Ronnie O'Sullivan

A forum for your general snooker chit chat
jcjb1677
Highest Break: 46
Club: beverwijk

Ronnie O'Sullivan

Postby jcjb1677 » 10 May 2012, 12:51

Voor de liefhebbers:
Interessant artikel over de kersverse wereldkampioen O'Sullivan:
http://www.leerwiki.nl/Wie_is_Ronnie_OSullivan

snooker666
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 141
Club: twentyone molembeek

Re: Ronnie O'Sullivan

Postby snooker666 » 11 May 2012, 12:09

zeer nauwkeurige beschrijving van dit genie!!!
voor de liefhebbers van kleinere details over Ronnie...wist je dat Ronnie toen hij een jaar of 16 was(of zelf iets jonger, dat weet ik niet meer) hier in belgie was om enkele exebities te doen,en ondanks dat ik zelf een "big Ronnie fan" ben kan ik je zeggen dat hij toen een ongelooflijke etter was,zowel op als naast de tafel...zo zie je maar dat wijsheid met de jaren komt...had hij toen de juiste ingesteldheid(begeleiding) gehad die hij nu heeft...dan had hij hendry's record van 7 wereldtitels reeds lang gebroken...(maar dat zijn vijgen na pasen) en of je nu een voor of tegenstander bent van "the rocket" denk ik dat iedereen toch akoord moet gaan met de stelling dat deze man een genie is,ik weet nog dat iedereen in schock was toen Ronnie ,op het wk tegen Hendry,een eenvoudig positieshot verknalde om dan toch maar de moeilijke rode bal aan te nemen en deze vervolgens te missen,naar Hendry toe te stappen,en hem succes toe te wensen voor de rest van het tornooi en het af te bollen...ik heb er genoeg van zij hij...enkel een genie doet zo iets!!! en voor diegene die zijn reactie toen niet begrepen was zijn bedoeling niet respectloos en ging het voor hem enkel over het niet kunnen aanvaarden van het missen van zo een makkelijk positieshot en zichzelf dan maar te straffen door de moeilijke rode toch te spelen...met de gekende gevolgen...maar ja,zo kan ik nog lang doorgaan denk ik,ha,ha,ha...eigenlijk wil ik er juist maar op wijzen,nu dat we eindelijk een belg op het wk hebben gehad,dat enkel talent hebben voor voor het spelletje niet altijd genoeg is om het als prof(of amateur) waar te maken en krijgt Luca de juiste begeleiding en kweekt hij zelf de juiste ingesteldheid om tot de top door te stoten...want zeg nu zelf,Luca is nu al een "kleine"genie...

Return to “The Snooker Pub”