus alle tips zijn welkom ;) :D
grtz timo

giebel
Highest Break: 0
Club: snookersports

Postby giebel » 24 Nov 2009, 23:25

Hebben vanavond met 10-8 verloren in Bon'aparte A

Hopelijk heb ik -persoonlijk dan- mijn dieptepunt in het snooker bereikt, want met momenten ben ik de liefde voor de sport ergens kwijt geraakt :( :) Maten, sorry maar volgende keer beter zeker... Ohja dan moeten we dacht ik tegen den eddy en consoorten van riley D... ;)

Voor snooker sports B
Stefan 4 (1 30-ger, 1 40-ger)
Raf 2 (1 30-ger)
Ikke 2 (1 30-ger)

Bonaparte (als ik me niet vergis, breaks weet ik ook niet juist, maar zijn ook enkele 30 en 40 gers gevallen)
Eddy 4
Dieter 2
Gislain 4

grtz

magic stick
Belgium Ranking: 6
Highest Break: 114
Club: riley inn

Postby magic stick » 25 Nov 2009, 06:30

Ik heb gisteren ook een dieptepunt meegemaakt Phillipe maar dan niet van mijn kant. Als ge in de topper rap iemand gaat inschrijven om mee te doen tegen ons vind ik dat persoonlijk laag gevallen mja denk dat er al velen hetzelfde denken in ereafdeling over dit mens. Dit bericht is maar aan één persoon gericht want met de rest heb ik geen probleem. Als ge zo kampioen wilt spelen moogt ge het hebben van mij want wat wint ge ermee? Idd nougabollen. Een beker en heel veel minachting van vele spelers op uw manier van werken. En met uw excuus van dat ge niemand anders hebt dikke zever want Aurelio die al 2 keer is ingevallen zat de hele match te kijken vanuit de box. Nu over naar de match :)

Riley inn D-Zuma B 8-10

Ik 4 breaks 71,61,30
Derk 2 break 32
Patrick 2 break 57

Yannick 4 breaks 32,32
pascal 2
Johnny Vanrijckel 4

Greetz Edje

matty

Postby matty » 25 Nov 2009, 08:58

wij hebben gisteren 10-8 gewonnen van bonaparte B.het was een leuk wedstrijdje die nog lang heeft nageduurd (the aftersnooker if yuo know what i mean :lol: ) eerlijk is eerlijk 8-10 of 9-9 had even goed gekund want die laatste 2 frames tss mij en steve werden steeds op zwart beslist.het eerste frame krijgen we allebei 2566565656456564 klansen maar die rotte bal wou er maar niet in tot ik hem scherp binnen snij op de middenpocket en in het 2e sta ik direct 38 achter,vecht terug tot op zwart en hij speelt wit weg terwijl zwart de pocket raakt langs alle kanten maar op de tafel blijft :? eind goed al goed voor mij maar zo had ik dit spannend slot vd wedstrijd zeker niet willen zien eindigen

bij zuma
timo 5/6 (30,38)
frank 3/6
flip 2/6

bij bona B
steve 3/6 (31)
wimpie 4/6
roeland 1/6 spijtig want die kan veeeeeeeeel beter

volgende week naar riley inn C
grtz timo

wimpy

Postby wimpy » 25 Nov 2009, 09:14

yuw,

Ene dinsdagavond een matchke gaan spelen in de Zuma, In een redelijk gelijk opgaande partij, trokken we uiteindelijk aan het kortste eind met de kleinste nederlaag mogelijk, zodus zuma C - bona B:10-8

bij zuma

Timo "Matty" Claes: 5/6 (30,38) zeer degelijk spel, enkel tegen ondergetekende één frame moeten afgeven 8-)
Frank Willems: 3/6 had niet echt zijn dagje, maar toch degelijke speler
Filip "Joe Cocker" Nelissen: 2/6 Op bepaald moment dacht ik dat em de witte bal uit frustratie ging opeten :mrgreen:

bij bona

Steve Corthouts: 3/6 sterk begonnen maar tegen het eind was zijn lampedaire uit...
Roeland Willems: 1/6 wat een off-day van onze topspits :roll: kan gebeuren, iedere week iemand anders bij ons
Wim Daniëls: 4/6 eindelijk nog eens een degelijke prestatie

nog één kanttekening: pfff wat een negatieve boel hier tegenwoordig op het forum, gelukkig doen wij er niet (meer) aan mee, heb me gisteren rot geamuseerd, zowel tijdens (wat een tafels!!!) als na onze match (denk dat Matty en co nog altijd aan den toog hangen :D )

grtz
wimpy

Pe147
Highest Break: 87
Club: Sc Riley Inn Genk.

Postby Pe147 » 25 Nov 2009, 15:25

magic stick wrote:Ik heb gisteren ook een dieptepunt meegemaakt Phillipe maar dan niet van mijn kant. Als ge in de topper rap iemand gaat inschrijven om mee te doen tegen ons vind ik dat persoonlijk laag gevallen mja denk dat er al velen hetzelfde denken in ereafdeling over dit mens. Dit bericht is maar aan één persoon gericht want met de rest heb ik geen probleem. Als ge zo kampioen wilt spelen moogt ge het hebben van mij want wat wint ge ermee? Idd nougabollen. Een beker en heel veel minachting van vele spelers op uw manier van werken. En met uw excuus van dat ge niemand anders hebt dikke zever want Aurelio die al 2 keer is ingevallen zat de hele match te kijken vanuit de box. Nu over naar de match :)

Riley inn D-Zuma B 8-10

Ik 4 breaks 71,61,30
Derk 2 break 32
Patrick 2 break 57

Yannick 4 breaks 32,32
pascal 2
Johnny Vanrijckel 4

Greetz Edje

Edje,is hier nergens geen knop "vind ik leuk" ? ;)

happy

Postby happy » 26 Nov 2009, 17:01

hallo snookervrienden,
dinsdag weer maar eens verloren maar wel tegen een sterk baalhof b.

voor mij was het weer een avond om vlug te vergeten en daarom kan ik ook niet veel over de match vertellen :D

wat ik wel nog weet is:

voor de happy snooker,

kris reniers 3/6

hannes tom 2/6

jans danny 2/6

volgende week een verplaatsing van 5min maken naar de play ball

groetjes happy

giebel

Postby giebel » 02 Dec 2009, 00:31

Vanavond nog eens een heel leuk snookeravondje gehad. :D
We hebben weliswaar verloren met 7-11, maar het is dan ook tegen de kampioenen van onze reeks, laat daar geen twijfel over bestaan want het was wel de sterkste ploeg die we tot hier tegen kregen (tenzij Tongerse volgende week nog verrassend uit de hoek zou komen :o ) !

Want, met alle respect voor Derk, den Eddy en Patrick zijn 'buiten categorie' (al waren ze vandaag niet super - gelukkig maar - maar wel nog altijd goed welteverstaan) :shock: Ik denk dat die 2 tegen ons geen enkele lange bal gemist hebben... het leken wel emmers voor hun ipv pockets :oops:

Voor snooker sports :
Raf 1
Stefan 3
Ikke 3 (44)

Riley inn D
Eddy 6/6 jawel
Patrick 4/6
Derk 1/6

Volgende week afsluiten van de heenronde bij 'mijn buren' in Tongeren (want ik woon in Kotshoven :) -

wimpy

Postby wimpy » 02 Dec 2009, 08:19

hallo,

gisterenavond een thuismatch tegen looise D, en we hebben met het kleinste verschil kunnen winnen,
spijtig dat we de laatste weken telkens één speler hebben die wat minder in vorm is (gister ik weer :roll: )
en dus elke week bijna dezelfde uitslag...

zodus bona b - looise d: 10-8

bij looise:

Guy Mariën: 3/6
Luc Van Hove: 3/6
Tom Vander Elst: 2/6

bij bona:

Steve Corthouts: 4/6
Roeland Willems: 4/6 (41,42)
Wim Daniëls: 2/6

Volgende week de afsluiter van de heenronde in en tegen play ball C

grtz
Wim

matty

Postby matty » 03 Dec 2009, 21:11

wij hebben nog maar s verloren :? ditmaal werd het 12-6 in het voordeel van riley C.voor een groot deel mag ik dit verlies op mijn conto schrijven,niet zozeer dat ik vreselijk slecht was maar het zat nie echt mee :roll: 1e frame verloren fluked blauw met frameball roze in de pocket,2e frame on the black de boot in,3e frame hij wil potten mist m 35 cm langs de pocket om dan over 3 banden tergend langzaam de pocket invalt :twisted: 4e frame pakske open geknald=>innerlijk opborrelende frustratie+gene bal meer goed geraakt+alles wat de andere deed was of wel binnen ofwel safe ofwel snooker het was bij momenten zo erg dat de toeschouwers begonnen te lachen met zoveel geklungel van beide kanten ;) (en ik heb vriendelijk zijn excuses aanvaard) werd terug kalm om vervolgens frame 5 met duidelijke cijfers naar de overzijde zien gaan=>die goude oude 'diesel'patrick peters.daar sta je dan met 0/5 en het 1e wat er door mijn gedachte schoot was:géééén 0/6 hè ben beginnen spelen op turbomode plots vloog alles binnen breakske 32 binnen op 35 sec volgende kans 24 en nog s 16 en op 3 min klaar was kees :x .hehe ze zeggen schrijven lucht op en awel ze hebben nog gelijk ook se :lol:

bij zuma
timo 1/6 32 zie hierboven
filip 2/6
frankie 3/6 was thans goed bezig

bij riley
laurent 4/6 32
patrick 4/6
xavier 4/6
frameverdeling riley onder voorbehoud ;)
volgende week thuis tegen kaaihoeve A
grzt timo

happy

Postby happy » 04 Dec 2009, 11:25

dinsdag met ons ploegske tegen een bijzonder play ball d gaan spelen,echt jammer dat die mannen volgend jaar uit eerste gaan verdwijnen of ze moeten een bijzonder sterke terugronde gaan spelen wat ik hun met deze ook gun.

voor the happy snooker:

reniers kris 5/6 (41) sterk bezig de laatste tijd kriske :D

(goldfinger) hannes tom 4/6 (31)

jans danny 3/6 (37,41)

volgende week thuis tegen het sterke zuma b

happy

Postby happy » 04 Dec 2009, 11:26

een bijzonder symphatiek play ball d moest dat zijn natuurlijk :oops: :oops: :oops:

giebel

Postby giebel » 08 Dec 2009, 23:28

Hello,

Een mooie afsluiter van onze heenronde : we zijn voor de verandering eens gaan winnen, dit maal bij mijn buren in Tongeren, met 5-13 jawel :shock:

Raf heeft een beresterke match gespeeld, alleen jammer dat de 6-6 er niet is na een 'misverstand' op de beslissende blauwe in zijn 5e frame...

Ook voor Robby een dikke proficiat : onder zo'n familiale omstandigheden toch zo'n sterke partij spelen, chapeau !

Snooker Sports
Raf 5/ 6
Stefan 4 /6 (40)
Ikke 4/ 6 (38,38)

Tongerse Activ A
Lambrechts Jurgen 2 /6 (32)
Stoffels Robby 3/6
Jans Bart 0 /6 (maar toch verdienstelijk, de ballen rolden gewoon niet :oops: )

Greetz

Return to “Limburg”