luchtzak wrote:Nog eens een vraagje voor de referees, zelf meegemaakt vorige week in de competitie. Ik wil er direct bijzeggen dat ik niemand viseer en ik ben op niemand boosMaar wil het toch nog eens weten hoe of wat want heb tegenstrijdige verklaringen
Als je na rood de roze wegspeelt, die vliegt uit het netje onder een andere tafel en in alle verstrooidheid speel je verder op rood terwijl de referee nog naar de roze bal aan het zoeken is. Nog ff zeggen dat ik de referee 7 hoor zeggen. Wat gebeurt er dan?
7, fout 6
1, fout 6
7, fout 7
GeertV wrote:Beste loteling,
Ik vind dat deze discussie nu toch al lang genoeg geduurd heeft en heb afgelopen weekend op de BR5 vernomen dat sommigen er hun slaap beginnen voor te laten ...
Wie A zegt moet uiteindelijk ook B zeggen ...... (tenzij je zoiets wil houden voor de aankomende examens
)
volgens mij weer simpeler..
stel hij wil de volgende rode in de gele of groene pocket potten en heeft daardoor de roze niet in zijn vizier... in volle concentratie merkt hij niet dat de roze niet gespot is..en hoort de ref de punten wel tellen....en denkt dat de roze gespot is (foutje van de ref )
volgens mij ...hooguit fout 4 want rood is de ball-on..daar de roze correct gepot is en de punten gescoord...
Return to “Belgium Referees Association”
Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests