snookerclubs omgeving Bornem

A forum for your general snooker chit chat
spin
Highest Break: 0

snookerclubs omgeving Bornem

Postby spin » 02 Apr 2008, 21:50

hallo,

zijn er in de omgeving van Bornem snookerclubs waar aan competitie gedaan word?
ik speel al enkele jaren snooker voor 't plezier, maar ik zou er graag beter in worden. zijn er bevoorbeeld clubs in sint niklaas of mechelen of ergens die kanten, en wat is het tarief in zo'n clubs? hier betaal ik 5 & 6 euro in dal- en piekuren...

alvast bedankt!

GeertV
Highest Break: -1

Re: snookerclubs omgeving Bornem

Postby GeertV » 03 Apr 2008, 11:32

Beste Spin,

Westbury Snooker Club is inderdaad van Bornem uit gezien de dichtsbijzijnde club. Momenteel hebben we 8 ploegen in interclub competitie (1 in ere, 2 in eerste, 1 in tweede, 2 in derde en 2 in vierde). In de loop van dit seizoen is de Riley's in St. Niklaas dicht gegaan en hebben die ploegen toestemming gekregen om in de Quality in Zele het seizoen te mogen afwerken. Hiervan gaan volgend seizoen 1 of 2 ploegen naar ons (Westbury) over komen. Volgend seizoen gaan we zeker 2 of 3 ploegen in ere hebben, 1 in eerste, 3 in tweede en 2 en vierde + de ploegen die overkomen van Riley's. Jürgen Vandenbossche, Tino De Witte, Andy Van Landeghem en Peter De Waele zijn zowat de meest gekende namen in onze club.

Momenteel wordt er een verdiep bijgebouwd om 3 extra snookers te zetten, speciaal voor de competitie.
Voor verdere info kan je Jules Lambrechts (eigenaar) bellen op 0477/60.36.27 of Chris Vyt op 0479/22.65.63

Ook in Breendonk (rechtover de kerk) is er snookerclub The Q, hetgeen ook niet zo ver van Bornem ligt.

FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Postby FrenzY » 03 Apr 2008, 11:51

GeertV wrote:...
Momenteel wordt er een verdiep bijgebouwd om 3 extra snookers te zetten, speciaal voor de competitie.
Voor verdere info kan je Jules Lambrechts (eigenaar) bellen op 0477/60.36.27 of Chris Vyt op 0479/22.65.63