tripke naar sheffield

A forum for your general snooker chit chat
marc_dierens

Re: tripke naar sheffield

Postby marc_dierens » 13 Mar 2008, 22:04

Het jaar dat wij er waren kon je nog voor elke sessie tickets kopen, was dus nooit uitverkocht. Denk dat het enkel voor de laatste sessie van de finale uitverkocht was. Het is dus perfect mogelijk om tijdens het verblijf nog tickets te kopen, tenzij het systeem helemaal veranderd is natuurlijk.

OnlyMe

Postby OnlyMe » 14 Mar 2008, 12:23

matty wrote:tickets hebben we voor de avondsessie met higgins-day

Je bedoelt natuurlijk de avondsessie van Stevens-Day 8)

Veel plezier ginder! Ooit ga ik zelf ook wel eens ginder kijken (allé, hoop ik toch)

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Postby matty » 26 Apr 2008, 16:21

gisterenavond terug gekomen van het mekka van elke snookerspeler:the cruicible in sheffield 8)
de reis:
met het vliegtuig vertrokken op deurne airstrip en een kleine 1u15min later touchdown in manchester.onderweg ne pistolet gegeten en koffie geslurpt(en de hosteskes gecheckt :wink: ) dus dik in orde!in manchester een auto gehuurd om de 45 miles te overbruggen naar sheffield(we hadden een golfke 1.4b gereserveerd maar door onbeschikbaarheid voor dezelfde prijs een nieuwe nissan x-trail 2.0dci-met gps oef!!- meegekregen 8) )wel een ambetant reiske want tss manchester en sheffield loopt er nu niet bepaald een autostrade.het is eerder een slingerwegske zoals tss stevoort en herk(als ge begrijpt wat ik bedoel :? ) elke 10 kilometer wel ergens een opstopping met bijbehorende file wat maakt dat we toch zo een 1u45min onderweg zijn geweest!but so far so good
in sheffield:
ingecheckt in het ibis hotel(op aanraden van tcheppen)waar men ons vertelde dat we met zijn drieen niet in dezelfde kamer mochten slapen en off course was het hotel volgeboekt(en alle andere hotels in sheffield ook) dus zat er niks anders op dan snachts binnen te sluipen in het hotel en met 3 snurkers :roll: in hetzelfde bed kruipen.en dan op naar the cruicible waar we tickets hadden voor 2 sessies:
donderdagavond hebben we de eerste sessie gezien van de wedstrijd tss higgins(sorry mitu :mrgreen: ) en ryan day .voor de interval was higgins echt sterk bezig en na de interval was het gelijk opgaand met een 5-3 als juist resultaat.aan de andere tafel was maguire in zijn 2e sessie snel klaar tegen hamilton.de volgende morgen zaten we beter omdat we op de scheiding zaten en de 2 matchen konden volgen nl.hendry-ding en de marathon sessie tss ebdon en king.spijtig dat ding zo slecht bezig was want ik had hem graag eens op niveau bezig gezien (maar dat zal hij van zijn eigen prestatie ook wel zeggen :lol:) .de sessie tss ebdon en king was ondanks dat ze zolang duurde eigenlijk best wel entertaining en moest na 7 frames en 4 uur en een klets afgebroken worden omdat de volgende sessies moesten gespeeld worden :twisted: voor de rest zou ik iedereen aanraden van zo'n earpiece te kopen zodat ge de commentaar kunt mee volgen en vond ik dat the cruicible eigenlijk heel klein is:ge zit heel kort op de tafels en de cameras vd bbc staan op 50cm van die pockets als die mannen stoten!enfin dacht dat het allemaal wat ruimer leek op tv maar dat zal wel deel uit maken vd 'cruicible atmosphere' zekers.
voor het overige moet ge op het culinaire gebied wel ne sterke maag hebben en voor het lekkere bier moet ge ook al nie gaan.maja we are belgians hè
ik zou zeggen als ge de kans krijgt om te gaan zeker doen maar zorgt dat ge genoeg kaarten hebt want bij ons was alles uitverkocht tot smaandags en watch out voor de 888.com gokchiks die u met plezier een accountje aan maken om het geld uit uw zakken te kloppen :lol: :lol:
kortom veel plezier gehad en hierbij dank ik mij 2 reismakkers-wimpy daniels en erwin weygaerts :wink: voor een plezant tripke en als ze mij nog s 2 of 3 dagen kunnen verdragen denk ik dat we volgend jaar weer weg zijn :D :D :D

cu timo

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 26 Apr 2008, 17:31

Bedankt voor het leuke verslag Matty! Staat ook nog op mijn programma om eens mee te pikken!

Tcheppen
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 87

Postby Tcheppen » 26 Apr 2008, 20:22

Ben ook pas terug en heb een paar foto's op picasa geplaatst. Hopelijk geven ze nog meer Belgische snooker liefhebbers goesting om eens tot daar te gaan.
via deze link:
http://picasaweb.google.com/toyland147/WKSnooker2008

matty

Postby matty » 26 Apr 2008, 23:59

luchtzak wrote:Bedankt voor het leuke verslag Matty! Staat ook nog op mijn programma om eens mee te pikken!

oh zeker niet twijfelen luchtzak it's like they say,money well spend :D
Tcheppen wrote:Ben ook pas terug en heb een paar foto's op picasa geplaatst. Hopelijk geven ze nog meer Belgische snooker liefhebbers goesting om eens tot daar te gaan.
via deze link:
http://picasaweb.google.com/toyland147/WKSnooker2008

ik heb ook geprobeerd enkele fotos op picasa te zetten maar om een of andere reden komt mijn account niet erdoor??maja ik zal het morgen nog s proberen :) en btw tcheppen ben ik u donderdag niet tegen gekomen in the old munk tov the cruicible????????
grtz timo

Tcheppen
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 87

Postby Tcheppen » 27 Apr 2008, 07:27

matty wrote:ik heb ook geprobeerd enkele fotos op picasa te zetten maar om een of andere reden komt mijn account niet erdoor??maja ik zal het morgen nog s proberen :) en btw tcheppen ben ik u donderdag niet tegen gekomen in the old munk tov the cruicible????????
grtz timo

Ben donderdag voormiddag terug vertrokken, t'zal wel iemand anders geweest zijn. Volgend jaar misschien ?
Laat maar weten als je nog eens gaat dan kunnen we afspreken.

Mijn pronostiek was finale Higgins-Murphy maar die twee zijn ondertussen ook al naar huis :( .
K'zal mij aansluiten aan Pascal (Sfinx) zijn pronostiek. Hij ziet een finale Maguire-Sullivan en dat zit er nog altijd aan te komen.
Iemand een ander idee ??
Groeten van t'zeetje.

matty

Postby matty » 27 Apr 2008, 12:18

Tcheppen wrote:Ben donderdag voormiddag terug vertrokken, t'zal wel iemand anders geweest zijn. Volgend jaar misschien ?
Laat maar weten als je nog eens gaat dan kunnen we afspreken.

oeps,t zal idd wel iemand anders geweest zijn,maar ge komt daar eigenlijk redelijk wa vlamingen tegen 8)
zo ook een groep van ne man of 5 vd enbild in neerpelt die er jaarlijks voor ne dag of 4 naar toe reizen.volgende keer dan maar :wink:
grtz timo

ps en nog s bedankt voor de tips hè tcheppen :D

sfinx
Belgium Ranking: 20
Highest Break: 103
Club: rialto-de panne

Postby sfinx » 27 Apr 2008, 16:40

Tcheppen wrote:K'heb een paar foto's op picasa geplaatst, wie interesse heeft klikt op onderstaande link. Misschien krijgen er nog meer mensen goesting om te gaan en kunnen we binnen een paar jaar de helft van de zaal vullen met Vlamingen :lol: en, wie weet, tegen dan Lucas Brecel aan het werk zien op het WK :wink:

http://picasaweb.google.com/toyland147/ ... ffield2007

PROFICIAT THIERRY ,
Prachtige fotoreportage ,laat de mensen duidelijk zien hoe tof het daar kan zijn in sheffield
Maar die foto van die pocket is die uitleg wel correct :shock:
tightpocket ????? :lol: :lol:
volgens mij kunnen er bijna 2 ballen in :lol:
volgend jaar zullen we daar meer uitleg kunnen over geven na coaching in snookeracademy :D
grtz pascal

Cueball
Highest Break: 52

Postby Cueball » 28 Apr 2008, 17:01

Amaai bangelijk.
kwil volgend jaar ook mss wel een citytrippeke plane al ik dat zo zie.
hoe geraak je zo dicht bij de spelers?
en hoeveel mg je rekenen voor een 3 of 4 daagse sheffield denk je?

matty

Postby matty » 28 Apr 2008, 21:06

matty wrote:the road to sheffield:
do 24/4 7:15 met vlm van antwerpen naar manchester(landen rond 8 local time) waar we een auto gehuurd hebben-dan zijn we niet zo gebonden aan de trein- waarmee we naar sheffield trekken en aldaar slapen in het ibishotel vlakbij de cruicible
tickets hebben we voor de avondsessie met higgins-day en maguire-selby(de ronnie speelt natuurlijk de namiddagsessie :twisted: ) en vrijdagmorgen met ding-hendry/mark allen en davis?-dott? allez onder voorbehoud want dit zijn 2e rondewedstrijden :? mischien kunnen we tijdens ons verblijf nog wat kaarten bijkopen maar dat moeten we zien
kostprijs:vlucht 200 euro
ibis 60 euro
tickets 39 euro
auto 30 euro
dus in totaal 329 eurokes de man zonder plezier en vertier natuurlijk :wink:
ik zie daar nu echt naar uit en zal een volledig reisverslag posten bij thuiskomst
cu timo

Cueball wrote:Amaai bangelijk.
kwil volgend jaar ook mss wel een citytrippeke plane al ik dat zo zie.
hoe geraak je zo dicht bij de spelers?
en hoeveel mg je rekenen voor een 3 of 4 daagse sheffield denk je?

ik denk dat ik er nie ver naast zit met mijn berekening hierboven voor 2 dagen :wink: tel er per dag 60 euro bij voor hotel en ongeveer 20 euro per sessie snooker et voila :D
ik heb met die mannen van de enbild gesproken en die waren 5 dagen geweest en hadden 6 :shock: sessies gezien-waren wel vertrokken van op de luchthaven van keulen met goedkope tickets(vroeg boeken is hier de boodschap)- en die waren iets van een 500 euro kwijt.geen slechte deal zou ik zo zeggen 8)
grtz timo
Last edited by matty on 30 Apr 2008, 22:32, edited 1 time in total.

matty

Postby matty » 28 Apr 2008, 23:07

nog een paar tips die mij te binnen schieten voor de gene die willen gaan:ontbijt nooit in een mac donalds in engeland,'t is werkelijk niet te vreten (ik heb eigenlijk spijt dat dat bweuurk smileyke nie op dit forum te gebruiken is :lol: )maar ga bijvoorbeeld naar lynne parre diner op surrey street voor een heerlijk traditioneel engels ontbijt met heerlijke koffie.bestel ne lekkere stella uit het fleske...veel beter dan dien getapte prul zonder schuim :lol: :lol: oh ja en laat de KFC ook maar wijselijk links liggen ( weer spijt van da smileyke) :? neem een goei fototoestel mee dat ietwat fatsoenlijke fotos trekt zonder flits-die moogt ge bijna niet gebruiken kwestie van de cameras vd bbc niet te ontregelen-en doe niet zoals ik rap een fotooke trekken van davis en parrot die met hun voeten op het tafelke naar het frame aant kijken zijn en flits heel dien security richting den timo :oops: en last but not least en ik had het beloofd aan wimpy: rook niet aan een tankstation of ge krijgt het volgende over de luidspreker:'pump 12 no smoking please' waarop wimpy een 10 tal meter verder ging staan recht tussen vulpijpen van de ondergrondse tanks met bijbehorend plakkaat danger explosion-no smoking :lol: :lol: en ja hoor het volgende over de speaker en nu iets dwingender 'pump 12 please no smoking there or are you braindead????' :lol: :lol: :lol: :lol: enfin een tripke sheffield das lachen joh....
grtz timo

wimpy

Postby wimpy » 29 Apr 2008, 08:20

yuw,

thnx timo, voor het schitterende verslag, en mijn domme stoot aan het tankstation :lol:
ik denk dat we ons alledrie super goe geamusserd hebben, alhoewel het een beetje kort was.
maja dat weten we voor volgende keer hé.

grtz
wimpy

ps als je al fotos hebt, stuur ze dan maar door hé

Return to “The Snooker Pub”