gratis snookerarrangement in hotelletje aan de kust

A forum for your general snooker chit chat
sfinx
Belgium Ranking: 20
Highest Break: 103
Club: rialto-de panne

Re: gratis snookerarrangement in hotelletje aan de kust

Postby sfinx » 04 Oct 2007, 15:23

upperuk wrote:Hallo

Ik ben 2 weekends geleden ook een keertje gaan spelen bij Pascal. Zo "privé" snookeren in alle stilte is toch eens iets anders dan in een lawaaierige club. Het is best moeilijk aanpassen.
De eerste dag speelden we een best of 33. Na 7-1 voor Pascal dacht ik dat het wel eens snel zou kunnen afgelopen zijn. Maar ik kwam taai terug tot 13-13 waarna Pascal terug uitliep tot 16-13. Uiteindelijk na te spelen van 11 u smiddags tot 1 uur snachts :shock: (met 2 korte pauzes) kon ik met de laatste zwarte toch het laken naar mij toe trekken. 17-16 dus met altijd achter te hebben gestaan.
Sanderendaags speelden we dan nog een best of 17 en werd het opnieuw een thriller die opnieuw tot het laatste frame onbeslist bleef. Uiteindelijk 9-8 gewonnen. Er mag gesteld worden dat we elkaar waard waren ;o).

Voor de geinteresseerden voor dit arrangement... Zie dat uw conditie in orde is, want 50 frames spelen op anderhalve dag is echt wel veel en dat wordt op de duur supervermoeiend.

Langs deze weg wil ik nog even Pascal bedanken voor de leuke tweedaagse. Allicht mag hij me binnenkort terug verwachten...

Groetjes
Raf (Upperuk)

hallo Raf ,
ik zou zeggen bedankt voor uw komst en ook voor uw verslag op het forum,dat vind ik altijd leuk als de snookerspelers die afkomen tevreden zijn over hun komst.
in ieder geval je bent een niet te onderschatten speler en om mij hier 2 keer te komen verslaan op mijn eigen tafel waar ik al duizenden frames op gespeeld heb moet je toch wel een beetje in vorm zijn anders lukt het niet !
in ieder geval als je goesting hebt laat mij iets weten je bent altijd welkom , dat geldt trouwens ook voor al de spelers die al langs geweest zijn ,trouwens allemaal goeie en toffe tegenstanders
groetjes
HOTEL SFINX
DURNEZ PASCAL

snookerke
Highest Break: 145

Postby snookerke » 03 Nov 2007, 17:00

aah Pascal, nog altijd ni geleerd da ge van die manne van antwerpen ni kunt winnen :lol:

en voor de rest alles goed hoop ik.

groetjes david en sylvia

snookerke

Postby snookerke » 12 Mar 2008, 13:34

Hoi Pascal,

Alles goed daar aan het zee'tje?

Toch nog niet uit je broek gewaaid :lol: he :lol:

Met de snooker alles goed?

Groetjes

David en Sylvia

sfinx

Postby sfinx » 26 Mar 2008, 09:23

snookerke wrote:aah Pascal, nog altijd ni geleerd da ge van die manne van antwerpen ni kunt winnen :lol:

groetjes david en sylvia

hahahahaha.....we zullen daar op 4 en 5 april wel verandering in brengen
groetjes pascal

sfinx

Postby sfinx » 06 Apr 2008, 07:40

snookerke wrote:aah Pascal, nog altijd ni geleerd da ge van die manne van antwerpen ni kunt winnen :lol:

groetjes david en sylvia

:lol:
joepi !!!!!! tis gelukt die manne van antwerpen zijn verslagen en tweemaal achtereen zelfs !!!!!(lol)
eerste dag best off 25 frames,ik stond 9-2 voor en david is dan goed teruggekeert naar 9-7 maar daarna heeft mij toch moeten laten gaan en verloren met 13-8 .
De volgende dag smorgens om 11 uur terug gestart voor een best off 25 ,en terug 7-2 voor en dan heeft david terug op 7-6 gekomen dan is het een beetje gelijk opgegaan en dan terug de overwinning opgestreken met 13-10.
David en Sylvia bedankt voor uw komst en inzet en jullie zijn een tof gezelschap
en volgende keer word er gespeeld op een nieuw laken (september)
groetjes en tot de volgende keer
pascal

snookerke

Postby snookerke » 07 Apr 2008, 16:49

joepieeeeeee :lol:

alle gisteren ff gaan spelen en da ging weer vlotjes.
zal aan de zeelucht liggen zeker , ghm ghm :lol:

de steak was lekker zenne jongen :D :D :D .

Groetjes david & sylvia

sfinx

Postby sfinx » 14 May 2008, 09:55

beste snookervrienden,
hierbij laat ik jullie weten dat mijn tafel volledig vernieuwd is (op en top met de beste kwaliteiten)
alsook de verlichting is aangepast (16TL van 1,2m)ingebouwd
een reden te meer om het snookerarrangement te boeken
vriendelijke groetjes
Pascal Durnez

snookerke

Postby snookerke » 15 May 2008, 12:09

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :D

groetjes

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 05 Nov 2008, 08:59

Vorige week nog eens naar Pascal in het Sfinx-hotel getrokken voor een tweedaagse snookermarathon :lol: , is ondertussen al de 4de keer dat ik er geweest ben!

Aankomst rond 10 uur, had al gehoord dat Pascal zijn tafel onder handen had genomen en was zéér verbaasd ! Nieuw lakentje, nieuwe ballen, electronisch scorebordje én 16 tl-lampen in het plafond, precies de crucible maar dan in het mini ;-)

Op de eerste dag werd het 17-14 voor de luchtzak, sfinx had wel de hoogste breaks met 61 & 58. Ik had runs van 48, 46 & 42, ik kon 's avonds net iets beter spelen maar dat kwam door de lekkere spaghetti :P

's Anderdaags nog een beste van 19 gespeeld maar bij mij was het beste eraf (en een kwartje van mijn pomerans :roll: ) en heeft sfinx de forsing kunnen voeren: 10-7 met een high break van 52.

's avonds nog biefstuk friet gegeten en dan rond 1800 huiswaarts!

Ik zou nogmaals iedereen aanraden om eens met Pascal af te spreken om een wedstrijdje(s) te gaan spelen: logement, drinken & eten en 2 dagen snookeren zijn allemaal inbegrepen!

sfinx

Postby sfinx » 27 Apr 2009, 07:54

Beste snookerspelers,
als jullie zin hebben in een goeie snookertraining kom dan maar af naar de panne,tis gratis en voor niks :shock: :shock: (voor de gerangschikten)

vriendelijke groetjes en hopelijk mag ik vlug iemand ontvangen

sfinx

Postby sfinx » 05 Apr 2010, 10:16

beste snookerspelers,
wie kan zich vrijmaken in de paasvakantie voor het gratis arrangement (zie link snookerpub)om eens een paar dagen te komen trainen,komaan mannen een goeie training voor het BK :!:
bel of mail mij
0477/313589
hotelsfinx@skynet.be
groetjes pascal

Return to “The Snooker Pub”