Snookerexhibition - vrijdag 30 mei

A forum for your general snooker chit chat
loteling
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Snookerexhibition - vrijdag 30 mei

Postby loteling » 28 Apr 2008, 19:16

Snookerexhibition - vrijdag 30 mei -20.30uur- Ticket: 35 euro
Party & Play @ Feestpaleis, Toleindestraat 20, Beervelde -Belgium

SPELERS : Ken Doherty, Tom Ford, Jimmy Michie, Mark Selby

INTERNATIONALE SCHEIDSRECHTER MICHAELA TABB

Presentatie: Tom Coninx

+ Speciale gast: Luca Brecel http://www.brecelluca.com

Verkoop kaarten:

Het Feestpaleis: Toleindestraat 20, Beervelde
Wuitenssnookerclub: Kleinhulst 6, 9220 Hamme
Bel Connect Management tijdens kantooruren naar +32 (0) 52 49 99 85
of via mail: pieter@connectmanagement.eu

GeertV
Highest Break: -1

Re: Snookerexhibition - vrijdag 30 mei

Postby GeertV » 29 Apr 2008, 11:18

Toch verschrikkelijk teleurgesteld dat ze 't aan Michaela Tabb gevraagd hebben om te fluiten, en niet aan mezelf, terwijl ik een even knappe verschijning ben, niet ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 29 Apr 2008, 11:59

Beervelde? of all places ;-) Waar ligt me da?

Bruno
Belgium Ranking: 21
Highest Break: 102
Club: Biljart Lounge Sint-Truiden

Postby Bruno » 29 Apr 2008, 13:00

Als ik me niet vergis is dit één van de laatste afritten op de snelweg van Antwerpen naar Gent, en ligt dit in de buurt van Destelbergen, Lochristi, enz...

moon
Highest Break: 139
Club: Riley Inn nGenk

Postby moon » 29 Apr 2008, 13:03

Ja Geert ..... nie mis, maar sinds da ge die borstverkleining hebt laten doen, geef ik toch ook de voorkeur aan Michaëla zenne :lol: :lol:

cu at the BC :lol:

CueBoy

Postby CueBoy » 29 Apr 2008, 14:03

Idd. afrit Lochristi/Beervelde - de eerste afrit na die van Lokeren/Zele als je op de E17 van Antwerpen naar Gent rijdt.
Maar om nu te zeggen dat de E17 na deze afrit ophoudt.... da's er toch een beetje over... :shock:

Beervelde... bekend van zijn Feestpaleis (een dancing)... ook wel denigrerend het "Boerenpaleis" genoemd 8)

GeertV

Postby GeertV » 31 May 2008, 08:49

Gisteren langs geweest in Beervelde. Was leuk als "fun-event", maar op snookergebied hebben we niet veel te zien gekregen. Mijn inziens toch veel geld betaald (35,00 Euro) voor wat het waard was. Jimmy Michie is nog steeds de entertainer zoals we 'm kennen en Mark Selby is echt "nen droogzak".Luca was een beetje overweldigd door de aanwezige profs, denk ik, maar heeft dat goed gedaan. Achteraf gezien kan ik mij inbeelden dat Michaela Tabb, toch een betere keuze is geweest dan ikzelf.

't Was echt puur een opwarmertje voor het toernooi in Duffel dat er staat aan te komen (19 t/m 21 sept.). Voorlopig worden er 24 profs verwacht, die worden aangevuld met een reeks belgen. Deze gaan eerst in een groepsfase spelen, dus we gaan veel spelers aan het werk kunnen zien, om dan naar een knock-out fase te gaan (idem zoals Paul Hunter Classic en Dutch Open bvb.).

Voor mij is het event in Turnhout van een paar jaar geleden met Hendry en Williams toch het beste geweest. Ik dacht dat het toen een 25,00 Euro was, voor bijna een ganse dag snooker inkl. buffet en drank.

TheRocket
Belgium Ranking: 4
Highest Break: 136
Club: Riley-Inn

Postby TheRocket » 31 May 2008, 10:29

GeertV wrote:Gisteren langs geweest in Beervelde. Was leuk als "fun-event", maar op snookergebied hebben we niet veel te zien gekregen. Mijn inziens toch veel geld betaald (35,00 Euro) voor wat het waard was. Jimmy Michie is nog steeds de entertainer zoals we 'm kennen en Mark Selby is echt "nen droogzak".Luca was een beetje overweldigd door de aanwezige profs, denk ik, maar heeft dat goed gedaan. Achteraf gezien kan ik mij inbeelden dat Michaela Tabb, toch een betere keuze is geweest dan ikzelf.

't Was echt puur een opwarmertje voor het toernooi in Duffel dat er staat aan te komen (19 t/m 21 sept.). Voorlopig worden er 24 profs verwacht, die worden aangevuld met een reeks belgen. Deze gaan eerst in een groepsfase spelen, dus we gaan veel spelers aan het werk kunnen zien, om dan naar een knock-out fase te gaan (idem zoals Paul Hunter Classic en Dutch Open bvb.).

Voor mij is het event in Turnhout van een paar jaar geleden met Hendry en Williams toch het beste geweest. Ik dacht dat het toen een 25,00 Euro was, voor bijna een ganse dag snooker inkl. buffet en drank.

ik was helemaal niet overweldigd want ik was al de hele dag met hun samen aan het trainen. 8)
ik had trouwens 2-1 van Ken gewonnen en 2-0 van Tom Ford :D :D

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 31 May 2008, 20:26

TheRocket wrote:
GeertV wrote:Gisteren langs geweest in Beervelde. Was leuk als "fun-event", maar op snookergebied hebben we niet veel te zien gekregen. Mijn inziens toch veel geld betaald (35,00 Euro) voor wat het waard was. Jimmy Michie is nog steeds de entertainer zoals we 'm kennen en Mark Selby is echt "nen droogzak".Luca was een beetje overweldigd door de aanwezige profs, denk ik, maar heeft dat goed gedaan. Achteraf gezien kan ik mij inbeelden dat Michaela Tabb, toch een betere keuze is geweest dan ikzelf.

ik was helemaal niet overweldigd want ik was al de hele dag met hun samen aan het trainen. 8)
ik had trouwens 2-1 van Ken gewonnen en 2-0 van Tom Ford :D :D

gij zijt dan ook gene gewone he rocket :lol:

BrunoC
Club: The Corner

Postby BrunoC » 01 Jun 2008, 11:46

Leuk event,een pluim voor de mensen van connect management,je moet het maar doen he om alles te organiseren
De lokatie vond ik wel ok,zeker gezien wij net boven de tafel stonden waar je anders nooit kan staan...
Eigelijk was het de bedoeling om te tonen wat snooker is en daar zijn ze mijn inziens in geslaagd,en was wel degelijk "grappig" vb wanneer de spelers vroegen "clean white please" werd de bal in een makkelijke positie terug gelegd :lol:
Nadien werden veel foto's genomen en gesigneerd a volanté. Selby,Dogherty en Ford haden ook wel wat humor maar Jimmy Michie was duidelijk de entertainer.
We waren met 6 man van onze club en hebben foto's genomen met elke speler en uiteraard ook met Michaela Tabb,amai da mens grabbelt u nogal vast voor een fotoken,vonden wij zeker niet erg :cry:
Al bij al vrij magere opkomst en dat vind ik zeer jammer,hopelijk is er in september wat weer volk.Vraag mij af hoe het daar gaat verlopen,is er al iets bekend,kan je ergens inschrijven ofzo..???
Last edited by BrunoC on 01 Jun 2008, 12:15, edited 1 time in total.

TheRocket
Belgium Ranking: 4
Highest Break: 136
Club: Riley-Inn

Postby TheRocket » 01 Jun 2008, 12:07

en de hoogste break was 67 van Doherty :wink:
en in training voor de exhibitie had Selby 89 gemaakt tegen mij 8)

BrunoC

Postby BrunoC » 01 Jun 2008, 12:23

Er werd ook een "raffle" gedaan,je kon tickets kopen om dan samen met 2 topspelers een dubbels frame te spelen,opbrengst was voor Luca wat ik ok vond gezien je als opkomend talent in snooker (zeker in België) alle hulp kan gebruiken.Kan me goed voorstellen dat het niet makkelijk moet zijn om sponsers te vinden :?
Alleen jammer dat de 2 winnaars met moeite een keu konden vasthouden maja das het "lot" he :lol:

Tcheppen
Highest Break: 87

Postby Tcheppen » 01 Jun 2008, 16:03

Wat foto's gevonden op http://albums.pixagogo.com/4776984155
Ziet er inderdaad nie slecht uit.

BrunoC

Postby BrunoC » 02 Jun 2008, 15:54

Bericht verwijderd
Last edited by BrunoC on 05 Jun 2008, 23:32, edited 1 time in total.

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 02 Jun 2008, 16:20

Zeg die Michaella Tab das nogal een knuffelmachien! :shock:

BrunoC

Postby BrunoC » 02 Jun 2008, 18:00

bericht verwijderd
Last edited by BrunoC on 05 Jun 2008, 23:32, edited 1 time in total.

bubuke
Highest Break: 42
Club: Play Snooker

Postby bubuke » 02 Jun 2008, 18:48

Ik kom niet altijd op de forum en had het neit gezien. Anders had ik mijn kop wel eens binnen gestoken. Spijtig dat er niet echt veel reclame is geweest naar de gewesten.
Als voorzitter van Brabant heb ik zeker neits ontvangen om naar mijn leden te sturen.

spijtig

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 08 Jun 2008, 12:36

Return to “The Snooker Pub”