gratis snookerarrangement in hotelletje aan de kust

A forum for your general snooker chit chat
sfinx
Belgium Ranking: 20
Highest Break: 103
Club: rialto-de panne

gratis snookerarrangement in hotelletje aan de kust

Postby sfinx » 30 Apr 2006, 11:05

hallo,
ik ben een hoteluitbater in De Panne maar ook verslaafd aan snooker,daar ik een snookertafel in mijn zaak heb, doe ik een gratis voorstel voor het volgende :

-wie komt er in aanmerking voor dit voorstel : TOP 64 BELGIUM RANKING EN TOP 20/A GEWEST RANKINGS ( mag echtgenoot of vriendin meebrengen )

-wanneer :
2012 :september,oktober, kerstvakantie
2013: januari,februari,maart,april,mei,juni,september,oktober
aankomst mogelijk op : iedere dag met uitzondering van de zaterdag
er is ook mogelijkheid om het arrangement uit te breiden naargelang de tijd en beschikbaarheid
het is ook mogelijk dat de formules aangepast worden naargelang het aankomstuur

-FORMULE :1 nacht in kamer met ontbijt en een diner
het is de bedoeling dat je het tegen mij op neemt
-dag van aankomst best of 25 frames : (bij aankomst voor 11h spelen we best of 33 frames
rond 14h - start 1 ste sessie 8 frames
rond 17 h -koffiepauze
rond 17.30h - start 2 de sessie 4 frames
rond 19.30 h - diner met de patron
rond 20.30 h -start laatste sessie

-volgende dag ontbijt en best of 19 frames (de frames kunnen aangepast worden naargelang de tijd ) (met pauze tussen door)

mijn profiel :
naam :D Durnez Pascal
leeftijd : 42 jaar
statuut : A
rangschikking 2012 provincie West Vlaanderen REEKS A : 12
rangschikking BR 2012 : 16
individule rangschikking ERE west-vlaanderen 2010 : 9
hoogste break competitie:100
hoogste break tornooi :90
hoogste break training: 103
keu:master cue pro butt
favoriete potkleur:blauw
beste prestaties:1/2 finale BR 3 / 2009,runnerup regionale A ranking 1 / 2010 ,1/4 finale davys cup
,finale nationale veteranen +40

voor meer info over het hotel zie http://www.hotelsfinx.be

geintresseerden kunnen mailen naar hotelsfinx@skynet.be

vriendelijke groetjes
Last edited by sfinx on 30 Aug 2012, 07:46, edited 18 times in total.

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 30 Jun 2006, 20:40

Ben een weekje of 2 ook bij Pascal een balletje gaan potten. Eigenlijk méér dan 1 want best to 25 de eerste dag en best to 13 de 2de dag :oops:

Eerste dag 13-8 in het verlies tegen Pascal, de tweede dag na 6-6 heeft Pascal opnieuw het beslissende frame kunnen binnenhalen :twisted:

Ik zou aan iedere deftige speler dit arrangement aanraden: propere tafel, moeilijke pockets maar tof om op te spelen. Kamers netjes onderhouden, het eten lekker en verzorgd. Trouwens ligt het hotel op een boogscheut van de zeedijk, kan madam die eventueel mee is een goeie wandeling maken ;-)

Moest je nu niet willen snookeren maar gewoon met de familie er eens een weekendje of midweek uit wil, kan ik dit hotel en de gastvrijheid van de waard ten zéérste aanraden ;-)

sfinx

sfinx

Postby sfinx » 16 Jul 2006, 12:53

luchtzak wrote:Ben een weekje of 2 ook bij Pascal een balletje gaan potten. Eigenlijk méér dan 1 want best to 25 de eerste dag en best to 13 de 2de dag :oops:

Eerste dag 13-8 in het verlies tegen Pascal, de tweede dag na 6-6 heeft Pascal opnieuw het beslissende frame kunnen binnenhalen :twisted:

Ik zou aan iedere deftige speler dit arrangement aanraden: propere tafel, moeilijke pockets maar tof om op te spelen. Kamers netjes onderhouden, het eten lekker en verzorgd. Trouwens ligt het hotel op een boogscheut van de zeedijk, kan madam die eventueel mee is een goeie wandeling maken ;-)

Moest je nu niet willen snookeren maar gewoon met de familie er eens een weekendje of midweek uit wil, kan ik dit hotel en de gastvrijheid van de waard ten zéérste aanraden ;-)

dag Bart en familie ,
bedankt voor uw komst en ge weet het ,jullie zijn altijd welkom
jullie zijn een tof gezin en jij bent een goeie speler en iemand die niet rap opgeeft
groetjes en misschien tot nog eens

sfinx

Re: gratis snookerarrangement in hotelletje aan de kust

Postby sfinx » 28 Aug 2006, 08:35

sfinx wrote:hallo,
ik ben een hoteluitbater in De Panne maar ook verslaafd aan snooker,daar ik een snookertafel in mijn zaak heb, doe ik een gratis voorstel voor het volgende :

-wie komt er in aanmerking voor dit voorstel : TOP 64 BELGIUM RANKING ( mag echtgenoot of vriendin meebrengen )

-wanneer :nog tot 11 november 2006,daarna zijn we met jaarlijks verlof,daarna terug geldig in kerstvakantie
2007 : krokusvakantie en de maanden maart,april,mei,juni,september,oktober
aankomst mogelijk op : iedere dag met uitzondering van de zaterdag

-FORMULE :1 nacht in kamer met ontbijt en een diner
het is de bedoeling dat je het tegen mij op neemt
-dag van aankomst best of 25 frames :
rond 14h - start 1 ste sessie 8 frames

rond 17 h -koffiepauze
rond 17.30h - start 2 de sessie 4 frames
rond 19.30 h - diner met de patron
rond 20.30 h -start laatste sessie

-volgende dag ontbijt en om 14h snooker best of 13 frames

mijn profiel :
naam :D Durnez Pascal
leeftijd : 38 jaar
statuut : A
rangschikking provincie West Vlaanderen REEKS A : 10
rangschikking Belgium Ranking 2006 : 27

voor meer info over het hotel zie http://www.hotelsfinx.be

geintresseerden kunnen mailen naar hotelsfinx@skynet.be

vriendelijke groetjes

TOP 64 BR EN TOP 15 / A spelers van de gewest RANKINGS komen in aanmerking voor dit gratis arrangement
Komaan mannen het is een goeie training voor de competitie en de tornooien
beste groetjes vanuit De Panne
Last edited by sfinx on 06 Jun 2008, 10:29, edited 4 times in total.

pattatje
Belgium Ranking: 7
Highest Break: 135

Postby pattatje » 31 Aug 2006, 17:18

hallo sfinx,
graag had ik geweten tot wanneer dit voorstel geldt.dank u bij voorbaat.en daar ik mischien wel geintreseert ben.en ik kom in aanmerking volgens de ranking
kben een speler van antwerpen
ben dit jaar 2 de geworden achter haneveer,vorig jaar was ik nr 1.en in de br. denk ik rond de 20 ste plaats.
alvast groetjes vanuit lier
pattatje(reale name = hendrickx guy) :lol:

sfinx

sfinx

Postby sfinx » 01 Sep 2006, 18:38

pattatje wrote:hallo sfinx,
graag had ik geweten tot wanneer dit voorstel geldt.dank u bij voorbaat.en daar ik mischien wel geintreseert ben.en ik kom in aanmerking volgens de ranking
kben een speler van antwerpen
ben dit jaar 2 de geworden achter haneveer,vorig jaar was ik nr 1.en in de br. denk ik rond de 20 ste plaats.
alvast groetjes vanuit lier
pattatje(reale name = hendrickx guy) :lol:

hallo,
dit voorstel is geldig in september en oktober ( niet met aankomst op zaterdag)
gelieve vooraf een seintje te geven
groetjes Pascal

pattatje
Belgium Ranking: 7
Highest Break: 135

Postby pattatje » 02 Sep 2006, 06:08

ok zal ik zeker doen een seintje geven.eerst nog eens bekijken wat mijne agenda allemaal zegt wanneer ik tijd heb.

andrew
Highest Break: -1

Postby andrew » 25 Oct 2006, 16:33

spijtig dat enkel de TOP van dit aanbod kan genieten ...

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 26 Oct 2006, 17:42

Vorige week woensdag ben ik opnieuw uitgenodigd door Pascal voor een snooker 3-daagse deze keer. Dag 1 werd een best of 25 gewonnen door Pascal met 13-12 en fluked roze framebal :twisted: , de tweede dag was een best of 21 gewonnen door Pascal met 11-10 won hij opnieuw op de kleuren :twisted: en de laatste dag werd het 9-4 voor Pascal. Ik denk dat de vermoeidheid er teveel aan was ;-) Alle wedstrijden werden op DVD-recorder opgenomen zodat we konden nakaarten over speelstijl, keuze van positie, eventuele fouten, etc... De hoogtepunten van de 3 dagen ging Pascal op een DVD-tje zetten en mij opsturen :D

Met de trein ben je er vanaf Mechelen op 2h20, daarna overstappen op de tram ben je direct in De Panne centrum. Vrouw en kind(eren) zijn eveneens welkom.

Ik vind het raar dat niet méér mensen gebruik maken van dit superarrangement, er zitten géén addertjes onder het gras. Alles komt gelijk het is: snookeren, snookeren en snookeren (een moeilijke tafel ok, maar super om op te spelen), eten en drinken à volonté en een kamer om 's avonds uit te rusten. Pascal wil gewoon trainen tegen goede snookerspelers ;-) Waarom hij mij dan laat komen dat vraag ik mij ook soms af ;-) Maar bon, ik ga deze topic 'sticky' houden zodat er wat meer belangstellenden op af komen!

Pascal, tot de volgende keer! Je moet dan maar eens afkomen naar de poolgaten-snookertafels in de BCE te Mechelen, zal eens kijken op de kalender wanneer 't past!

robby
Highest Break: 33
Club: gestopt

Postby robby » 26 Oct 2006, 19:10

Misschien dat de mindere goden (mezelf incluis) dit arrangement dan kunnen betalen (een schappelijke prijs) en dat er dan les kan gegeven worden?

Zo'n weekendje interesseert me wel, maar zoals ik al zei die top is ver weg voor mij. :(

andrew

Postby andrew » 27 Oct 2006, 09:08

mooi gezegd!

gratis is altijd beter maar voor een (schappelijke) prijs zou ik wel willen komen, zit wel nog in C maar je moet ergens beginnen

:D

sfinx

sfinx

Postby sfinx » 27 Oct 2006, 11:02

andrew wrote:mooi gezegd!

gratis is altijd beter maar voor een (schappelijke) prijs zou ik wel willen komen, zit wel nog in C maar je moet ergens beginnen

:D

hallo,
voor de snookerspelers die niet in die top staan en ook graag zouden komen,volstaat het om bij mij een kamer te boeken en uw keu mee te brengen.Ik maak dan tijd vrij in de namiddag en s'avonds om met u te snookeren. Leuke training en misschien leert U nog iets bij om in de toekomst ook hogerop te geraken en dan te genieten van het gratis arrangement.Voor de prijzen van de kamers kan U terecht op mijn site http://www.hotelsfinx.be
groetjes

andrew

Postby andrew » 27 Oct 2006, 16:19

mja toch bedankt voor het aanbod

Mr. Fluke

Postby Mr. Fluke » 06 Apr 2007, 16:23

Ik kom meer dan waarschijnlijk helemaal niet in aanmerking voor dat aanbod, maar ja, ik ben nu aan het studeren voor mijn eigen snookertafel. Ziet er wel een leuk initiatief uit, vraag me af wat mijn vriendin daarvan zou vinden moest ik haar meesleuren... :)

sfinx

Re: Nieuw forum voor het snookerforum

Postby sfinx » 22 May 2007, 10:11

hallo
heel mooi bart,kmoet het wel nog wat gewoon worden,ook bedankt om mijn arrangement bovenaan te laten staan,da kan ook ni anders he ,zo een voorstel,en toch begrijp ik ni goed dat er ni meer op afkomen ,zouden wij 2 alleen maar gebeten zijn door die snookerbug ,wat ik wel weet is dat eenmaal ze gekomen zijn ze ook terugkomen
groetjes en tot binnenkort

Kabouter
Highest Break: 97

Postby Kabouter » 22 May 2007, 15:20

Pascal,

'k zou 'kik wel willen komen, maar ik ben géén VSF lid meer, dus maak ik zeker geen kans.
'k vind het wel een super voorstel, en 'k hoor dat het zeker niet slecht is.
Misschien moet je er wel een nacht aan toevoegen, want niet alle vrouwen willen hun vent de hele tijd voor snooker missen.
De derde dag kan misschien voor het socializen gebruikt worden...

Erwin

MG
Highest Break: 86

Postby MG » 22 May 2007, 23:19

Sfinx, dat arrangement interesseert me echt wel, enkel m'n wederhelft ervan overtuigen dat het tof kan zijn ligt moeilijker :S

moon
Highest Break: 139
Club: Riley Inn nGenk

Postby moon » 20 Jun 2007, 12:56

Ik ben net terug van een snookerarragement bij Pascal in De Panne.
Echt een aanrader voor wie eens twee of drie dagen "vollen bak" wil snookeren.
Pascal is een meer dan degelijke speler met een GEWELDIGE longpot.
Jammer genoeg kon ik mij niet in mijn beste vorm aanbieden (einde van een lang seizoen waarschijnlijk), maar we hebben toch op de eerste twee dagen 60 frames gespeeld de eerste dag 17 - 11 voor Pascal en de tweede dag 17 - 15 ook voor hem.
De tafel is dik in orde, niet al te makkelijk en Pascal beloofde dat er tegen de tweede helft van het jaar een nieuw laken op komt te liggen.
Lekker en verzorgd eten en geen addertjes onder het gras, het is gewoon twee of drie dagen snooker - snooker - snooker en om te eindigen SNOOKER.
Pascal van harte bedankt voor de ontvangst en de goede zorgen !!!!!!!
Hopelijk mag ik nog eens terugkomen en zal dan proberen een kilootje vorm mee te brengen :lol:

Groeten,

Johnny Peetermans

sfinx

Postby sfinx » 20 Jun 2007, 14:22

moon wrote:Ik ben net terug van een snookerarragement bij Pascal in De Panne.
Echt een aanrader voor wie eens twee of drie dagen "vollen bak" wil snookeren.
Pascal is een meer dan degelijke speler met een GEWELDIGE longpot.
Jammer genoeg kon ik mij niet in mijn beste vorm aanbieden (einde van een lang seizoen waarschijnlijk), maar we hebben toch op de eerste twee dagen 60 frames gespeeld de eerste dag 17 - 11 voor Pascal en de tweede dag 17 - 15 ook voor hem.
De tafel is dik in orde, niet al te makkelijk en Pascal beloofde dat er tegen de tweede helft van het jaar een nieuw laken op komt te liggen.
Lekker en verzorgd eten en geen addertjes onder het gras, het is gewoon twee of drie dagen snooker - snooker - snooker en om te eindigen SNOOKER.
Pascal van harte bedankt voor de ontvangst en de goede zorgen !!!!!!!
Hopelijk mag ik nog eens terugkomen en zal dan proberen een kilootje vorm mee te brengen :lol:

Groeten,

Johnny Peetermans

graag gedaan Johnny , je was een tof gezelschap en een volhouder (die moeten we hebben)
jij en Sonja zijn altijd welkom ( als het niet te druk in de zaak is)
groetjes en tot binnenkort
ps: bedankt voor uw verslag op het forum

upperuk
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 102
Club: Trianon

Postby upperuk » 03 Oct 2007, 15:52

Hallo

Ik ben 2 weekends geleden ook een keertje gaan spelen bij Pascal. Zo "privé" snookeren in alle stilte is toch eens iets anders dan in een lawaaierige club. Het is best moeilijk aanpassen.
De eerste dag speelden we een best of 33. Na 7-1 voor Pascal dacht ik dat het wel eens snel zou kunnen afgelopen zijn. Maar ik kwam taai terug tot 13-13 waarna Pascal terug uitliep tot 16-13. Uiteindelijk na te spelen van 11 u smiddags tot 1 uur snachts :shock: (met 2 korte pauzes) kon ik met de laatste zwarte toch het laken naar mij toe trekken. 17-16 dus met altijd achter te hebben gestaan.
Sanderendaags speelden we dan nog een best of 17 en werd het opnieuw een thriller die opnieuw tot het laatste frame onbeslist bleef. Uiteindelijk 9-8 gewonnen. Er mag gesteld worden dat we elkaar waard waren ;o).

Voor de geinteresseerden voor dit arrangement... Zie dat uw conditie in orde is, want 50 frames spelen op anderhalve dag is echt wel veel en dat wordt op de duur supervermoeiend.

Langs deze weg wil ik nog even Pascal bedanken voor de leuke tweedaagse. Allicht mag hij me binnenkort terug verwachten...

Groetjes
Raf (Upperuk)

Return to “The Snooker Pub”