Selectie Europees kampioenschap

All necessary information about the Belgian Billiard and Snooker Association, the Vlaamse Snooker Federatie and the Association Francophone de Snooker, your questions will be answered by members of the boards of BBSA, VSF and/or ASF
Cuemaster
Highest Break: 5

Selectie Europees kampioenschap

Postby Cuemaster » 01 May 2010, 03:21

Hallo naar ik weet is de selectie voor het EK volgens de provisional ranking.
Voor de dames is dit uiteraard Wendy en .....
Maar moet er dan nu geen contact meer opgenomen worden met de andere dames die nog voor Coun Kirstin in de ranking staan of word er nu maar zo iemand uitgepikt.
Want ik weet uit goede bron dat zeker dat er met enkele van de dames hoger op de ranking geen contact is geweest.

zaitchik
Highest Break: 0
Club: De Komma

Re: Selectie Europees kampioenschap

Postby zaitchik » 01 May 2010, 15:17

Cuemaster,

blijkbaar ben je niet goed op de hoogte of slecht ingelicht
Wendy staat nl niet bovenaan de lijst (hoewel jij "uiteraard" zegt)
Op de provisional staat Isabelle Jonckheere in pole position, zij verkoos niet deel te nemen
Op de 1 year ranking staat Nawal Touzani bovenaan : zij kan niet wegens een haar pas aangeboden nieuwe job
Sandrine Vlaemynck is Française
Kirstin Coun was dus de eerste reserve

Indien wij het fout zien, graag dan even je tegenargumenten
Indien niet, gelieve u in de toekomst beter te informeren alvorens "bull shit" de wijde wereld in te sturen, aub

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 01 May 2010, 16:55

Cuemaster zal ongetwijfeld uit de entourage komen van iemand die niet geselecteerd werd.
Wat volgens mij nog altijd geen reden is om op zulke kinderachtige manier minachtend te reageren over andere spelers of speelsters.
Ik zou bovendien die "bron" ook eens updaten, want zijn gegevens en kennis komen blijkbaar toch niet overeen met deze van BBSA of VSF. :shock:

Cuemaster
Highest Break: 5

Postby Cuemaster » 02 May 2010, 00:12

Het word eens tijd dat jullie vaste reglementen opstellen het ene jaar is het de provisional, het andere jaar 1 year ranking en zo maar voort.
En nu ik zo jou bericht lees spring je nu maar eens over van de provisional naar de 1 year ranking.Waarom ook niet.
En dit van Wendy is om dat zij haar titel wel moet verdedigen, zoals jullie wel weten. Zoals jij coatte (Wendy staat nl niet bovenaan de lijst (hoewel jij "uiteraard" zegt)).Naar mijn weten nergens in melding te bespuren
En bij deze wie is zo kinderachtig om maar andere zo uit te schelden en alle soorten "bull shit" te verspreiden.
Van mij maakt het niet uit wie waar naar toe gaat. Al gaat Jantje of Mietje.
Maar een vaste regel is toch voor iedereen gemakkelijk.
Zo kan je maar weer eens zien dat je als speler niks bent. Gezien de mooie scheldpartij.
En domme opmerkingen geven in de plaats van een normale en deftige uitleg.

zaitchik
Highest Break: 0
Club: De Komma

Postby zaitchik » 02 May 2010, 12:30

Cuemaster wrote:Hallo naar ik weet is de selectie voor het EK volgens de provisional ranking.
Voor de dames is dit uiteraard Wendy en .....
Maar moet er dan nu geen contact meer opgenomen worden met de andere dames die nog voor Coun Kirstin in de ranking staan of word er nu maar zo iemand uitgepikt.
Want ik weet uit goede bron dat zeker dat er met enkele van de dames hoger op de ranking geen contact is geweest.

Volgens mij staat er toch iets duidelijk in de eerste twee zinnen ...

Ben het even gaan opzoeken : de huidige reglementering geldt al sinds 20.09.2007 !!!

Return to “Questions to BBSA, VSF or ASF”