Vraagje over de spelregels

A forum for your general snooker chit chat
Filip
Posts: 3
Joined: 08 May 2013, 10:08
Highest Break: 25

Vraagje over de spelregels

Postby Filip » 10 Jul 2014, 15:23

Beste Snookerkenners,

Ik heb een vraagje over de free ball situatie wanneer er nog enkel de gekleurde ballen op tafel liggen en dus alle rode zijn weggespeeld.

Stel ik krijg een free ball door dat mijn tegenstander mij foutief snooker legt achter zwart terwijl we op geel moeten spelen.

Indien ik dan eerst zwart nomineer als free ball en deze pot en vervolgens geel pot (na zwart terug op zijn plaats te leggen natuurlijk), klopt het dan dat ik 4 punten gescoord heb?

Groetjes,

Filip

Jef
Posts: 4
Joined: 27 Sep 2013, 13:18
Club: Mister 100

Re: Vraagje over de spelregels

Postby Jef » 11 Jul 2014, 07:33

Dat klopt


Return to “The Snooker Pub”

Who is online

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 1 guest